Přeskočit na hlavní obsah

11.9.2019 - Diář, koloběžky a fasáda

Krásnou prosluněnou středu!

Poslední dva dny je krásný podzim, že? Nemuselo by být odpoledne takové vedro, tedy... kdybych si četla na terase časopisy nebo na zahradě sázela vřesy a jehličnany, nevadilo by mi to. Při lítání po všech čertech ale ze mě neuvěřitelně leje.

Poslední dny jsou velmi hektické. Je třeba nastavit řád všedních dní, zvyknout si na školu a sehnat do školy všechno, co po nás chtějí. Moc mě to baví, zvlášť, když je všude vyprodaná modelína, někdo tu sežral staré plastové kelímky z Ikey na namáčení štětcú na výtvarku a ještě pořád jsem nepřipravila dětem převlečení do družiny, takže se holky prasí v šatech na zahradě. :-( To tedy dělají i doma, ale učitelky to nechtějí pochopit. :-)))) A tak se stalo, že jsme s manželem vyjeli včera nahonem z domu na rodičovské schůzky, které jsou až dnes, jak nám pobavené družinářky na zahradě rády vysvětlily. :-)))

Včera jsem tedy sedla a povýšila svoje denní zápisky (deník) na plánovací diář. Pár dní zpět jsem začala pracovat po večerech na vlastních stránkách diáře. Né, že by se mi ty v prodeji nelíbily, líbí a moc, ale jejich ceny už se mi nelíbí. :-))) No nemám na ně. :-)))

Jako správně posedlý papírník od malička pořád něco píšu, stříhám, tvořím, kreslím, takže by to neměl být problém nakreslit. Vzala jsem si na pomoc svůj milovaný Excel, ve kterém už jsem naplánovala nejeden dům, připravila tabulky a postahovala všechny akvarelové květiny a věnečky, co mi padly do oka. Květinový motiv se mi momentálně líbí moc, je velmi jemný a ženský a mimořádně zdobný. A až mě omrzí, připravím si třeba geometrické tvary.

Do nádherných zlatých desek se šestikroužkovou mechanikou jsem si pak vytiskla černobílé listy přímo mě na míru. Třešničkou na dortu jsou pak zlato-černo-bílé samolepky, které jsem si k tomu koupila. Diář testuju asi dva dny a jsem nadšená. Postupně ho budu pilovat a ráda bych si pak ještě sehnala samolepící rozlišovače měsíců, které si myslím, že jediné tomu chybí. Zatím mám rozdělenou po týdnech samolepící černou květovanou páskou. K tomu zlatu se báječně hodí.










Jak vidíte, mám spoustu místa na poznámky, což jsem chtěla. Už několik let si píšu, až na pár výpadků, každý den deník. Proto potřebuju místa víc. Navíc, chci začít cvičit a víc aktivně trávit čas s dětmi. Začali jsme koloběžkami. Koupila jsem všem dětem přes inzeráty koloběžky s vetšími koly, pro sebe také, a poprvé v životě jsem s nimi vyjela...








Berounská stezka do Srbska je nádherná, po pravé ruce máte řeku a po levé skály a bujnou zeleň. V sobotu večer, kdy jsme vyjeli, bylo chladno a na zastávkách už člověka brala zima i v mikině.
Ujeli jsme celkem přes 6,5 km a já se u toho nezabila. :-))) Velký úspěch.

No a tady už děláme fasádu. Od neděle.
Tohle je "bordel před":

,

Tohle je po úklidu:


Tady už jsme začali s roštem, který zabírá 95% času a mě přijde, že se nic nehýbe...


První řada desek, kterou je třeba dělat ve třech lidech a jedním dítětem podávajícím šroubky:


Pravá polovina východní zdi už má také od včerejška rošt...


A dneska bychom měli zase pokračovat.

PS: Pokud se Vám utrhly police se skrytým kováním, které už máte sto let a mají vymleté vnitřní části, nemusíte je hned vyhazovat. Stačí podle rady mých rodičů koupit konzole a pěkně je pod ně přivrtat...


Tohle je u mě v šatně a byl to pěkný rámus, když se mi zřitily všechny boty na dvoumetrové polici a police zůstala na zdi sklopená viset. :-))) ALE! Konzole problém perfektně vyřešily a já už nemám mezi postelí a oknem hromadu pytlů s botama. :-)

Běžim tu rychle něco udělat, než budu muset na fasádu.

