Přeskočit na hlavní obsah

8.7.2019 - Bazééééén

Pěkné pondělí!

Né, že bych to vedro měla ráda, ale nepřipadá Vám, že je venku zima??? :-))))

Chodíme tu v teplákách a ponožkách, vytahujem zase deky na gaučích a spíme.... no spíme teď úžasně.... :-))

Do Ruska jsem pro bazén nejela, srabácky jsem ho koupila v Obi. :-))) Když jsem totiž porovnala nabídku na bazarech, vyšel mi nový lépe než jetý. A to je tedy co říct.

Poslední 3 kusy měli na Roztylech, takže ho manžel přitáhl v 65 kilo těžké krabici na sedadle spolujezdce. Nějakým záhadným způsobem ho vpáčil do auta před Obi a před domem zas vypáčil a to všechno ještě bez vzteklého vytočení a nadávek... Nedávno vezl v bávu nehoblované fošny, takže se asi do sytosti vyvztekal u nich a teď už jen mávl rukou. :-)))




No a tak ho máme na zahradě. Tu krabici jsem nebyla schopná ani zvednout, takže jsem ji rozřízla a celou musela prohrabat, abych našla instalační dvd. Po jeho shlédnutí a informaci, že ve dvou trvá montáž cca 1 hodinu, jsem se namluvila, že to do hodiny zvládnu taky a sama.

Nekonečné dny strávené trháním (= rvaním) plevele ze suché a betonově tvrdé zeminy se vyplatily a já měla k dispozici téměř uklizený plac přímo na bazén. Že budeme naložení ve vodě zdravit kolemjdoucí už je jen drobný detail, který vyřeším pak.

Sestavila jsem spodní kruh s kolejnicí pro vsazení ocelového rámu bazénu. A ejhle... důlek... asi metr v průměru. :-/ Tak... kolečko, krumpáč, lopatu... a jde se kutat hlína. No jo, ale ta je jak beton. Pocukrovat dno kolečka mě stálo všechny síly a asi tři litry potu. Ehm...




A od té doby to tam leží... Výstraha před silnými dešti asi nebyla pro nás, neb u nás nespadla ani kapka. A to ani jednou za několik ohlašovaných dešťů. :-/

Mám objednanou vodu na 16.7. - přijede cisterna s pitnou vodou. Dokonce se na nedalekém Barrandově nabízí i dovoz teplé pitné vody do bazénu, to musí být opravdu luxus.

Já si tedy budu muset vystačit s tou ledově vychlazenou, kterou snad ohřeje slunce, které snad ještě bude hřát a protože jsem bazénová panna, doufám, že nebudu mít zelenou vodu do září. :-)))

Je tam tedy opravdu hodně "ale", tak mi držte palce, že všechna ta moje dřina nebude marná a nezklamu děti, které představou stráveného léta v bazénu opravdu žijou.

Doma se pořád kochám novými dveřmi do ložnice, které zatím máme jen tak opřené o zeď, protože samozřejmě nemáme zárubně. :-)) Ulovila jsem je v Obi se 70% slevou za 400 něco (nevyzvednutá objednávka) a ještě mám užší. Jen pořád řeším, kam je dám, protože bychom rádi chodili do všech místností, až budeme strašně tlustý... :-))) Máte někde dveře se šířkou 70 cm? A kterou místnost jste obětovali? :-))) (Vy hubení mi ani nepište :-))))))


V ložnici je teď pro ty chladné dny s 21 stupni také chladivé mentolové povlečení...


Docela teď peču a peču....



A v sobotu jsem šli chytat na řeku do Berouna rybičky...


Máme síťky a chytáme ty dvoucentimetrové (ty větší jsou moc chytré), které si vždycky prohlídneme, pohladíme a pustíme hned zpátky...


Chce to spoustu soustředění a i tak je to dřína...


Ale tentokrát jsem našla hada...


Manžel pro něj vběhnul do vody v botech a ponožkách (miluje hady) a nadšeně ho odchytil a identifikoval. Když s námi nejezdí, žádné hady nepotkáváme. Asi ho příště necháme doma. Hady nemusím... :-)))


Po pečlivé prohlídce byl had zase vypuštěn. Syčel pěkně...


No a tam, kde jsem seděla, se válela ještě hadí kůže nějakého asi 60 cm dlouhého exempláře...




Tak jí teď máme doma a trčí společně s břečťanem ze závěsného květníku v obýváku... :-/

Toníkovo úlovek na poslední chvíli před odchodem...


A doma zasloužená odměna...


Já mám přismahlé rameno a záda a drbu se tu o hrany zdí jako medvědi o stromy. :-))

Na terase stále stejný stav (= pouze 1 křesílko Ikea), takže o tom Vám psát nemusím...


A to je vše, přátelé.... :-)))

Asi půjdu tu hordu hlíny pokropit, jinak ten bazén nepostavím.

