Přeskočit na hlavní obsah

26.12.2021 - Vanoce

 Krasne vanocni svatky preju!


Tak jake byly? :-)

Jak jsem naposledy psala o svych pravidelnych fit prochazkach... skoncily tim clankem. Od te doby jsem byla poprve vcera a dalo mi to dost zabrat. Jsem dost unavena. Poslednich 14 dni bylo narocnych jak doma, tak v praci, pracovala jsem do posledniho dne a na dalku se budu pripojovat i v nasledujicim tydnu, v dobe me dovolene.

Ve stredu jsem misto obedove pauzy vyjela nakoupit jidlo na Vanoce, ve ctvrtek jsem si pri obedove pauze ja a polovina muzske populace uzila nakupy darku na posledni chvili. 😂 Je to stejne kazdy rok. Ja a chlapi. Vzdycky me to pobavi. 😂😂 A protoze jsem mela cervene ozdoby ve vlasech, cervene saty a tmave zelene kozacky, zaujala jsem svym vzhledem pani Santove i male kluky v obchodech.

Od te doby se kazdy den rano nasnidam a jdu zase spat. Probouzim se pred 13.hodinou a vecer jdu zase spat jako by se nechumelilo. Nejak me ty posledni tydny zmohly a moje telo pochopilo, ze ted nic nemusi a vyplo. Mimochodem, testo na linecke cukrovi je stale v lednici. 😅 Mozna zitra... 

Letos mame stromek krasne ozdobeny, presne tak, jak jsem letos chtela, ale uplne ho na fotce kazi bila svetylka, ktera ho zbarvi do modra. Takze proste nejde vyfotit. Uz se ho pokousim vyfotit skoro mesic a ne, nejde to... 😂 

Stihla jsem upect nasi oblibenou tvarohovou vanocni stolu od Bella Rose, stihla jsem ji i vyfotit...



Navstivili jsme zase me rodice, u kterych poprve za celou dobu i prespavame, vyrazime si kdy chceme a kam chceme a stihla jsem 22.12. i s kamaradkou kino. 😄 Cukrovi jsme nafasovali, takze vubec nevadi, ze jsme skoro nic nestihli. 





Vanocni prostreni stolu jsme s holkama tak narychlo spichly na pokydany ubrus (za ty skvrny od pastelek je zabiju), takze necekejte zadny zazrak... 





Silvestr stravime u pribuznych na vesnici, kam jsem jezdila od malicka na prazdniny, moc se na nej tesim. 😍

Povedlo se mi zhubnout na dulezitou hranici, od ktere uz zbyva jen krucek k me vysnene vaze. Opravdu jsem to do Stedreho dne dokazala a mam nejnizsi vahu za poslednich 15 let. Pres 26,5 kg dole. Teda vic, protoze mam svaly, ktere jsem nikdy nemela. 😂😂😂 A v ramci tech velkych zmen, kterymi tento rok prochazim, jsem se rozhodla, ze Vam ukazu, jak vypadam. Nevim, jestli to neni spatny krok, jestli to zase nesmazu... Pani Colombova je me druhe jmeno... 😂 Dobre... tak na par dni... Bud to stihnete, nebo si to rozmyslim a nestihnete to. 😂 Tak tohle jsem ja...



A s touhle bombou dnes koncim. 😂😂

Mejte se krasne a kdybychom se uz necetli, stastny Novy rok! 🍾🍾🍾🥂🥂🥂

Komentáře

  1. Těší mě )))) a hezký zbytek roku.

    OdpovědětVymazat
  2. Stihla jsem to!!! Krásná jsi ❤️ A taky jsi pěkná vyžle 😆 gratuluji k úbytku a moc přeji aby ta vysněná váha klapla co nejdřív.

    Přeji jen to nej do nadcházejícího roku ❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 😅 No, tak vyzle fakt nejsem. 😂 To se Ti zda. 😅 Jeste mam co shazovat.
      Dekuju a Tobe preju taky vsechno nejlepsi, zdravi, stesti a vsechno, co si prejes! ♥️

      Vymazat
  3. Lucinko, vypadáte skvěle a spokojeně...krásné dny Vám i dětem...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dani, moc dekuju! ♥️ To ja v praci vypadam skoro vzdycky. 😂 Mam to tam rada. ☺️

      Vymazat
  4. Dobrý večer, je vtipné vás po takové době vidět, představovala jsem si vás úplně jinak :) a rozhodně tmavovlasou - nevím proč :)
    Držím palce do další životní etapy. Zvládnete všechno, co budete chtít!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Faaaakt? 😂 Je to neco jako, kdyz si clovek precte knizku a pak ji zfilmujou. To je vzdycky zklamani... 😂😂😂😂
      Moc dekuju, Sari. ♥️ Snad ano. Jen musim v sobe zase najit ten optimismus a viru v sebe...

