Přeskočit na hlavní obsah

11.3.2019 - Pokoj pro hosty

Pěkné pondělí!

Vichřici v noci jsme zvládli a i když je 350tis. domácností bez proudu, lítaly střechy a padaly stromy, my jsme bez ztráty květinky. Tedy... ještě jsem se nebyla podívat na střechu zvenku, ale uvnitř dobrý, sucho, klid... :-) Randál to byl ale slušný, plechy ve větru mlátily, že jsme museli našim střechařům opravdu věřit, abychom si tu neukousali nehty. Naštěstí jsem byla tak unavená z nedělní návštěvy dětské herny, že jsem řekla manželovi, ať mě vzbudí, kdyby uletěla střecha a prostě usnula. :-)) Tím, že tu budu hrůzou sedět a nevyspím se, tomu stejně nepomůžu. To je totiž moje heslo. :-))

Hluchota našeho psa nám také nahrála, nemuseli jsme ho tu uklidňovat, a spal jako miminko. Holky se bály toho randálu, myslely, že to jsou čerti, takže měly každá v pokoji solární lampu z terasy, aby tam bylo světlo. Solární lampy používám často. Přes den se venku nabijí a na noc je sklízím do domu a svítí na chodbě, abychom tu v noci mohli chodit bez rozsvěcení. Fungují výborně a poskytují příjemné světlo, které Vám nevypálí oči. :-)

Minulý týden mám v mlze. Uklízela jsem dům a hlavně pokoj pro hosty, protože v pátek měla přijet na noc má nejmladší sestra s přítelem. Pokoj pro hosty je ale pořád skladiště materiálu, zbytků a nářadí, takže je opravdu těžké tam něco uklidit. Spíš jsem přesouvala, vrstvila, kompletovala, vyházela pár krabic - z pěti krabic jsem sesypala obsah do jedné, oprášila, co šlo a nakonec se škrábala ve vlasech, jak vytvořím dvoulůžko.

Jedna postel na kolečkách tam je. Pod ní je milion dlaždic, takže ta musí zůstat. Ale jak vytvořit druhou?

Fotku před samozřejmě nemám. Jsem ráda, že jsem v tom zběsilém tempu vůbec něco vytvořila. Druhé lůžko tedy byla paleta, u nohou polystyrenové desky, u hlavy dva stohy dlaždic a navrch dřevěná pracovní kuchyňská deska, abych dohnala výškový rozdíl. :-))) Chudáci. Ani necekli. Prý se jim spalo dobře. :-)))


Možná tomu nahrál ten alkohol, který nás všechny večer vypnul tak, že jsme byli rádi, že jsme byli rádi... :-)))

Ještě běžim dopsat další dny, jsem ve skluzu a mám tolik nových fotek... :-)

Mějte sééé!

Komentáře

  1. Super, těším se na další články a inspiraci 😁.

    OdpovědětVymazat
  2. Nektere vety sedi presne na situaci u nas v dome... :) Akorat vase fotky vypadaji vzdycky stokrat lip :D U nas momentalne taky navsteva a shodou okolnosti jsem asi pred pulhodinou premyslela, jak se svagrovi spi, kdyz ma pul matrace na dvou paletach na sobe a pul jen na jedne, muz to jen vycpal casti jine matrace - jak jinak nez ze slevoveho koutku. Miluju vas blog, nepripadam si v tom ikea-codumdal-kreativnim silenstvi tak sama :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)))) Terez, to mi vždycky napište, ať si nepřipadám jako takový blázen! :-))))) Díky! ♥♥♥

