Přeskočit na hlavní obsah

17.3.2019 - Opravdové jaro

Krásnou neděli!

I když mělo být dnes nádherně, tak .... no asi jsem čekala víc... Chvilkama bylo, svítilo slunce a skoro to vypadalo, že můžeme být venku v tričku... ale taky se chvilkama zatáhlo a pocitově bylo mínus patnáct. :-))

Ale ta krása venku! ♥♥♥

Poslední dny pečlivě kontroluju všechny rostliny na terase a zahradě a netrpělivě čekám "kdy už"... Kdy už začnou rašit první lístečky nebo květy. Tráva kolem už se začíná zelenat a v žádném ročním období nemá dokonalejší zelenou barvu. Je tak šťavnatá, tak čerstvá, tak nabíjející... Roste už všude a já budu muset zrychlit práce na zahradě, aby mi ta hlína, kterou musím odkopat, odhrabat, urovnat nebo dosypat, nebyla nakonec trsem trávy. Nejenom, že by mi to pak bylo líto (koukám tu na zahradu plnou hlíny, takže každé stéblo trávy mi udělá radost), ale šlo by to pak taky pěkně blbě.

Ještě včera měla vrbička jenom pupeny (Salix integra "Hakura Nishiki"), ale dneska! Dneska už všude rašily zelené lístečky.
A kanadská borůvka už je celá nažhavená taky! :-)) Ten stromek je mandloň, která by měla být celá obsypána jemnými růžovými květy.




Moje planá třešeň má pupeny velké jako oříšky, ta mě vždycky po příjezdu domů vítá jako první, zatím je tu po břízách největší, je nejblíž k cestě a koukám na ní také z jídelny ze strany od kuchyně.

V týdnu jsem konečně ukořistila pracovní stůl. Říkala jsem si, že prokrastinace bude menší, když budu mít opravdové pracovní místo, kde se budu věnovat práci. Přes inzerát jsem sehnala můj oblíbený, dlouho ve všech interiérech obdivovaný stůl z Ikey "VITTSJÖ". Najdete ho tady:

https://www.ikea.com/cz/cs/catalog/products/80221352/

Je jednoduchý, na první pohled si ho člověk vůbec nevšimne, je vzdušný a velice kompaktní. Horní skleněnou desku mám v plánu později nahradit deskou jasanovou. Budou na ní méně vidět otisky prstů i prach, který se tu objevuje dvě minuty po utření.

Po minimálně týdenním používání stolu musím říct, že se vážně vyplatil. Opravdu u něj pracuju. Křesílko, ač velmi pohodlné u jídelního stolu, je velmi nepohodlné u počítače, tudíž mě ani nenapadne to utrpení prodlužovat nějakým brouzdáním na internetu. :-))) Vykonám práci a jdu si po svých. :-))) Což má velký efekt i na můj volný čas. Nezabíjim ho sezením na gauči s počítačem na klíně. Jen jsem celý týden strávila poflakováním a pospáváním. :-))) Hned jak seberu energii, začne to tu lítat. :-))))

Polštářek je dlouho obdivovaný, z Jysku, v akci za 125,-. Moc by se mi líbil do chodby na lavici. Ta mozaika u vstupu mi prostě stále leží v hlavě... :-)



Také jsem ušila Heidi do pokoje nový závěs. Látka z Ikey vychází přesně přepůlená tak, jak ji prodávají, a absolutně plní funkci rolety. :-) Mám radost, protože doteď měla na okně velmi neestetickou fleece deku. :-(


O víkendu jsme měli milou návštěvu, dva rok a půl staré kluky, kteří tu nadšeně prošmejdili dům, pohráli si a odvezli kuchyňku, se kterou si tu už nikdo nehrál.


Také jsem si ušila několik šatů. Doba šití byla cca 3 minuty na šaty a mám zase co nosit. Vyfotila jsem Vám několik z nich a nakreslila velmi jednoduchý "Ikea návod". :-))) Na dolní část klidně použijte pánská trika (v Pepco mají geniální za 59,-/ks) a velikost přizpůsobte svému pozadí.





Napadlo mě občas věnovat článek pokojům "před" a "potom", takže teď přesouvám fotky z jednoho pc do druhého a bude velké hledání.