      Vymazat
  5. Moc Ti to Luci sluší , prostě kočka. Tak ať se vše daří a tom příštím roce a´t vše klapne. Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 😄 Dekuju, Hani. ♥️ Zatim si tak nepripadam, moje sebevedomi je ted dost posramocene. Verim, ze to bude lepsi, alespon trochu, az se vsechno uklidni.
      Preju vse nejlepsi, hlavne zdravi a at se ti zije dobre a tak, jak bys opravdu chtela. ♥️

      Vymazat
  6. Ráda Vás poznávám paní Colombová :-)
    Mě fotka moc nepřekvapila, mám pocit, že už jsem Vás "někde " viděla :-D Každopádně, sluší Vám to a už nehubněte ;-)
    I když je mi moc líto, čím teď procházíte, mám pocit, že začínáte žít tak nějak svobodněji a že děláte, co chcete Vy!
    Jste tak silná, zvládnete vše!!
    Ať je pro Vás ten nový rok šťastný a moc bych Vám přála, aby jste s dětmi mohla zůstat DOMA! ❤
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcel, to by me zajimalo, kde jste me videla... 😅
      To mi rikaji rodice, at uz nehubnu. 😂 Jeste mam rezervy. 😉
      Ten pocit mam stejny. ☺️ A ten me motivuje k tomu vsemu. A taky to, ze nechci uz dal takhle zit a nechci tenhle zivot ani pro sve deti.
      Ale jsou mnohem horsi veci. Mnohem. Tohle je proti nim nic. A tak to tak beru.
      Ja bych si to taky prala. Kazdy centimetr tohohle domu je muj... Ale to je presne to, na co nesmim myslet. Musim se tesit na oprosteni se od veci, na rychly uklid dvou pokoju, na blizkost skoly pro deti, na zivot venku, na vice casu na nas... Stara Lucka by zesilela... Nova Lucka to zvladne...

      Vymazat
  7. dobrý den Luci,
    těší mě (stihla jsem to, ač teď už tu fotku nevidím - škoda), jste hrooozně podobná nebo respektive - vaše holčičky jsou celé vy :) a moc vám to sluší (ač jsem vás neznala předtím, tak teď moc jo a věřím, že i předtím, ač změna je to pro vás asi velká - také jsem si prošla nelehkým obdobím, díky kterému - teď už říkám díky ač nikomu bych to co jsem prožívala, nepřála - díky kterému jsem dala dolů 25 kilo - teď už mám něco nahoře, ale furt se držím a jsem za to ráda)
    věřím vám - jste silná žena - silná vnitřně, dokážete všechno (i bydlet třeba na betonu, což se leckomu příčí) a bude zase dobře.
    vypadáte moc spokojeně a věřím, že to není jen můj dojem.
    zvládnete to a budete se mít tak jak si přejete.
    moc na vás myslím a doufám, že zde neukončíte svoje psaní, protože se na články od vás vždy moc těším a moc to s vámi prožívám - každý krůček kupředu. dnešní doba není lehká - pro rodiny, pro nikoho ... ale vy to dáte ;)
    tak mějte fajn den a zase někdy
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tesi me, Marti! ☺️
      Jeste porad nejsem pripravena nekde viset. 😂 Mozna nekdy pozdeji...
      Jo, holky jsou moje. I kdyz jsou namichane i z manzelovy rodiny. Vsichni se nam smeji, ze mame deti pres kopirak. 😅
      Bude dobre. I kdyz ted nejsem schopna zadnych planu, nemam sny a ziju ze dne na den, musim verit, ze to zvladnu a ze delam dobre.
      Strasne moc dekuju, ze to se mnou prozivate. Pomaha mi to neskutecne. Vedet, ze jsou lide, kteri s Vami citi, kteri chapou... Staci jen par slov a clovek vi, ze na to neni sam. A to je strasne moc, protoze ja si pripadam opravdu sama...
      Rada bych psala dal. I kdyz hezke fotky uz asi nebude kde fotit (myslim, ze se tomu sedmdesatkovemu interieru se spoustou oranzove nevyhnu), ale treba budu mit stesti a nebude to tak zle. 😅
      Vzdycky, kdyz si prectu Vase komentare, mam pocit, ze zvladnu vsechno. Dekujuuuu! ♥️♥️

      Vymazat
  8. No a já vás nestihla. Nakukuji sem jen občas a tak mám smůlu. :o) Přesto máte můj obdiv za ta shozená kila.
    Hezky je u vás.
    Přeji fajn víkend.. D.

