Přeskočit na hlavní obsah

23.7.2019 - Konec bot u nás...část 1.

Pěkné úterý!

Celé pondělí jsem strávila vyklízením našeho obývacího prostoru. Zapotila jsem se u vyndání veškerého nádobí z příborníku v jídelně (ano, mám toho opravdu hodně), při jeho rozmisťování po domě tak, aby se o něj nikdo nepřerazil a nezničil ho, zapotila jsem se i při přesunu ostatních věcí... Kam je dát, aby několik dní nepřekážely. A tak máme v koupelně víc kytek a proutěnou truhlu, v chodbě psí pelech a ode dneška v předsíni paletu s kamny. Zase se tu z toho stalo staveniště s bordelem na každém rohu. A pohled z okna na rozbagrovanou zahradu mě zase hází o rok zpátky.

Ještě večer jsem kompletně ve vlastní šťávě drhla na kolenou podlahu, protože rok a půl bydlení se na anhydritu podepsal tunou skvrn a fleků neidentifikovatelného původu (kdo to udělal je ale jasné: děti, manžel a pes). Takže pěkně na čtyři a do půl jedenácté jsem měla co dělat. Samozřejmě to byla pouze třetina prostoru, ten zbytek mě čeká zítra ráno.

Dopoledne jsme strávili co nejlíněji v očekávání dřiny ve zbytku dne. Podlahář dorazil v půl dvanácté, připravil rovnou linii dlažby modrym provázkem (pro mě objev roku), rozmíchal první 25kilový pytel vrtačkou s vrtulí (kam se na něj hrabu se svými pětikilovými pytlíčky, kyblíčkem a malým dlouhým prkýnkem na míchání) a začal.

Jel tak rychle, že jsem nestíhala šoupat gauče a náš obývák se smrskl na televizi u zdi, 50 cm mezera a gauče. :-))) Do večera měl skoro 30 m2 a ráno nás čeká vystěhovat na terasu gauče, jídelní stůl a ostrůvek (jídelní židle už venku jsou).

Dneska večer mám také velký úkol. Vymyslet, jak zatarasit obývák před Indíkem. Víte, on když někam chce, tak se tam taky dostane. :-))) Je to skoro 12letý pes, který se tu plouží a pajdá, ale nemá problém vystřelit za kočkou venku jako namydlený blesk, vyskočit na jídelní stůl (to koukáte, co?), přeskočit celý gauč nebo rozebrat na třísky plotové pole sloužící jako zábrana. Ten náš fouňa je totiž superman. A obývák je jeho, takže tam bude chtít. A dlažba báječně chladí, takže tam bude chtít. A vůbec, proč by tam neměl jít, bude tam chtít. Jen tak ze zvyku.

Jediné, co jsem vypozorovala, a drží toho béžovýho prasáka na uzdě, je skládací věšák na prádlo. Když ho dám do dveří jako plůtek, jehož výška je pro něj výsměch, a nadevřu výklopná ramena, funguje stoprocentně. Nějak ho děsí to, že to na něj spadne, jak se to třese, když o to zavadí, že se do toho zamotá a umře v tom, nejspíš... :-))) Je to tedy moje záchrana postele v ložnici, kterou s radostí okupuje vždycky, když tam ten věšák nedám. Rochní se v polštářích, vyhází jich půlku na zem, podhrabává se tam a nakonec se tam spokojeně uvelebí na uhrabanou peřinu do hnízda a kouká ven. Já pak musím po příchodu domů převlíknout tu zprasenou postel, od bahna, slin a chlupů, protože v tom hnusu spát nehodlám a taky bych se ukýchala. Takže... asi tam dám dva věšáky. :-)))

A tady už fotky z procesu...

Vyložení 3 palet u domu v pondělí odpoledne - v rekordním čase od zaplacení v neděli ráno. 


Úklid...


Zahájení pokládky...



Za chvíli...


Dlažba zblízka...


Večer...





Přes den jsem si ještě navrtala třetí nástěnnou skříňku...



No a to je pro dnešek vše. Za chvíli odvážím podlaháře na vlak do Plzně, koukali doteď s manželem na fotbal a jsem jediná, kdo aktuálně může řídit. :-)

Tak dobrou noc, jdu rychle barikádovat, protože pochybuju, že manžel fouňu uhlídá.