      Vymazat
  3. dobré ráno, Luci,
    Váš článek opět potěšil a tak potěším i já Vás :) v naší pracovně v rodinném domě od doby nastěhování vypadá úúúúúplně stejně. stěhovala jsem se se 7měsíčním pupíkem :) - za dva měsíce se narodil syn a jelikož pracovna/pokoj pro hosty byl nejblíž, skončily tam všechny věci ... dnes, když má někdo přijet na návštěvu, provádím stejné přesuny a skládání jako vy, a pak mám na chvíli aspoň o něco lepší náladu, že mě to tam tak netíží. ty věci, ale prostě (bohužel ani po 10ti letech a to Vás nechci děsit) nejsou kam dát, stále nám chybí spouuustu úložných prostor, stejně jako zahradní domek a tak jsou tam např. i jízdný kola, brusle, žehlící prkno, dokumenty, katalogy - no prostě binec nad binec. stydím se za to, ale absolutně nevím, co s tím ...
    už se moc těším na další články. zajímalo by mě, zda jste pokročila v zádveří a jak to tam teď vypadá :)
    držte se - ono se to jednou dokončí. mějte pěkný den. Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-))) Marti, kdyby mě neštvala návštěva spící na gauči v obýváku, ani bych se neobtěžovala. :-))) Máme pokoj pro hosty taky přímo u vchodu, takže to svádí ke skladišti. :-/ Navíc tam prostě chybí úložné prostory, takže se tam prostě kupí věci na hromadu a mě chytá amok jen to tam vidím.
      Minule jsem se už naštvala a vyházela stavební zbytky. Bylo mi to úplně jedno. :-)) Jako já mám trpělivost, ale když už pohár přeteče... :-)) Rok na to nikdo nešáh, takže to nepotřebujeme.
      Zahradní domek potřebuju fakt nutně. Celou zimu koukám, jak na sekačku prší, sněží a fouká. :-/ Jen kdyby nebyly tak drahé...
      Přesně. Kolo má jenom Toník naštěstí, ale strašně mě v té předsíni vytáčí.
      Ono mě to zase chytne a zase toho půlku vyházím. Nejlepší je to rovnou odvézt, to už není cesta zpátky. A když to naházím do černých pytlů, ani už nevím, co tam vlastně je, to se taky líp vyhazuje. :-)))
      Zádveří teď čeká na další palubky. :-/ Pokročila jsem kousek, ale chtělo by to na to vlítnout. Našetřím zase nějaké peníze a zajedu pro pár balíků palubek, ať se to pohne. V pondělí jsem přes inzerát ukořistila nádherné obří zrcadlo Hemnes, které by bylo v předsíni úplně úžasné. Sice vůůůůůbec není kam dát :-))), ale co jsem se odstěhovala od rodičů, nikdy jsem velké zrcadlo už neměla. A teď ho konečně mááááám. ♥♥♥
      No... myslím, že se to nikdy nedokončí, ale důležité je postupovat. To člověku dělá větší radost než nemít do čeho píchnout. :-))))
      Děkuju! :-)

      Vymazat
  4. Holky, já jsem tak ráda, že v tom bordelu nejsou sama, my to měli v technické manžel aktivní, že ji musí nutně dodělat a vyklidit tak máme ty krabice v jedné půlce obyváků, takže vy jste na tom ještě dobře a co myslíte? Je to tam cca 14 dní a v technické žádná změna :-) Ale renovuji skříň a truhlu a až to bude, tak se do toho musím pustit... do velikonoc to musí být OK :-) Jinak včera jsem manžela donutila přesadit 3 stromy, je neštěstí po něm něco chtít, jsem unavená se ho doprošovat, on má jiné priority :-) takže bordel kolem domů ho vůbec netankuje a já zuřííím. Jinak mám konečně po cca 19 měsících zrcadlo v koupelně takže paráda :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)))) Ježiši! :-)))) Ten obývák by mě drásal... Asi bysme se pohádali. :-)))))
      To je fakt, máme tu nový "deadline" - Velikonoce! :-))) Dobře, co uděláme do velikonoc? Já teda stopro teď jedu zahradu. Začíná mi tam vesele růst plevel a tráva a to se pak blbě rovná terén, takže musím rychle na to. Interiér teď bude asi po večerech nebo já nevím. :-))
      Jééééé, truhluuuu! Já truhly tak milujuuuu!!!
      No... právě proto si tu všechno dělam sama. :-/ I když dneska, nevím, co se stalo, manžel dojel pro žebřík a pěnoval díry po ptácích a pak mě na první požádání hned vyšteloval dvířka v obýváku... Možná tím jarem? :-)))) Ale zbytek roku zas budu spoléhat na sebe. :-)))
      To zrcadlo je úžasné!!! Rám se vám fakt poved! ♥♥♥

      Vymazat
  5. U nás se dělala ve vichřici střecha na garáži a manžel v pláštěnce naštěstí neodletěl (Batman) a naštěstí nic nepřiletělo, dva dny jsme orali kultivátorem bahno a dolovali šutry. Dřina hnusná, ale máme zasetý trávník a vypadá to perfektně. Včera jsme měli jednorožčí oslavu druhých narozenin naší holčičky, dnes jsem zlikvidovala balónky a nádobí. Všude jsou třpytky. Jsem zralá na lázně :D Bordelmístnost nemáme, tak vše skladujeme na půdě v krabicích. Běda něco hledat :D Už mi lezou narcisky, ještě trošku oteplit a stěhuju se na terasu. Krásné jaro všem...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)))) Batman mě pobavil, úplně živě jsem si to představila! :-)))
      No, u nás ten kultivátor budu já a hrábě. :-/ Už jsem to dělala na minulé zahradě, bylo to peklo, teď mě to čeká na téhle. Teď jsem ve fázi hrabání štěrku hráběma na listí. Je to strašný. Jestli neumřu, začnu možná někdy rovnat terén krumpáčem a normálníma hráběma. Pak se tedy milostivě dostanu k zasetí trávy. :-)))
      Holky chtěji jednorožčí párty v létě, tak mi udělaly radost. Přišly samy od sebe. Záviděla jsem Vám tu Vaši, tak už nemusím. :-)) Néé, třpytky, néé, ty nevyndám. :-)))
      Půdu jsme měli v minulém domě. Tomu bordelu na ní jsem tentokrát chtěla předejít tím, že jí prostě nepostavím. :-))) A povedlo se. Máme pokoj pro hosty plný bordelu. :-)))))
      My už jsme na terase nastěhovaní. :-)) Je to dokonalý. ♥♥♥ Taky krásné jarní dny, teď si je pár dní užijeme! ♥♥♥

