Přeskočit na hlavní obsah

11.12.2021 - Prosinec

 Krasny prosinec preji!

Prosinec je muj nejoblibenejsi mesic. Vzdycky byl. Mam narozeniny, svatek, jsou Vanoce, nadherna vyzdoba, cukrovi, svetylka, teseni se... Kdo by prosinec nemiloval? 😄


Letos me uplne minul Halloween a nechtelo se mi ani vytahovat zimni vyzdobu. Najednou byl ale advent, holky mluvily o zapaleni prvni svicky a po poveseni papirovych vlocek skemraly i o vyndani a nazdobeni stromecku. 28.11. 😂 Par dni me lenosti oddalilo nevyhnutelne a 30.11. se zdobil stromecek. 😂🙈










Mame tech vlocek hodne. Jako vzdy... 😅







Venku je snih, neprestavam chodit na sve pravidelne prochazky a dokonce uz i popobiham. Je to peklo, ale citim pokrok. Behna ze me asi nikdy nebude, ale uz tohle je na me vykon. Jsem gaucak. 😂










Doufam, ze jeste stihnu nafotit nejake fotky a napsat nejaky clanek z meho domu. Rozchazime se s manzelem, v lednu se stehuji s detmi do nejakeho podnajmu. Jeste zadny nemam, protoze vyber je zoufaly a neskutecne drahy. Pronajem 1 pokoje se rovna hypotece na cely muj dum 6kk se zahradou. Nechutne. O prevladajici oranzove a hraskove zelene barve s nacervenalym drevem v interierech radeji pomlcim. 🙈🙈🙈 


Takze uzivejte krasny advent! 🌲🌲🌲




Komentáře

  1. Život se někdy pěkně zamotá. Přeji rychlé rozmotání a poklidný advent. Máte to krásné jako vždy))). Hezkou třetí adventní neděli.

    OdpovědětVymazat
  2. Luciii ��
    Je mi to tak líto....! Váš vysněný dům....nechala jste tam kus sebe!
    Musí to být pro Vás hrozně těžké��
    Ať je jen a jen líp! ❤
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, me taky. Ale nic s tim neudelam. Radeji na dum ani nemyslim, neunesla bych to. Nemyslim ani na budoucnost, ziju pritomnym okamzikem a snazim se zit. Jedine tak to relativne zvladam. A musim si stale pripominat, ze jsme zdravi, takze zvladneme cokoliv.
      Strasne moc dekuju. ♥️

      Vymazat
  3. Lucinko, je to smutné, hlavně skrz dětí....ale v životě se člověk musí kolikrát popasovat s kdečím. Vše se děje tak, jak se dít má....
    Hodně síly do dalších dní, pevné zdraví a víru v dobré zítřky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Presne tak. A protoze se to deje velmi casto, myslim, ze to zvladneme stejne jako ostatni. Dokud nejde o zivot... V podstate se mame dobre.
      Dekuju! ♥️

      Vymazat
  4. Luci, tak to je mi líto 😔 držte se. Musí to být strašně náročné... Přeji vše nejlepší k svátku a ať se vše v dobré obrátí 🥰 Lucie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee, Luci, take preju vsechno nejlepsi k svatku! 💐 Ja myslim, ze to nejak zvladnu. Ono mi stejne nic jineho nezbyde. 😅 Proste to dam, jako vzdy. 💪
      A dekuju moc! ♥️

      Vymazat
  5. Pekny den preji, dodatecne vse nej k svatku. Pekne si mi zpestrila rano. Vzala jsem do ruky telefon, nevim nac jsem ve spechu poklikala a najednou tu byl Seversky dum. A hura hned 3 prispevky. Tu velkou zmenu uz si tak trochu naznacila na IG. Tak drzim palce at se Ti vse dari jak si prejes. A ty kila dolu to je pecka, gratuluji. Tak klidne svatky, detem hodne radosti a hlavne vsem hodne zdravi...... Tesim se na dalsi povidani a fota. Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 😄 Tak to jsem rada, Hani, ze Te to potesilo. ♥️ Moc dekuju za prani!
      Ja myslim, ze ted zadna prehnana ocekavani mit nebudu, stopla jsem sny o bydleni, plany na cokoliv a resim pouze pritomnost. Poprve v zivote ziju ze dne na den a nevim, co bude zitra. Dulezite je pro me jenom zdravi a kontakt s ostatnimi, ktery byl doted velmi omezeny. To je ted moje nova cesta a myslim, ze dobra. Vsevchno ostatni pak uz s detmi zvladnu. ☺️

      Vymazat
  6. Luci, to mě mrzí. Přeji Vám, ať je vše dobré a ať se Vám líbí i v novém hnízdečku, které určitě najdete ;) Užijte Vánoce i přes tuto změnu. Posledních pár dní v domečku, které jste si tak krásně zvelebila. Tak ještě jednou - příjemné prožití Vánoc a konce roku, do kterého vkočte správnou nohou (a já věřím, že tomu tak bude). Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, moc dekuju. ♥️ Take preji jen to dobre do Noveho roku, hodne stesti a zdravi a doufam, ze se budeme vidat i dal. ☺️

      Vymazat
  7. Běhání jsem nikdy nepochopila.... Jednu dobu jsem hodně chodila - rychlou chůzí. A jestli mi z Čech něco fakt chybí, je to moje trasa - 7 km v terénu. Teď žiju na placce, kde sice okruh mám, ale většina je po asfaltu... brrr.. Každopádně chůze je úplně nejlepší na zlepšení kondice, aniž by se u toho člověk zlikvidoval, a ona trasa mi chybí o to víc, že jsem díky ní byla v tak dobré kondici, že jsem prakticky "vyběhla" kopec, aniž bych se stihla zadýchat... Taky jsem už párkrát v životě předešla lidi, co běželi 😄 což mě jen utvrdilo v přesvědčení, že fakt nemá smysl se obtěžovat 😄 .

