Přeskočit na hlavní obsah

14.4.2018 - Léto!

Krasnou sobotu!

Po dvoudennim ochlazeni a nocnich i dennich bourkach je dnes zase nadherny slunecny den a ptaci zpivaji. Priroda je zalita, vse zase ozilo. Na stranich vsude kolem nas, i v ulici, rozkvetly bile kere ve vsech velikostech a doplnily tak zlute zlate deste, kterych je tu kolem spoustu.

Na nasich dvou brizach uz vyrasily listecky a zacinaji se krasne zelenat. Nevydrzela jsem uz cekat a povesila houpacku, kterou jsem koupila na podzim ve vyprodeji. Byla planovana presne mezi brizy a ja celou zimu cekala na jaro.

Zatim jsem stihla vysterkovat pouze pruh pod ni, tak, aby deti padaly do sucheho. :-))
Ale je tam! :-)) Dosterkuju okoli a zacnu si pohravat s dekoracemi. Zavesne lucerny, polstarky, lampiony... tesim se jak male dite. :-))

Posledni dva dny bilim o sto sest. Ve vybilene loznici je najednou o polovinu vice svetla. A to to je nejsvetlejsi pokoj v dome! Libi se mi to moc!

Nebojte, porad je tam Ytong. :-)))))))))))

Ted me ceka dovymalba horni casti zdi. A reknu Vam, je to tedy pekny vopruz. Ac mate vsechno prikryte, vzdycky nekde najdete cakanec barvy a vsechno prikryt nejde. Tedy jde, ale zabere to vic casu nez samotne malovani, a kdyz zacnete v 8 vecer, po tom co date deti spat, a koncite v 10 a potrebujete si nekam lehnout... :-))) Drina je to! :-))))

Posilal mi tatka fotku, ze ma pro me hotove policky do kuchyne. Moje nadseni nezna mezi a ja se strasne moc tesim, az je prijede navrtat. Kuchyn bude konecne temer uplna!
Jo a taky uz pripravuje pojezdy na vrata do chliva, ktere budou u kuchyne a obyvaku. :-))
U Tonika v pokoji jsou konecne navrtane skrinky. Jeho pokoj vypada jako maly obyvacek, tak jak si to pral. :-)))
Mimochodem, jsou to skrinky z meho vyletu "vse za odvoz". :-)) Uzasne, jak se hodi, ze?

A jinak to ted u nas vypada takhle...




Uz je to domov, co? :-))

Pro srovnani jedna vzpominkova "pred"  :-))))))))) :
Kus prace... :-))

Jdu nachytat bronz a uzit si to nadherne slunce!

Mejte krasne dny! :-)

Komentáře

  1. Krása! Vybílená ložnice, perfektní poličky i mini dětský obýváček! Všechno skvělééé! Obdivuju s jakou rychlostí to děláre.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magdi, dekuju moc! ♡
      Prijde mi to jako vecnost. :-)) Je tu tolik nedodelanych veci a jenom predstava, co vsechno musim, je unavujici. :-) Ale makaaaam! ;-))

      Vymazat
  2. Ja dnes mela pocit, ze spatne vidim :-) DVA prispevky najednou :-) krasne to zabydlujete :-) my misto nastavby zatim budeme rekonstruovat nase stavajici patro, zitra jedeme pro kremovou bodbynku :-) seda bude casem v koupelne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)))
      Jupiiiii!!! Gratulujuuuu!!!! A chceme pak fotky, Anet! ;-) :-))

      Vymazat
    2. Tak mame z Obi taky "tresen", je krasna, jen bych to nebyla ja, kdybych nezvrzla rozmery :-))

      Vymazat
    3. Faaaakt? Takze kremova Bodbyn s "tresni"? Woooow! ♡

      Vymazat
  3. Už jsem obrostla mechem z čekání na článek :D Já taky maluju, čmoudíky z krbu jsou všude, tak bílim a jsem po zimě dřevěná, tak je to mazec, ještě s miminem za zadkem :D Maluju Duluxem, ten necáká, nic nezakrývám a nestěhuju. Manžel venku staví garáž. Tak jsme zničený a ten bazén z minulého příspěvku bysme potřebovali i když ho nechceme- máme jezero kousek od domu i s pláží a stánkem :D

    OdpovědětVymazat
  4. :-)))
    Dulux necaka? Jak je to mozne???
    Jeeee! Tak to mate dokonale vyresene, Hani! Bydlet u jezera je uzasneeee! ♡
    My jsme po te letosni zime taky nejaci zniceni. :-))))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dulux je gelova barva, nestejká, necáká, stačí jedna vrstva-dokonale kreje, doporučuju :) Koupání v létě parádní, navezli novej písek, tak to tu máme jak v Itálii :)

      Vymazat
    2. Wooow! Kouknu se po nem! Diky! ;-)
      Jeeeeee! To je dokonaleeee! Hned mam pred sebou domy u jezera! ♡♡