Mějte sééééé!

Komentáře

  1. No, u nás na severu 14 stupnu...mam deku navic a varim si caj :/ je desny sucho, tak se ani u ohynku neohrejem, aby neblafla louka. Bazenek jsem napustila nafukovaci a u dna se brusli, tak s vodou zaleju usychajici keriky boruvek a malin. Potkat hada, tak se evakuuju do auta brrr :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)) na čaj už mám chuť pár dní, dnes to vidím nadějně. :-)))
      S tím ohněm to máme podobné, potřebujeme tu spálit roští, ale pořád to není vhodné. :-/
      Já doufám, že se snad letos ještě vykoupeme. :-)))
      Na naší užitkové zahrádce zbyl jeden zahodník, zbytek něco sežralo, a drží se tam jarní cibulky. Maliny, borůvky a angrešt tu pořád křísíme. Je fakt sucho... :-/
      :-)))) Nó, já ty hady taky nemusim. :-)))

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

26.12.2022 - Nový začátek, nový život

 Jsem zpět! :-) Pěkné sváteční pondělí Vám přeju a hlásím se Vám po roce z nového bytu, na startu nové etapy svého života a se čtyřicítkou na krku.  Mám za sebou velmi náročné období, rozvod a několikaměsíční utrpení v podobě hledání podnájmu. Když pominu, že 99% nabízených bytů byla katastrofa a bydlet tam bylo na vypíchnutí obou očí (přesto jsem s úsměvem usilovala s celou frontou zájemců o jejich získání), tak jsem neustále ztroskotávala na tom, že strach majitelů z toho, že to sama se 3 dětma nezvládnu (jako kdyby byl někdo s 1 dítětem schopnější) převládal a po souhlasu s podnájmem na osobní schůzce následoval strohý nesouhlas po sms či mailu z výše uvedených důvodů. :-( Stres a zoufalství bylo natolik vyčerpávající, že jsem doma vždycky padla, nebyla schopná se dospat a rozhodně vůbec nic nepřipravovala na blížící se a nevyhnutelné stěhování.  Blížící se podpis kupních smluv na dům mě stresoval ještě víc, hrozilo, že většinu věcí vyhodíme, sbalíme to nejnutnější a skončíme v něja

4.7.2017 - Posezení

Od včerejška se vůbec nic nezměnilo, ale přemýšlím nad posezením. :-))))) Stále nemáme firmu na stavbu a stále nestavíme. :-))) Co důležitého si ale uvědomuji je to, že rozpočet je více než napjatý. Improvizace bude nejspíš na všech frontách. Venkovní posezení řeším už roky v našem aktuálním domě a předtím na zahrádce u bytu. Prakticky mě neuspokojuje nic kromě hnědo-šedých nebo béžovo-hnědých ručně vyplétaných pohovek z umělého ratanu pro minimálně osm lidí, k tomu sladěná minimálně čtyři lehátka, všude polštářky, plédy, ratanové lucerny, zavěšené lampiony, radost pohledět... Cenově se to ale pohybuje kolem šedesáti tisíc a výš. Trochu se to kryje s potřebným bazénem a krytinou terasy. :-/ Začala jsem se proto poohlížet po nějaké uspokojivé alternativě... Není. Po nějaké méně uspokojivé... Přece za to nedám tolik peněz, když se mi to zas tolik nelíbí... Nakonec přišly opět na přetřes palety. Při troše trpělivosti se dají najít celkem slušné inspirativní kousky.

4.1.2022 - Novy rok

 Stastny Novy rok! Jak jste prozili posledni den roku 2021? Dali jste si predsevzeti? Delate si plany? 30.12. jsme detem rekli o rozvodu a ja s nimi odjela k me sestre a vecer pak k mym rodicum. Na Silvestra jsme pak prejeli k mym pribuznym na vesnici, kde jsme trochu netradicne oslavili pulnoc mimo dum a 1.1. jsme si my dospeli lecili kocovinu vsemi dostupnymi prostredky. 😂 Nepomohlo skoro nic, chtelo to proste cas. 😂🙈 Dum plny deti a lidi byl ale skvele odreagovani a zabava a spolecne s kocovinou alespon na chvili odvedl pozornost od starosti vsednich dni. Na pamatku jsem dostala prekrasny hrnecek po babicce, ktera zemrela temer presne pred rokem a ktera nam vsem moc chybi. Tenhle hrnecek mi ji bude uz navzdy pripominat... Bavi me z nej pit uplne vsechno, a tak je porad v provozu.  Taky tu mame noveho kamarada. Podle me mu neni ani rok, je to pinďa. Je zvedavy a moc dobre vi, kam ma jit, aby dosahl sveho. Chodi nam na zbytky na kompost. A protoze jsem ho tam nacapala u futrovani s