    Při pohledu na jmelí pukám závistí. Já ho letos zase nesehnala 😄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja behani taky nechapu. Je to takove sebezapreni, ze nejaky dobry pocit na konci me uplne mine. 😅 Ten obcasny sebeh, ktery ted praktikuju, je neco, cemu by se bezci vysmali, takze jsem klidna. 😂 Ale presne, rychlochuze je to nejlepsi, co muzu pro svoje telo udelat. A vysledky jsou videt.
      Jo, o tuhle trasu prestehovanim taky prijdu, takze dalsi polozka na seznamu, co me bude mrzet.
      Jo, jmeli je letos asi fakt nejkrasnejsi. Obrovske, plne kulicek... Proste nadhera. Az skoda uriznout, kdyz si clovek predstavi tu dobu, kterou tohle rostlo...

      Vymazat
  8. Luci, život si s námi někdy hraje zvláštní hru... Teď je situace pro tebe neskutečně těžká, ale ono to postupně půjde... Po malých krůčcích. Zase vybuduješ nový život a nový domov... ♥️ Jestli to trošku půjde, nepřestavej psát a fotit. I když z počátku to půjde jen těžko, časem uvidíš, jaký velký kus jsi zvládla ❤️

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

26.12.2022 - Nový začátek, nový život

 Jsem zpět! :-) Pěkné sváteční pondělí Vám přeju a hlásím se Vám po roce z nového bytu, na startu nové etapy svého života a se čtyřicítkou na krku.  Mám za sebou velmi náročné období, rozvod a několikaměsíční utrpení v podobě hledání podnájmu. Když pominu, že 99% nabízených bytů byla katastrofa a bydlet tam bylo na vypíchnutí obou očí (přesto jsem s úsměvem usilovala s celou frontou zájemců o jejich získání), tak jsem neustále ztroskotávala na tom, že strach majitelů z toho, že to sama se 3 dětma nezvládnu (jako kdyby byl někdo s 1 dítětem schopnější) převládal a po souhlasu s podnájmem na osobní schůzce následoval strohý nesouhlas po sms či mailu z výše uvedených důvodů. :-( Stres a zoufalství bylo natolik vyčerpávající, že jsem doma vždycky padla, nebyla schopná se dospat a rozhodně vůbec nic nepřipravovala na blížící se a nevyhnutelné stěhování.  Blížící se podpis kupních smluv na dům mě stresoval ještě víc, hrozilo, že většinu věcí vyhodíme, sbalíme to nejnutnější a skončíme v něja

4.7.2017 - Posezení

Od včerejška se vůbec nic nezměnilo, ale přemýšlím nad posezením. :-))))) Stále nemáme firmu na stavbu a stále nestavíme. :-))) Co důležitého si ale uvědomuji je to, že rozpočet je více než napjatý. Improvizace bude nejspíš na všech frontách. Venkovní posezení řeším už roky v našem aktuálním domě a předtím na zahrádce u bytu. Prakticky mě neuspokojuje nic kromě hnědo-šedých nebo béžovo-hnědých ručně vyplétaných pohovek z umělého ratanu pro minimálně osm lidí, k tomu sladěná minimálně čtyři lehátka, všude polštářky, plédy, ratanové lucerny, zavěšené lampiony, radost pohledět... Cenově se to ale pohybuje kolem šedesáti tisíc a výš. Trochu se to kryje s potřebným bazénem a krytinou terasy. :-/ Začala jsem se proto poohlížet po nějaké uspokojivé alternativě... Není. Po nějaké méně uspokojivé... Přece za to nedám tolik peněz, když se mi to zas tolik nelíbí... Nakonec přišly opět na přetřes palety. Při troše trpělivosti se dají najít celkem slušné inspirativní kousky.

4.1.2022 - Novy rok

 Stastny Novy rok! Jak jste prozili posledni den roku 2021? Dali jste si predsevzeti? Delate si plany? 30.12. jsme detem rekli o rozvodu a ja s nimi odjela k me sestre a vecer pak k mym rodicum. Na Silvestra jsme pak prejeli k mym pribuznym na vesnici, kde jsme trochu netradicne oslavili pulnoc mimo dum a 1.1. jsme si my dospeli lecili kocovinu vsemi dostupnymi prostredky. 😂 Nepomohlo skoro nic, chtelo to proste cas. 😂🙈 Dum plny deti a lidi byl ale skvele odreagovani a zabava a spolecne s kocovinou alespon na chvili odvedl pozornost od starosti vsednich dni. Na pamatku jsem dostala prekrasny hrnecek po babicce, ktera zemrela temer presne pred rokem a ktera nam vsem moc chybi. Tenhle hrnecek mi ji bude uz navzdy pripominat... Bavi me z nej pit uplne vsechno, a tak je porad v provozu.  Taky tu mame noveho kamarada. Podle me mu neni ani rok, je to pinďa. Je zvedavy a moc dobre vi, kam ma jit, aby dosahl sveho. Chodi nam na zbytky na kompost. A protoze jsem ho tam nacapala u futrovani s