Přeskočit na hlavní obsah

20.9.2018 - Práce z domova

Pěkný opět horký čtvrtek!

Práce z domova má spoustu pozitiv, ale zároveň i negativ. Jaká negativa? Osamnělost? Pro mě, jako rozeného samotáře, je bezkontaktní způsob práce to nejlepší řešení, to nemyslím.... :-))) Velké mínus je vlastně to, že jste doma. A tak koukáte, že máte támhle bordel, támhle neutřený prach, nevyprané prádlo, na zahradě plevel, ... Nepomůže ani to, že si otočíte židli. Zase koukáte na jiné nedostatky. :-))

Já třeba mám problém začít vařit, když není uklizená kuchyň. Prostě nejdřív musím uklidit kuchyň, teprve pak můžu začít vařit. Zjistila jsem, že to samé mám i s prací. Ale ještě k tomu potřebuju mít uklizený jídelní stůl, obývák a ustlanou postel v ložnici. :-))) Takže každé ráno, když odvezu děti, dělám si snídani a expresně uklízím celý dům, abych mohla začít pracovat. Začínám si připadat trochu pošahaně...

V pondělí večer se mi povedlo koupit ve výprodeji  v Obi šedou barvu. Až do včerejška jsem chodila po domě a přemýšlela, kde ji využiju. Šedou na zdi miluju, ale v tomhle domě mě nějak uchvacuje bílá, dává krásné světlo... Věděla jsem ale, že Amanda by ráda puntíky. U ní v pokoji ale ještě nebylo vymalováno ani bílou barvou, tak jsem odsunula postýlku a vybílila polovinu pokoje. Odpoledne už bylo vše suché, mohla jsem tedy začít puntíkovat. Amanda si to také chtěla zkusit, ale nakonec u prvního puntíku zjistila, že to taková sranda není, tak mě pozorovala z postýlky.



Heidi sama nevěděla, co by chtěla... tak jsem jí navrhla hvězdy. Nadšeně souhlasila. Vytiskla jsem si tedy na tiskárně hvězdu, vystříhla a obtáhla na karton z krabice od pizzy. :-))) Pak jsem začala malovat. Heidi si u toho kreslila v posteli a chválila mě při práci. Nakonec byla také nadšená.

Nakonec jsem holkam vratila nabytek zpet a satni skrine v rozich natocila sikmo, takze pokojicky ted pusobi roztomileji...






U Heidi už se svítilo, když jsem fotila, končila jsem pozdě.

Teď ještě ty dvě bordelářky donutit uklízet, abych mezi hračkama nenacházela obaly od sladkostí a pod postelí špinavé prádlo a čisté prádlo po zemi a mezi hračkama....

Barvy mi zbylo 3/4 kyblíku. Procházela jsem se po domě a přemýšlela, co bych ještě mohla přetáhnout. :-)) Zjistila jsem, že je to úplně stejný odstín jako moje kuchyň Bodbyn, a tak jsem to zkusila na zeď ke špajzu...

A vypadalo to dobře, tak jsem pokračovala i výš...

Až jsem to nakonec dodělala... :-)



A teď tu chodím se zbývající polovinou kyblíku a přemýšlím, co ještě natřít... :-)))

Také takhle natíráte?

Já jdu rychle dodělat dnešní pracovní den.
Mějte se! ;-)

Komentáře

  1. Publikovalo sa mi to nejak bez kontroly a plietli sa mi klávesnice. požičaná s mojou pokazenou, takže mišmaš chýb, omlouvam se:-)
    Aktuálne štyri deti, jeden zať, dve spoločné domácnosti, jeden syn má vlastnú, druhý svoju ,,chránenú,, a jedna dcéra zatiaľ vo svete, dvaja psy a kocúr:-) a mužova pracovnňa a práca v dome:-(
    Myslím, že ten piaty rok bolo hotovo, teraz preusporiadavame funkcie v dome a robíme dvor a záhradu nanovo.
    Zdar budovaniu krásneho a útulného domova!
    Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alco, u Vas je veselo! :-D Proti Vam tu mam uplnou nudu!!! :-D
      Ale priznejte se... Ze Vas to budovani proste bavi? :-) Stejne zacnete nanovo, az bude hotovo... Dokazete si predstavit, ze je vse hotove? Co bychom delali? Tedy. . prvni dny vime, to je jasne.. ale pak? :-D
      Rozhlizeli bychom se a zacali planovat.. Neco noveho, neco jinak.. :-) ;-)

      Vymazat
    2. Jasne, je to tak, pre mňa krása budovania je celoživotná terapia-harmonizovať vnútro aj okolie, žitie:-)
      http://www.oringle.cz/
      http://luckyblok.blogspot.com/
      http://decorblanc.blogspot.com/
      http://nordicpassion.cz/
      https://tamarki.cz/
      https://iconioo.cz/
      https://metamorphosisofmyhome.blogspot.com/
      atď:-) Dušičky s pekným bývaním:-)

      Vymazat
    3. Anooo, vetsinu z nich znam, na ostatni se rada podivam. :-)
      Mame to proste v krvi a nikdy nebude hotovo. :-)) )

