Přeskočit na hlavní obsah

22.12.2017 - Větrání

Krásný předvánoční pátek!

V pondělí jsme tedy vylili podlahy. V úterý jsme ještě dovyřizovali věci, na které v předešlé dny nebyl čas a ve středu jsme vyrazili nakoupit dárky. Dárky nakupuju ráda. Všem kupuju věci, které si myslím, že potřebují, hodily by se jim nebo si pamatuju, že by je moc chtěli. A dávám hlavně dárky do domácnosti. Ikea. :-))) Letos to vyhrála sada krásného povlečení a k němu prostěradlo. Každému jsem koupila krásnou sadu, která se hodí právě do jeho ložnice a pečlivě zabalila. V minulých letech to byly třeba kompletní sady ručníků, heboučké župany nebo servírovací podnosy s poklopem na dorty a jiné pečivo. Vím, že jsou to věci, které člověk nekupuje každý den a potěší. Mě by tedy určitě potěšily. :-)

Spoustu jmelí a borovicových větví máme tady v lese po zemi. Po letošním silném větru toho prostě hodně popadalo. Stačilo posbírat. :-)

Na stavbu tedy čtvrtka ráno chodíme větrat. Ráno ještě dorazila firma, která vylejvala podlahy a odřezala dilatační plasty mezi dveřmi do jednotlivých místností. Pryč byli za 15 minut. A my se prostě kochali...
Chodba a hlavní koupelna...


Dětské pokoje...


Naše ložnice se šatnami...



Obývák s kuchyní a jídelnou...







A protože už se vlastně skoro můžeme nastěhovat, vyzdobila jsem i vchodové dveře... :-))))

Děti dnes mají ve škole a školce vánoční posezení. Měla jsem balit dárky, ale řešili jsme banku. Jak tam není člověk, který to má na starosti, nefunguje nic. :-/ Takže nemám nic pro děti zabaleno (budu se muset v ložnici zavřít zítra), odpoledne budeme po návštěvách. Večer po cestě domů zavřít okna na stavbě a domů.

Nemáme cukroví. Nemáme nakoupeno žádné jídlo, ani na štědrovečerní večeři. Nemáme uklizeno. Kdyby děti neozdobily strom, nemáme ani ten. :-)) Prostě tentokrát nemáme skoro nic.  Ale máme vylité podlahy a jsme už jenom krůček od stěhování. ;-) To jsem zase matka roku! :-)))

Užijte si krásné Vánoce, ať jsou přesně takové, jaké je chcete mít. :-)

Komentáře

  1. To je krása. Takové čisté, útulné. A ten věnec je úžasný. Luci neměli jste mít původně jiné dveře? Nebo se mi to zdálo?
    Já také nemám nic moc hotové. Postihla nás před třemi týdny nešťastná událost (veliká ztráta v rodině), tak není moc nálada. Ale držím se kvůli dětem. Tak si z toho nic nedělejte, že nic moc nemáte. Jste úžasná, jak všechno zvládáte. Užijte si svátky společně ve zdraví.....
    Těším se na další fotečky...
    Jak dlouho to musí schnout?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nam asi 21 dní nebo tak nejak,proste dlouho a to jsme vylívali v létě :-(

      Vymazat
    2. Děkujuuu :-)), přemýšlím Helčo, že to tak necháme. :-))) Všechno bílé a jen dřevěné postele. :-))
      Ano, v plánu byly jiné dveře. Modernější. Čim víc jsem ale na ně koukala, tím víc jsem si uvědomovala, že se k tomu domu prostě nehodí. Respektive, že tyhle se hodí víc. :-) Ten dům prostě potřebuje tradice. Potřebuje tyhle dveře. :-)
      To mě moc mrzí, Helčo. Na tyhle věci se nedá připravit a vždycky je to ve špatný čas. :-(
      Děkuju moc za pochvalu, ono když není na výběr, člověk to musí nějak dát... :-)) ;-)
      Co se týče schnutí... toť otázka... v létě to schne cca měsíc. V zimě, vlhku a mrazu... to bude asi do dubna. :-))