Tak se mějte a užívejte nááááádherný podzim! :-)

Komentáře

  1. krááása a super Luci ... docela ráda bych viděla, jak děláte ty tabulky v excelu :D - videonávod by nebyl :D
    ta zlatá je taky bomba
    jste opravdu šikovná, tohle by leckoho z nás nenapadlo. super kreativita

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 😄😄 Tak ja udelam clanek na tema Tabulky v Excelu. 🤣🤣
      No, dohnala me financni krize jako vzdy, i kdyz ty desky staly vic nez kdejaka skrin v nasem dome. 🙈 Ale byly nejlevnejsi z tech nejkrasnejsich. A myslim, ze budou i nadcasove, miluju je. ♥️
      Kazdy den si lebedim s diarem na gauci a stoji mi za to ho tahat i v kabelce. 😄
      A moc dekuju za pochvalu. 😊 Tesi me, ze se to libi i nekomu jinemu. ♥️

      Vymazat
    2. Diář je luxusní, kdyby se prodával-koupím, sama to zkompletovat a tisknout nezvládnu :D

      Vymazat
    3. Hani, prodavaji se krasne naplne do diaru na cely rok, treba s ruzovymi kvety po stranach nebo zelenym listim. Myslim, ze ma Kreativ nebo Kreativa nebo neco takoveho. 😄 Pak staci jen krasne desky a je to. 😉

      Vymazat
    4. aha, jdu to pogooglit...od brezna jdu do prace, tak potrebuju mozek do kabelky :D

      Vymazat
    5. Me treba zaujaly tyhle:

      https://kreativmarket.cz/95-rozkvetla-tresen-a5

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

26.12.2022 - Nový začátek, nový život

 Jsem zpět! :-) Pěkné sváteční pondělí Vám přeju a hlásím se Vám po roce z nového bytu, na startu nové etapy svého života a se čtyřicítkou na krku.  Mám za sebou velmi náročné období, rozvod a několikaměsíční utrpení v podobě hledání podnájmu. Když pominu, že 99% nabízených bytů byla katastrofa a bydlet tam bylo na vypíchnutí obou očí (přesto jsem s úsměvem usilovala s celou frontou zájemců o jejich získání), tak jsem neustále ztroskotávala na tom, že strach majitelů z toho, že to sama se 3 dětma nezvládnu (jako kdyby byl někdo s 1 dítětem schopnější) převládal a po souhlasu s podnájmem na osobní schůzce následoval strohý nesouhlas po sms či mailu z výše uvedených důvodů. :-( Stres a zoufalství bylo natolik vyčerpávající, že jsem doma vždycky padla, nebyla schopná se dospat a rozhodně vůbec nic nepřipravovala na blížící se a nevyhnutelné stěhování.  Blížící se podpis kupních smluv na dům mě stresoval ještě víc, hrozilo, že většinu věcí vyhodíme, sbalíme to nejnutnější a skončíme v něja

4.7.2017 - Posezení

Od včerejška se vůbec nic nezměnilo, ale přemýšlím nad posezením. :-))))) Stále nemáme firmu na stavbu a stále nestavíme. :-))) Co důležitého si ale uvědomuji je to, že rozpočet je více než napjatý. Improvizace bude nejspíš na všech frontách. Venkovní posezení řeším už roky v našem aktuálním domě a předtím na zahrádce u bytu. Prakticky mě neuspokojuje nic kromě hnědo-šedých nebo béžovo-hnědých ručně vyplétaných pohovek z umělého ratanu pro minimálně osm lidí, k tomu sladěná minimálně čtyři lehátka, všude polštářky, plédy, ratanové lucerny, zavěšené lampiony, radost pohledět... Cenově se to ale pohybuje kolem šedesáti tisíc a výš. Trochu se to kryje s potřebným bazénem a krytinou terasy. :-/ Začala jsem se proto poohlížet po nějaké uspokojivé alternativě... Není. Po nějaké méně uspokojivé... Přece za to nedám tolik peněz, když se mi to zas tolik nelíbí... Nakonec přišly opět na přetřes palety. Při troše trpělivosti se dají najít celkem slušné inspirativní kousky.

4.1.2022 - Novy rok

 Stastny Novy rok! Jak jste prozili posledni den roku 2021? Dali jste si predsevzeti? Delate si plany? 30.12. jsme detem rekli o rozvodu a ja s nimi odjela k me sestre a vecer pak k mym rodicum. Na Silvestra jsme pak prejeli k mym pribuznym na vesnici, kde jsme trochu netradicne oslavili pulnoc mimo dum a 1.1. jsme si my dospeli lecili kocovinu vsemi dostupnymi prostredky. 😂 Nepomohlo skoro nic, chtelo to proste cas. 😂🙈 Dum plny deti a lidi byl ale skvele odreagovani a zabava a spolecne s kocovinou alespon na chvili odvedl pozornost od starosti vsednich dni. Na pamatku jsem dostala prekrasny hrnecek po babicce, ktera zemrela temer presne pred rokem a ktera nam vsem moc chybi. Tenhle hrnecek mi ji bude uz navzdy pripominat... Bavi me z nej pit uplne vsechno, a tak je porad v provozu.  Taky tu mame noveho kamarada. Podle me mu neni ani rok, je to pinďa. Je zvedavy a moc dobre vi, kam ma jit, aby dosahl sveho. Chodi nam na zbytky na kompost. A protoze jsem ho tam nacapala u futrovani s