      Vymazat
  5. Luci, mohla bych se jen zeptat ještě na Vaši kuchyň, budete nechávat jen spodní skřínky nebo pořídíte i horní? My začínáme stavět, ale jsem vybíravá a kuchyně se mi nikde moc nelíbí, tak hledám už teď. Projektantka mě nastrčila nenásilně do ikei i kvůli záruce a kvalitě, ochotně personálu a já se ani moc nevzpírala, protože svoje favority tam mám .. líbí se mi savedal, ale tu si teď do sousedního domku koupila kamarádka, a tak nechci kopírovat a další je pak právě šedá bodbyn, akorát se mi úplně nelíbí, jak je na všech obrázcích horní skříňka pomalu do stropu a vy nemáte zatím nic, tak by mě jen zajímalo, jestli to tak necháte nebo ještě dokoupíte :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Me se libi nektere vydarene kuchyne Bodbyn az ke stropu, ale take se mi hodne libi kuchyne bez hornich skrinek. Je to ted take in, takze mi to nahrava. :-))) Me by se to ted moc libilo bez. Bude jen mala nizka na vestavnou digestor a dve police. Tak bych to ted nechala. Jednoduse.
      Dokonce jsem zredukovala i planovany pocet skrinek Besta v obyvaku. :-))) Nejak me ten minimalismus chytil. :-))))

      Vymazat
  6. Máte to parádní! Škoda, že ostrůvek nikam nenarvu :) Mi se právě taky moc líbí kuchyň bez horních skříněk, jen mě hodně lidi od toho odrazuje, že kam pak budu všechno dávat... A že na police se práší... No, to je fakt, ale když mi se to taaaak líbí... Tu skříňku položenou na lince budete někam dávat nebo to bude taková ta bodbynovská stojící na pracovní desce se šuplíčky? :) A můžu se zeptat, jaký máte stůl, je z Ikey? Vypadá parádně velký a v mém oblíbeném dkoru břízy...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, děkujuuu, Terez! :-) Taky jsem jako první řešila velikost kuchyně, aby se tam ostrůvek za každou cenu vešel. :-)))) Vždycky navrhuju dům podle zařízení, které chci do něj dostat. :-)))
      Mě taky odrazují. Ale já v nástěnných skříňkách měla stejně jenom mísy a etažéry. Jo a skleničky. Teď mám ale příborník v jídelně, který to pobere, tak není důvod mít nahoře skříňky. Navíc do nich děti nedosáhnou, takže je problém při přípravě jídla nebo uklízení myčky.
      Ta skříňka je dětská Stuva, kterou jsem si od dětí vypůjčila, aby bylo kam dát hrnečky. :-))) Skříňky na desce miluju na všech fotkách, ale musím objektivně přiznat, že fakt na té desce překáží. :-)) Budou místo ní ty šedé police od taťky a skříňku zase poctivě vrátím holkám. :-))
      Stůl mi dělal taťka na zakázku přesně do tohohle domu. Sice kroutil hlavou nad velikostí (a ještě teďko, když jsou naši u nás, komentuje, že nedohlídne na druhý konec :-)) ), ale udělal ho přesně tak, jak jsem si přála. Masivní, veliký, rodinný stůl. Konečně se mi na něj vejdou dekorace i jídlo. :-))))) A je to smrkový masiv, nabělený, aby byl světloučký, ale stále byla vidět nádherná kresba dřeva. ;-)

      Vymazat
    2. Přimlouvám se za kuchyň bez horních skříněk, dávám tam pouze věci, které často používám a tak se nestihne nic zaprášit a neměnila bych. Nejen, že to vypadá luxusně, ale za mě i praktické :-)

      Vymazat
    3. Absence horních skříněk provzdušní místnost. Navíc méně úložného prostoru = méně zbytečných křápů :-D

      Vymazat
    4. Holky, ja myslim, ze nejakou dobu nebudou. :-)) Tady se musi koupit takovych veci, ze tohle bude mezi poslednima (=kuchyn funguje, takze nehori nakup estetiky :-)).
      Me se to fakt takhle libi. Provzdusnila jsem i obyvak, takze je to tu ted velmi osvobozujici, co se prostoru tyce. :-))))))

      Vymazat
  7. Já mám jen jednu otázku: Budete vlastně ještě dělat omítky? :-D Klidně bych to tak nechala ;-) (já ano a s nadšením, můj muž nikoli)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My to tak asi klidně necháme. :-)))))
      Já nevím.... rovné stěny jsou lákavé... :-))) Ale bude na té malbě omítka držet? A jsem ochotná podstupovat tu dřinu nanášení? A vystěhovávání věcí? :-)) Teď rovnou říkám ne. :-))))) Ale pak mi možná otrne a zkusím to. Uvidíme... ;-)
      PS: už jsem stěny bez omítek viděla i v jiných domech, takže si to hájím tím, že nebudeme první ani poslední. :-))