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

26.12.2022 - Nový začátek, nový život

 Jsem zpět! :-) Pěkné sváteční pondělí Vám přeju a hlásím se Vám po roce z nového bytu, na startu nové etapy svého života a se čtyřicítkou na krku.  Mám za sebou velmi náročné období, rozvod a několikaměsíční utrpení v podobě hledání podnájmu. Když pominu, že 99% nabízených bytů byla katastrofa a bydlet tam bylo na vypíchnutí obou očí (přesto jsem s úsměvem usilovala s celou frontou zájemců o jejich získání), tak jsem neustále ztroskotávala na tom, že strach majitelů z toho, že to sama se 3 dětma nezvládnu (jako kdyby byl někdo s 1 dítětem schopnější) převládal a po souhlasu s podnájmem na osobní schůzce následoval strohý nesouhlas po sms či mailu z výše uvedených důvodů. :-( Stres a zoufalství bylo natolik vyčerpávající, že jsem doma vždycky padla, nebyla schopná se dospat a rozhodně vůbec nic nepřipravovala na blížící se a nevyhnutelné stěhování.  Blížící se podpis kupních smluv na dům mě stresoval ještě víc, hrozilo, že většinu věcí vyhodíme, sbalíme to nejnutnější a skončíme v něja

4.7.2017 - Posezení

Od včerejška se vůbec nic nezměnilo, ale přemýšlím nad posezením. :-))))) Stále nemáme firmu na stavbu a stále nestavíme. :-))) Co důležitého si ale uvědomuji je to, že rozpočet je více než napjatý. Improvizace bude nejspíš na všech frontách. Venkovní posezení řeším už roky v našem aktuálním domě a předtím na zahrádce u bytu. Prakticky mě neuspokojuje nic kromě hnědo-šedých nebo béžovo-hnědých ručně vyplétaných pohovek z umělého ratanu pro minimálně osm lidí, k tomu sladěná minimálně čtyři lehátka, všude polštářky, plédy, ratanové lucerny, zavěšené lampiony, radost pohledět... Cenově se to ale pohybuje kolem šedesáti tisíc a výš. Trochu se to kryje s potřebným bazénem a krytinou terasy. :-/ Začala jsem se proto poohlížet po nějaké uspokojivé alternativě... Není. Po nějaké méně uspokojivé... Přece za to nedám tolik peněz, když se mi to zas tolik nelíbí... Nakonec přišly opět na přetřes palety. Při troše trpělivosti se dají najít celkem slušné inspirativní kousky.

4.1.2022 - Novy rok

 Stastny Novy rok! Jak jste prozili posledni den roku 2021? Dali jste si predsevzeti? Delate si plany? 30.12. jsme detem rekli o rozvodu a ja s nimi odjela k me sestre a vecer pak k mym rodicum. Na Silvestra jsme pak prejeli k mym pribuznym na vesnici, kde jsme trochu netradicne oslavili pulnoc mimo dum a 1.1. jsme si my dospeli lecili kocovinu vsemi dostupnymi prostredky. 😂 Nepomohlo skoro nic, chtelo to proste cas. 😂🙈 Dum plny deti a lidi byl ale skvele odreagovani a zabava a spolecne s kocovinou alespon na chvili odvedl pozornost od starosti vsednich dni. Na pamatku jsem dostala prekrasny hrnecek po babicce, ktera zemrela temer presne pred rokem a ktera nam vsem moc chybi. Tenhle hrnecek mi ji bude uz navzdy pripominat... Bavi me z nej pit uplne vsechno, a tak je porad v provozu.  Taky tu mame noveho kamarada. Podle me mu neni ani rok, je to pinďa. Je zvedavy a moc dobre vi, kam ma jit, aby dosahl sveho. Chodi nam na zbytky na kompost. A protoze jsem ho tam nacapala u futrovani s