      Vymazat
  2. Luci, posledních 14 dní jsem na vás opět myslela a říkala si, jak to ta Lucka jenom dělá, že se z toho nezblázní...... dělali jsme v patře druhou koupelnu, v celém domě nemáme dveře( navíc otevřený prostor do patra) a tak si dovedete ( vy jediná mě pochopíte :-)) ) představit, jak to u nás vypadalo s prachem? Jak já říkám, mám absolutně bezúdržbovou domácnost, šedou dlažbu v přízemí na které nejde nic vidět a to mě asi zachránilo od infarktu!! Každopádně prach byl cítit všude, v peřinách v květinách prostě všude a to jsem každý den po příchodu z práce vytírala. Ve středu jsem uklidila dala do pračky koberečky, závěsy a deky. V neděli jsme v Ikea koupili záclony a závěsy do obyváků, ale nemáme tyč a tak jsem je dala zatím na vyzkoušení do jídelny a opět se mi potvrdilo, že záclony a závěsy jsou prostě v interiéru taková přidaná hodnota..... No a perlička nakonec, po deseti letech jsem se dočkala vany, manžel má rád sprchu a já vanu, proto dvě koupelny. Obkladač, sundal ochranný igelit a vana praskla, no myslela jsem, že mě odvezou, ale bude vyměněná, samozřejmě vše zazděno a obloženo. Večer vám zase ráda pošlu nějaké fota :-) Krásný den :-) Jo a s tím pořádkem to máme podobně, nevypiju si v bordelu ani kafe, takže vlastně pořád uklízím a jsem asi jediná, kdo si toho všímá...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucce cuka oko, ale tady to neni videt. :-D
      Uuuuuplne Vas chapu!!! :-))) To jste si teda uzila! Nechapu, jak zvladnete kazdy den vytrit, ja se nestihnu ani ucesat! Klobouk dolu! :-)
      Presne... Interier bez zavesu neni domov. Tedy. . par takovych vydarenych znam, ale to jsou vyjimky. Jinak zavesy vzdycky vytvori nadhernou atmosferu.
      Ted jsem sla zkontrolovat, jestli ma nase vana igelit... Nema. Asi praskne, az do ni nekdo vleze...
      Poslete! ;-)
      Akorat jsem zjistila, ze v zamestnani uklizeny stul znamena malo prace nebo flakani se. Alespon nadrizeni tak obvykle uvazuji. :-D Jeste, ze doma to nikdo nevidi.

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

26.12.2022 - Nový začátek, nový život

 Jsem zpět! :-) Pěkné sváteční pondělí Vám přeju a hlásím se Vám po roce z nového bytu, na startu nové etapy svého života a se čtyřicítkou na krku.  Mám za sebou velmi náročné období, rozvod a několikaměsíční utrpení v podobě hledání podnájmu. Když pominu, že 99% nabízených bytů byla katastrofa a bydlet tam bylo na vypíchnutí obou očí (přesto jsem s úsměvem usilovala s celou frontou zájemců o jejich získání), tak jsem neustále ztroskotávala na tom, že strach majitelů z toho, že to sama se 3 dětma nezvládnu (jako kdyby byl někdo s 1 dítětem schopnější) převládal a po souhlasu s podnájmem na osobní schůzce následoval strohý nesouhlas po sms či mailu z výše uvedených důvodů. :-( Stres a zoufalství bylo natolik vyčerpávající, že jsem doma vždycky padla, nebyla schopná se dospat a rozhodně vůbec nic nepřipravovala na blížící se a nevyhnutelné stěhování.  Blížící se podpis kupních smluv na dům mě stresoval ještě víc, hrozilo, že většinu věcí vyhodíme, sbalíme to nejnutnější a skončíme v něja

4.7.2017 - Posezení

Od včerejška se vůbec nic nezměnilo, ale přemýšlím nad posezením. :-))))) Stále nemáme firmu na stavbu a stále nestavíme. :-))) Co důležitého si ale uvědomuji je to, že rozpočet je více než napjatý. Improvizace bude nejspíš na všech frontách. Venkovní posezení řeším už roky v našem aktuálním domě a předtím na zahrádce u bytu. Prakticky mě neuspokojuje nic kromě hnědo-šedých nebo béžovo-hnědých ručně vyplétaných pohovek z umělého ratanu pro minimálně osm lidí, k tomu sladěná minimálně čtyři lehátka, všude polštářky, plédy, ratanové lucerny, zavěšené lampiony, radost pohledět... Cenově se to ale pohybuje kolem šedesáti tisíc a výš. Trochu se to kryje s potřebným bazénem a krytinou terasy. :-/ Začala jsem se proto poohlížet po nějaké uspokojivé alternativě... Není. Po nějaké méně uspokojivé... Přece za to nedám tolik peněz, když se mi to zas tolik nelíbí... Nakonec přišly opět na přetřes palety. Při troše trpělivosti se dají najít celkem slušné inspirativní kousky.

4.1.2022 - Novy rok

 Stastny Novy rok! Jak jste prozili posledni den roku 2021? Dali jste si predsevzeti? Delate si plany? 30.12. jsme detem rekli o rozvodu a ja s nimi odjela k me sestre a vecer pak k mym rodicum. Na Silvestra jsme pak prejeli k mym pribuznym na vesnici, kde jsme trochu netradicne oslavili pulnoc mimo dum a 1.1. jsme si my dospeli lecili kocovinu vsemi dostupnymi prostredky. 😂 Nepomohlo skoro nic, chtelo to proste cas. 😂🙈 Dum plny deti a lidi byl ale skvele odreagovani a zabava a spolecne s kocovinou alespon na chvili odvedl pozornost od starosti vsednich dni. Na pamatku jsem dostala prekrasny hrnecek po babicce, ktera zemrela temer presne pred rokem a ktera nam vsem moc chybi. Tenhle hrnecek mi ji bude uz navzdy pripominat... Bavi me z nej pit uplne vsechno, a tak je porad v provozu.  Taky tu mame noveho kamarada. Podle me mu neni ani rok, je to pinďa. Je zvedavy a moc dobre vi, kam ma jit, aby dosahl sveho. Chodi nam na zbytky na kompost. A protoze jsem ho tam nacapala u futrovani s