Přeskočit na hlavní obsah

13.11.2021 - 25

 Krasnou sobotu Vam preju!

Omlouvam se za tak dlouhou pauzu, snazila jsem se o navrat na blog, ale nedarilo se mi to. Starosti v uplynulych mesicich me zamestnavaly natolik, ze jsem nebyla schopna napsat jediny radek. Vlastne... porad jeste se mi to moc nedari, ale tohle je muj prvni vikend ve vlastni rezii za cely muj dospely zivot, tak jsem si rekla, ze neco napisu...

V jeden okamzik jsem prisla o vsechny fotky v mobilu, takze par let meho zivota je ted v nenavratnu. Ne, nezalohuji si nic, kdyby Vas neco takoveho napadlo. 😅 Snazim se na to nemyslet, aby mi nedoslo, o jake fotky jsem prisla. Bylo by mi to lito jeste mnohem vic. Takze... plany na dopsani blogu ve smyslu "co jsme delali o prazdninach" nebo "jake jsme meli Velikonoce" uz asi neklapnou.

Na druhou stranu jsem se za posledni rok naucila hodne oprostit od materialnich veci. Cely zivot jsem toho nebyla schopna a posledni mesice me to naucily. Kdybych dnes prisla o vsechny sve veci, zamacknu slzu, zvednu se a pujdu dal. Driv bych to asi opravdu neprezila. Je pro me ted mnohem snazsi zbavovat se nepotrebnych veci, proto se o to ted v poslednich dnech intenzivne snazim. Musim priznat, ze je to osvobozujici. I tak clovek k zivotu (hlavne k tomu se 3 detmi) potrebuje opravdu hodne veci, takze porad me desi to mnozstvi, ktere tu stale zustava.

Halloween u nas letos neprobehl. Neslo to. Dlouho jsem premyslela, jestli vubec vyndam vanocni vyzdobu, ale vcera jsem se proste rozhodla ji vyndat. Cisty ubrus na stul, bile svicny, do oken hvezdy, buxusova girlanda nad pribornik... 






Udelalo mi to dobre. Jeste to ve me je. Myslela jsem, ze uz ne, ale porad me tesi divat se na hezke veci... A neco tvorit... 

Letos to bude o recyklaci, ne o nakupech noveho (no, dobre, tahala jsem z boxu ty stare veci cele posledni roky 😂) . I kdyz par "sklenenych" (tak rikam tem pruhlednym plastovym, protoze u nas by opravdu sklenene neprezily 😅) ozdob jsem letos poridila, proste me uchvatily. 😍

A proc nazev "25"? Protoze to jsou 3 dny, co mam dole 25 kilo. Usla jsem za ten rok, 2 mesice a 10 dni dlouhou cestu. Opravdu dlouhou. Zmenila jsem se jak fyzicky, tak psychicky, a tu devetatricitku za necely mesic oslavim jako novy clovek. Zdravejsi, hezci, silnejsi a hlavne vedomejsi. To je to spravne slovo. Vedomejsi. Mozna taky uvedomelejsi. Ale rozhodne to budu JA... 

Komentáře

  1. Zrovna dneska jsem si říkala, co je s vámi. Nějak jste nám tu chyběla)))) Páni 25 !!!! Obdivuhodný výkon. Přeji poklidné podzimní dny a těším se na další příspěvek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, vsichni jste mi moc chybeli. ♥️ Ale neslo nic napsat, nebylo co...
      Dekuju moc za podporu! ☺️
      Take preji krasny zbytek podzimnich dnu a slibuji, ze brzy napisu. 😄