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, já to nestihla 😁 Ale to nevadí, jistě jsi krásná a popis paní Santové mě pobavil 😄. S vahou jsi úžasná!!! Přeji ti do tohoto roku ať najdeš pohodu, klid a životní energii v takovém množství, v jakém ji potřebuješ 😘

    OdpovědětVymazat
  10. Fakt moc pěkné. Úplně z toho sálá ta vánoční atmosféra. My jsme si letos nadělovali poměrně hodně. Dali jsme si nový obývák. Sice jsme vybírali levnější nábytek, sedací soupravy v akci a tak různě, ale na druhou stranu mám radost z toho, že je to konečně hotové. Dělali jsme to komplet nové včetně pravé dřevěné podlahy, takže to byla docela fuška. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

26.12.2022 - Nový začátek, nový život

 Jsem zpět! :-) Pěkné sváteční pondělí Vám přeju a hlásím se Vám po roce z nového bytu, na startu nové etapy svého života a se čtyřicítkou na krku.  Mám za sebou velmi náročné období, rozvod a několikaměsíční utrpení v podobě hledání podnájmu. Když pominu, že 99% nabízených bytů byla katastrofa a bydlet tam bylo na vypíchnutí obou očí (přesto jsem s úsměvem usilovala s celou frontou zájemců o jejich získání), tak jsem neustále ztroskotávala na tom, že strach majitelů z toho, že to sama se 3 dětma nezvládnu (jako kdyby byl někdo s 1 dítětem schopnější) převládal a po souhlasu s podnájmem na osobní schůzce následoval strohý nesouhlas po sms či mailu z výše uvedených důvodů. :-( Stres a zoufalství bylo natolik vyčerpávající, že jsem doma vždycky padla, nebyla schopná se dospat a rozhodně vůbec nic nepřipravovala na blížící se a nevyhnutelné stěhování.  Blížící se podpis kupních smluv na dům mě stresoval ještě víc, hrozilo, že většinu věcí vyhodíme, sbalíme to nejnutnější a skončíme v něja

4.7.2017 - Posezení

Od včerejška se vůbec nic nezměnilo, ale přemýšlím nad posezením. :-))))) Stále nemáme firmu na stavbu a stále nestavíme. :-))) Co důležitého si ale uvědomuji je to, že rozpočet je více než napjatý. Improvizace bude nejspíš na všech frontách. Venkovní posezení řeším už roky v našem aktuálním domě a předtím na zahrádce u bytu. Prakticky mě neuspokojuje nic kromě hnědo-šedých nebo béžovo-hnědých ručně vyplétaných pohovek z umělého ratanu pro minimálně osm lidí, k tomu sladěná minimálně čtyři lehátka, všude polštářky, plédy, ratanové lucerny, zavěšené lampiony, radost pohledět... Cenově se to ale pohybuje kolem šedesáti tisíc a výš. Trochu se to kryje s potřebným bazénem a krytinou terasy. :-/ Začala jsem se proto poohlížet po nějaké uspokojivé alternativě... Není. Po nějaké méně uspokojivé... Přece za to nedám tolik peněz, když se mi to zas tolik nelíbí... Nakonec přišly opět na přetřes palety. Při troše trpělivosti se dají najít celkem slušné inspirativní kousky.

4.1.2022 - Novy rok

 Stastny Novy rok! Jak jste prozili posledni den roku 2021? Dali jste si predsevzeti? Delate si plany? 30.12. jsme detem rekli o rozvodu a ja s nimi odjela k me sestre a vecer pak k mym rodicum. Na Silvestra jsme pak prejeli k mym pribuznym na vesnici, kde jsme trochu netradicne oslavili pulnoc mimo dum a 1.1. jsme si my dospeli lecili kocovinu vsemi dostupnymi prostredky. 😂 Nepomohlo skoro nic, chtelo to proste cas. 😂🙈 Dum plny deti a lidi byl ale skvele odreagovani a zabava a spolecne s kocovinou alespon na chvili odvedl pozornost od starosti vsednich dni. Na pamatku jsem dostala prekrasny hrnecek po babicce, ktera zemrela temer presne pred rokem a ktera nam vsem moc chybi. Tenhle hrnecek mi ji bude uz navzdy pripominat... Bavi me z nej pit uplne vsechno, a tak je porad v provozu.  Taky tu mame noveho kamarada. Podle me mu neni ani rok, je to pinďa. Je zvedavy a moc dobre vi, kam ma jit, aby dosahl sveho. Chodi nam na zbytky na kompost. A protoze jsem ho tam nacapala u futrovani s