Mějte séééé!


Komentáře

  1. Zdravím, ta dlažba vypadá krásně, už se těším na pokračování 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je moc hezká. :-) Ale asi na ní bude všechno vidět. :-)) To bude něco. :-)))

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

26.12.2022 - Nový začátek, nový život

 Jsem zpět! :-) Pěkné sváteční pondělí Vám přeju a hlásím se Vám po roce z nového bytu, na startu nové etapy svého života a se čtyřicítkou na krku.  Mám za sebou velmi náročné období, rozvod a několikaměsíční utrpení v podobě hledání podnájmu. Když pominu, že 99% nabízených bytů byla katastrofa a bydlet tam bylo na vypíchnutí obou očí (přesto jsem s úsměvem usilovala s celou frontou zájemců o jejich získání), tak jsem neustále ztroskotávala na tom, že strach majitelů z toho, že to sama se 3 dětma nezvládnu (jako kdyby byl někdo s 1 dítětem schopnější) převládal a po souhlasu s podnájmem na osobní schůzce následoval strohý nesouhlas po sms či mailu z výše uvedených důvodů. :-( Stres a zoufalství bylo natolik vyčerpávající, že jsem doma vždycky padla, nebyla schopná se dospat a rozhodně vůbec nic nepřipravovala na blížící se a nevyhnutelné stěhování.  Blížící se podpis kupních smluv na dům mě stresoval ještě víc, hrozilo, že většinu věcí vyhodíme, sbalíme to nejnutnější a skončíme v něja

4.7.2017 - Posezení

Od včerejška se vůbec nic nezměnilo, ale přemýšlím nad posezením. :-))))) Stále nemáme firmu na stavbu a stále nestavíme. :-))) Co důležitého si ale uvědomuji je to, že rozpočet je více než napjatý. Improvizace bude nejspíš na všech frontách. Venkovní posezení řeším už roky v našem aktuálním domě a předtím na zahrádce u bytu. Prakticky mě neuspokojuje nic kromě hnědo-šedých nebo béžovo-hnědých ručně vyplétaných pohovek z umělého ratanu pro minimálně osm lidí, k tomu sladěná minimálně čtyři lehátka, všude polštářky, plédy, ratanové lucerny, zavěšené lampiony, radost pohledět... Cenově se to ale pohybuje kolem šedesáti tisíc a výš. Trochu se to kryje s potřebným bazénem a krytinou terasy. :-/ Začala jsem se proto poohlížet po nějaké uspokojivé alternativě... Není. Po nějaké méně uspokojivé... Přece za to nedám tolik peněz, když se mi to zas tolik nelíbí... Nakonec přišly opět na přetřes palety. Při troše trpělivosti se dají najít celkem slušné inspirativní kousky.

4.1.2022 - Novy rok

 Stastny Novy rok! Jak jste prozili posledni den roku 2021? Dali jste si predsevzeti? Delate si plany? 30.12. jsme detem rekli o rozvodu a ja s nimi odjela k me sestre a vecer pak k mym rodicum. Na Silvestra jsme pak prejeli k mym pribuznym na vesnici, kde jsme trochu netradicne oslavili pulnoc mimo dum a 1.1. jsme si my dospeli lecili kocovinu vsemi dostupnymi prostredky. 😂 Nepomohlo skoro nic, chtelo to proste cas. 😂🙈 Dum plny deti a lidi byl ale skvele odreagovani a zabava a spolecne s kocovinou alespon na chvili odvedl pozornost od starosti vsednich dni. Na pamatku jsem dostala prekrasny hrnecek po babicce, ktera zemrela temer presne pred rokem a ktera nam vsem moc chybi. Tenhle hrnecek mi ji bude uz navzdy pripominat... Bavi me z nej pit uplne vsechno, a tak je porad v provozu.  Taky tu mame noveho kamarada. Podle me mu neni ani rok, je to pinďa. Je zvedavy a moc dobre vi, kam ma jit, aby dosahl sveho. Chodi nam na zbytky na kompost. A protoze jsem ho tam nacapala u futrovani s