      Vymazat
  2. Páni. 25? Jsi hustá. Taky jsem kdysi zhubla (33), ale teď mám navrch vše zpět+10 navíc. A nějak nejsem schopna s tím nic udělat. Zapíjím stresy a hubnout se nedaří. A likvidace věcí? To bych taky chtěla umět. Nějak jedu opačný systém - dřív jsem nic nekupovala, spíš recyklovala a teď si užívám, že si konečně mohu něco dovolit si koupit. Nicméně i recyklace pořád jede. Jo a také jsem letos koupila průhledné (ale riskla jsem prvně v životě sklo). Přeju ti, ať se ti daří i nadále vše tak krásně realizovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 33? Tak to jsi jeste hustejsi! 😄👏👏
      Neee, ja to nechci nabrat zpatky! 😂🙈
      Ono je tezke s tim neco delat. Strasne tezke. Kdyz nema clovek zazemi a na vsechno je sam, nikdy mu nikdo nepohlida deti, nejde s tim moc delat (kdyz nepocitam ty naspeedovany matky v elastakach s 1 ditetem za krkem 😂). Starosti se na vsem podepisou taky.
      Muj impuls byl nastup do prace. Do prace, kde vsichni mysli jinak, kde pojmy ekologie, vegetarianstvi a zdravi neco znamenaji. Kde si clovek nepripada jako blazen. 😅 Pak uz stacilo jenom se nutit do jidla (ja byla tlusta, protoze me jidlo nezajima) a slo to dolu. Porad to jde dolu. Samo.
      S nakupovanim te chapu. 😄 Jakmile vejdu do kramu, je tezke odolat. 🙈 Lepsi nikam nechodit. 😂 A radost si obcas udelam, ne ze ne. Je to nutne pro psychiku. 😂 Ale uz nepotrebuju tolik. A to beru jako velky uspech.
      Oooo! Sklo? Tak to ti fandim! 😂 Dej mi pak vedet, jestli to prezilo. 😂😂
      Dekuju. Dekuju moc za prani. ♥️ Ja ti preju, at se ti vsechno dari tak, jak chces, navrhy mas dokonale, bavi me tvoje napady! 👌👌

      Vymazat
  3. Luci, vítejte.
    moc ráda vás tu vidím zpátky. určitě bude fajn se tu s námi setkávat a tak se těším na další článek.

    gratuluji vám k takovému úžasnému číslu - a protože jsem před lety zažila něco podobného (taky 25 dolů), tak přesně vím, jaké to je, když pak můžete oblíct o tolik menší velikost a jak to člověku pomůže z různých ne zrovna pozitivních životních událostí.

    přeji, ať je jen dobře. a držte se.
    mějte pěkné dni, Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufam, ze se tu zase budeme setkavat. ☺️

      To je pravda. 😅 Ale protoze mam 185 cm, tak zase o tolik konfekcnich velikosti to neni. 😂 I tak, je to super a clovek se hned citi lepe. V podstate mi skoncila doba, kdy bych nejradeji chodila kanalama. 😂😂

      Uz snad bude lepe, Marti. I kdyz... jinak. Ale to ukaze az cas...

      Moc dekuju. ♥️

      Vymazat
  4. Luci, musím se přiznat, že váš blog už mám pročtený několikrát ���� číhala jsem, jestli nepřibyde další článek a mám obrovskou radost, že jsem se dočkala �� moc gratuluji k úbytku váhy���� je opravdu náročné se pustit do změny zvlášť, když není podpora v okolí. Sama to bohužel znám. Hlídání dětí nemáme, v kombinaci s covid omezeními je to šílená situace. Sama naopak řeším to, že bych ráda přibrala, mám opačný problém kdy když jsem ve stresu, tak hubnu a povím vám, ty reakce okolí, to je něco �� mějte se krásně, opatrujte se a budu se těšit (snad brzy) na další příspěvek ���� Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 😂😂😂 Luci, to je mile! 😂 Dekuju! ♥️
      U me byl problem jen s detmi a psy. Vsichni tezce nesli mou nepritomnost. Ale psy uz nemame a na deti jde puberta, tak na me visi o zdibicek mene. Na covid, da se rici, uplne kasleme. 😂😂😂
      Ja zjistila, ze ve stresu take hubnu. Ale myslim v tom brutalnim stresu, ktery mam snad uz za sebou. Bezny stres uz me hned tak nevykoleji. V podstate uz je pro me hodne veci prochazka ruzovou zahradou.
      Ano, reakce okoli jsou nejzabavnejsi. 😂 Proto tak rada bydlim bez lidi. 😂
      Luci, hodte stres za hlavu, dulezite je opravdu jen to zdravi. Kdyz k tomuhle clovek dojde, zacne se mu zit dobre. 😉
      Mejte se krasne a dalsi clanek uz je! 😄

      Vymazat
  5. Lucinko, ať se Vám dál daří, hodně sil, zdraví, radosti ze života a víru v lepší zítřky....♥️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc dekuju, Danielo. ♥️ Viru v lepsi zitrky uz mam. Radost ze zivota snad zase brzy prijde. A zdravi je to nejdulezitejsi. Kdyz ma clovek zdravi, muze vsechno na svete. ☺️
      Vsechno preji i Vam! A dekuju!

      Vymazat
  6. Děkuji za článek, už jsi mi hrozně chyběla...