      Vymazat
  2. Udělala jste dobře. Ty dveře jsou úžasné. Mějte hezky konec roku a přeju hodně energie a elánu do konce. Těším se na další fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se také moc líbí, Helčo. :-)
      Děkuju moc, Vám přeji to samé, ať si jdete za svým snem! ;-)

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

26.12.2022 - Nový začátek, nový život

 Jsem zpět! :-) Pěkné sváteční pondělí Vám přeju a hlásím se Vám po roce z nového bytu, na startu nové etapy svého života a se čtyřicítkou na krku.  Mám za sebou velmi náročné období, rozvod a několikaměsíční utrpení v podobě hledání podnájmu. Když pominu, že 99% nabízených bytů byla katastrofa a bydlet tam bylo na vypíchnutí obou očí (přesto jsem s úsměvem usilovala s celou frontou zájemců o jejich získání), tak jsem neustále ztroskotávala na tom, že strach majitelů z toho, že to sama se 3 dětma nezvládnu (jako kdyby byl někdo s 1 dítětem schopnější) převládal a po souhlasu s podnájmem na osobní schůzce následoval strohý nesouhlas po sms či mailu z výše uvedených důvodů. :-( Stres a zoufalství bylo natolik vyčerpávající, že jsem doma vždycky padla, nebyla schopná se dospat a rozhodně vůbec nic nepřipravovala na blížící se a nevyhnutelné stěhování.  Blížící se podpis kupních smluv na dům mě stresoval ještě víc, hrozilo, že většinu věcí vyhodíme, sbalíme to nejnutnější a skončíme v něja

4.7.2017 - Posezení

Od včerejška se vůbec nic nezměnilo, ale přemýšlím nad posezením. :-))))) Stále nemáme firmu na stavbu a stále nestavíme. :-))) Co důležitého si ale uvědomuji je to, že rozpočet je více než napjatý. Improvizace bude nejspíš na všech frontách. Venkovní posezení řeším už roky v našem aktuálním domě a předtím na zahrádce u bytu. Prakticky mě neuspokojuje nic kromě hnědo-šedých nebo béžovo-hnědých ručně vyplétaných pohovek z umělého ratanu pro minimálně osm lidí, k tomu sladěná minimálně čtyři lehátka, všude polštářky, plédy, ratanové lucerny, zavěšené lampiony, radost pohledět... Cenově se to ale pohybuje kolem šedesáti tisíc a výš. Trochu se to kryje s potřebným bazénem a krytinou terasy. :-/ Začala jsem se proto poohlížet po nějaké uspokojivé alternativě... Není. Po nějaké méně uspokojivé... Přece za to nedám tolik peněz, když se mi to zas tolik nelíbí... Nakonec přišly opět na přetřes palety. Při troše trpělivosti se dají najít celkem slušné inspirativní kousky.

4.1.2022 - Novy rok

 Stastny Novy rok! Jak jste prozili posledni den roku 2021? Dali jste si predsevzeti? Delate si plany? 30.12. jsme detem rekli o rozvodu a ja s nimi odjela k me sestre a vecer pak k mym rodicum. Na Silvestra jsme pak prejeli k mym pribuznym na vesnici, kde jsme trochu netradicne oslavili pulnoc mimo dum a 1.1. jsme si my dospeli lecili kocovinu vsemi dostupnymi prostredky. 😂 Nepomohlo skoro nic, chtelo to proste cas. 😂🙈 Dum plny deti a lidi byl ale skvele odreagovani a zabava a spolecne s kocovinou alespon na chvili odvedl pozornost od starosti vsednich dni. Na pamatku jsem dostala prekrasny hrnecek po babicce, ktera zemrela temer presne pred rokem a ktera nam vsem moc chybi. Tenhle hrnecek mi ji bude uz navzdy pripominat... Bavi me z nej pit uplne vsechno, a tak je porad v provozu.  Taky tu mame noveho kamarada. Podle me mu neni ani rok, je to pinďa. Je zvedavy a moc dobre vi, kam ma jit, aby dosahl sveho. Chodi nam na zbytky na kompost. A protoze jsem ho tam nacapala u futrovani s