Uháním do nového týdne, bude příšerný (každý den mám něco), takže jsem zvědavá, jak to dopadne...

Mějte se! :-)

Komentáře

  1. Už to vidím: potřebuji pro naší princeznu přesně takovou postýlku, jako máte u vás :D jdu projet inzeráty...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-))) Naše holky zase obě chtějí vysokou a dole domeček. :-))

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

26.12.2022 - Nový začátek, nový život

 Jsem zpět! :-) Pěkné sváteční pondělí Vám přeju a hlásím se Vám po roce z nového bytu, na startu nové etapy svého života a se čtyřicítkou na krku.  Mám za sebou velmi náročné období, rozvod a několikaměsíční utrpení v podobě hledání podnájmu. Když pominu, že 99% nabízených bytů byla katastrofa a bydlet tam bylo na vypíchnutí obou očí (přesto jsem s úsměvem usilovala s celou frontou zájemců o jejich získání), tak jsem neustále ztroskotávala na tom, že strach majitelů z toho, že to sama se 3 dětma nezvládnu (jako kdyby byl někdo s 1 dítětem schopnější) převládal a po souhlasu s podnájmem na osobní schůzce následoval strohý nesouhlas po sms či mailu z výše uvedených důvodů. :-( Stres a zoufalství bylo natolik vyčerpávající, že jsem doma vždycky padla, nebyla schopná se dospat a rozhodně vůbec nic nepřipravovala na blížící se a nevyhnutelné stěhování.  Blížící se podpis kupních smluv na dům mě stresoval ještě víc, hrozilo, že většinu věcí vyhodíme, sbalíme to nejnutnější a skončíme v něja

4.7.2017 - Posezení

Od včerejška se vůbec nic nezměnilo, ale přemýšlím nad posezením. :-))))) Stále nemáme firmu na stavbu a stále nestavíme. :-))) Co důležitého si ale uvědomuji je to, že rozpočet je více než napjatý. Improvizace bude nejspíš na všech frontách. Venkovní posezení řeším už roky v našem aktuálním domě a předtím na zahrádce u bytu. Prakticky mě neuspokojuje nic kromě hnědo-šedých nebo béžovo-hnědých ručně vyplétaných pohovek z umělého ratanu pro minimálně osm lidí, k tomu sladěná minimálně čtyři lehátka, všude polštářky, plédy, ratanové lucerny, zavěšené lampiony, radost pohledět... Cenově se to ale pohybuje kolem šedesáti tisíc a výš. Trochu se to kryje s potřebným bazénem a krytinou terasy. :-/ Začala jsem se proto poohlížet po nějaké uspokojivé alternativě... Není. Po nějaké méně uspokojivé... Přece za to nedám tolik peněz, když se mi to zas tolik nelíbí... Nakonec přišly opět na přetřes palety. Při troše trpělivosti se dají najít celkem slušné inspirativní kousky.

4.1.2022 - Novy rok

 Stastny Novy rok! Jak jste prozili posledni den roku 2021? Dali jste si predsevzeti? Delate si plany? 30.12. jsme detem rekli o rozvodu a ja s nimi odjela k me sestre a vecer pak k mym rodicum. Na Silvestra jsme pak prejeli k mym pribuznym na vesnici, kde jsme trochu netradicne oslavili pulnoc mimo dum a 1.1. jsme si my dospeli lecili kocovinu vsemi dostupnymi prostredky. 😂 Nepomohlo skoro nic, chtelo to proste cas. 😂🙈 Dum plny deti a lidi byl ale skvele odreagovani a zabava a spolecne s kocovinou alespon na chvili odvedl pozornost od starosti vsednich dni. Na pamatku jsem dostala prekrasny hrnecek po babicce, ktera zemrela temer presne pred rokem a ktera nam vsem moc chybi. Tenhle hrnecek mi ji bude uz navzdy pripominat... Bavi me z nej pit uplne vsechno, a tak je porad v provozu.  Taky tu mame noveho kamarada. Podle me mu neni ani rok, je to pinďa. Je zvedavy a moc dobre vi, kam ma jit, aby dosahl sveho. Chodi nam na zbytky na kompost. A protoze jsem ho tam nacapala u futrovani s