    K úbytku gratuluji, 25 už je pořádný kus váhy. Určitě Ti to nesmírně sluší, ale nejlepší je na takovém úbytku ten pocit lehkosti, viď?
    Připadá mi, že s váhou se člověk zbavuje i negativity a dalšího balastu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty me taky!♥️ Strasne mi vsechno chybelo!

      Dekuju! Vytahla jsem 13 let stare obleceni a opadl stres z vychazeni z domu. 😅 Jo a taky vylezu vic jak 3 schody, to je hodne super. 😂😂😂

      Mas pravdu. Ja byla vzdycky optimista. Pak jsem nejak nebyla vubec nic, ale ted se postupne vracim ke svemu ja. K tomu, ze muzu jit, kam chci, ze muzu delat, co chci, ze muzu... muzu... osvobozujici a nabijejici...

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

26.12.2022 - Nový začátek, nový život

 Jsem zpět! :-) Pěkné sváteční pondělí Vám přeju a hlásím se Vám po roce z nového bytu, na startu nové etapy svého života a se čtyřicítkou na krku.  Mám za sebou velmi náročné období, rozvod a několikaměsíční utrpení v podobě hledání podnájmu. Když pominu, že 99% nabízených bytů byla katastrofa a bydlet tam bylo na vypíchnutí obou očí (přesto jsem s úsměvem usilovala s celou frontou zájemců o jejich získání), tak jsem neustále ztroskotávala na tom, že strach majitelů z toho, že to sama se 3 dětma nezvládnu (jako kdyby byl někdo s 1 dítětem schopnější) převládal a po souhlasu s podnájmem na osobní schůzce následoval strohý nesouhlas po sms či mailu z výše uvedených důvodů. :-( Stres a zoufalství bylo natolik vyčerpávající, že jsem doma vždycky padla, nebyla schopná se dospat a rozhodně vůbec nic nepřipravovala na blížící se a nevyhnutelné stěhování.  Blížící se podpis kupních smluv na dům mě stresoval ještě víc, hrozilo, že většinu věcí vyhodíme, sbalíme to nejnutnější a skončíme v něja

4.7.2017 - Posezení

Od včerejška se vůbec nic nezměnilo, ale přemýšlím nad posezením. :-))))) Stále nemáme firmu na stavbu a stále nestavíme. :-))) Co důležitého si ale uvědomuji je to, že rozpočet je více než napjatý. Improvizace bude nejspíš na všech frontách. Venkovní posezení řeším už roky v našem aktuálním domě a předtím na zahrádce u bytu. Prakticky mě neuspokojuje nic kromě hnědo-šedých nebo béžovo-hnědých ručně vyplétaných pohovek z umělého ratanu pro minimálně osm lidí, k tomu sladěná minimálně čtyři lehátka, všude polštářky, plédy, ratanové lucerny, zavěšené lampiony, radost pohledět... Cenově se to ale pohybuje kolem šedesáti tisíc a výš. Trochu se to kryje s potřebným bazénem a krytinou terasy. :-/ Začala jsem se proto poohlížet po nějaké uspokojivé alternativě... Není. Po nějaké méně uspokojivé... Přece za to nedám tolik peněz, když se mi to zas tolik nelíbí... Nakonec přišly opět na přetřes palety. Při troše trpělivosti se dají najít celkem slušné inspirativní kousky.

4.1.2022 - Novy rok

 Stastny Novy rok! Jak jste prozili posledni den roku 2021? Dali jste si predsevzeti? Delate si plany? 30.12. jsme detem rekli o rozvodu a ja s nimi odjela k me sestre a vecer pak k mym rodicum. Na Silvestra jsme pak prejeli k mym pribuznym na vesnici, kde jsme trochu netradicne oslavili pulnoc mimo dum a 1.1. jsme si my dospeli lecili kocovinu vsemi dostupnymi prostredky. 😂 Nepomohlo skoro nic, chtelo to proste cas. 😂🙈 Dum plny deti a lidi byl ale skvele odreagovani a zabava a spolecne s kocovinou alespon na chvili odvedl pozornost od starosti vsednich dni. Na pamatku jsem dostala prekrasny hrnecek po babicce, ktera zemrela temer presne pred rokem a ktera nam vsem moc chybi. Tenhle hrnecek mi ji bude uz navzdy pripominat... Bavi me z nej pit uplne vsechno, a tak je porad v provozu.  Taky tu mame noveho kamarada. Podle me mu neni ani rok, je to pinďa. Je zvedavy a moc dobre vi, kam ma jit, aby dosahl sveho. Chodi nam na zbytky na kompost. A protoze jsem ho tam nacapala u futrovani s