      Vymazat
  8. Uf, jsem se skoro bála, že ten "ytong" zamáznete :-D. Pěkně pokračujete..a pěkné počasí máte.....a krásnou houpací síť....a šikovného tatínka....a vůbec..já bych taky chtěla něco dělat :-D My zatím stále s vrstou sněhu (i když už taje....huráááá....vlastně nehurá..vlhko, bahno, hnus), přítel nula času a já pořád obě ruce v ortézách. Už mě to nebaví. Já bych tak něco natírala....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-))))) Porad na me z rohu mrka kybl s barvou. :-))))
      No dneska lilo, ze byla i mlha skoro cely den. Kdyby se mi za domem netvoril vodni prikop a netekla mi voda po zdi domu kvuli absenci okapu, mozna bych si tu po dlouhe dobe vlahou jarni prirodu i uzila. :-) Misto toho jsem ale behala s kyblema a kolem kaloveho cerpadla. :-/
      Jezis Vy mate porad snih???? To je teda narez! To bych asi nedala. Po Silvestru sklidim vyzdobu a taham jaro. :-))))))
      Kazdy den se ted kocham rozkvetlymi stromy a keri, tak malo mi staci ke stesti. :-)))
      Bahno maaaaameeeee! Neni trava. Psi obtiskavaji tlapky jeste tak 15 metru po prekroceni prahu. :-)))
      Terezko, to je vylozeny peklo. Snih a nepouzitelne ruce... co naucit neco psy? :-))))) Jeden bude bilit a druhy utirat! :-)))))))

      Vymazat
    2. No vidíte, já žádnou ortézu nemám a sníh už také není a přesto jsem po zimě nějaká lenivá, vlastně, lenivá jsem pořád, akorát nyní se mám na co vymluvit :-) potřebují zrenovovat staré věšáky do chodby, aby se nám věci neválely všude kolem, dva okenní rámy ze 300 let starého domku, které budou sloužit, jako rámečky na obrázky a tento týden jsem si dala předsevzetí dodělat záhon na jahody a přesadit je a vytrhat plevel kolem keřů :-) Měla bych dceři roztřídit hračky a naše oblečení po zimě a stěhování, no zatím spíše odpočívám a jak říkáte vy pozorují rozkvetlé stromy a keře a ptáky a vlastně všechno.....

      Vymazat
    3. To je tak dlouhy seznam, ze se nedivim, ze se Vam do toho nechce! :-)))))))
      To je clovek unaveny jenom z te predstavy. :-))))

      Vymazat
  9. Tak to je pecka, ten stůl a nedělají se vám v něm rýhy a ďubky, když je to měkké dřevo? A můžu ještě poprosit tip na tu lazuru nebo čím to přetíráte "na bělo"? Já jsem použila na futra nějaký voskoolej bělící, ale výsledek nic moc a cna děsná :( Jste studna inspirace!!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terez ja ani nevim. :-))) Nechodim proti svetlu. Navic... povrch si nenechavam delat hladky, je hrubsi, proste dreveny, takze se ryhy vzdycky ztrati. A kresba dreva take hodne schova.
      Mam ho ted jen namoreny (barvu zjistim), ale uz tu ceka pruhledny matny Balakryl. Ty nase deti...to je katastrofa. :-)) Jedno rano, az je vyklopim do skoly a skolky, vlitnu na to. :-)
      Nenatirala jste voskem Osmo? Ten ma takove "zajimave" ceny. :-))) Typ, ktery mi v obchode ukazovali, byl ale uzasny. Tak hladky povrch... ♡♡♡

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

26.12.2022 - Nový začátek, nový život

 Jsem zpět! :-) Pěkné sváteční pondělí Vám přeju a hlásím se Vám po roce z nového bytu, na startu nové etapy svého života a se čtyřicítkou na krku.  Mám za sebou velmi náročné období, rozvod a několikaměsíční utrpení v podobě hledání podnájmu. Když pominu, že 99% nabízených bytů byla katastrofa a bydlet tam bylo na vypíchnutí obou očí (přesto jsem s úsměvem usilovala s celou frontou zájemců o jejich získání), tak jsem neustále ztroskotávala na tom, že strach majitelů z toho, že to sama se 3 dětma nezvládnu (jako kdyby byl někdo s 1 dítětem schopnější) převládal a po souhlasu s podnájmem na osobní schůzce následoval strohý nesouhlas po sms či mailu z výše uvedených důvodů. :-( Stres a zoufalství bylo natolik vyčerpávající, že jsem doma vždycky padla, nebyla schopná se dospat a rozhodně vůbec nic nepřipravovala na blížící se a nevyhnutelné stěhování.  Blížící se podpis kupních smluv na dům mě stresoval ještě víc, hrozilo, že většinu věcí vyhodíme, sbalíme to nejnutnější a skončíme v něja

4.7.2017 - Posezení

Od včerejška se vůbec nic nezměnilo, ale přemýšlím nad posezením. :-))))) Stále nemáme firmu na stavbu a stále nestavíme. :-))) Co důležitého si ale uvědomuji je to, že rozpočet je více než napjatý. Improvizace bude nejspíš na všech frontách. Venkovní posezení řeším už roky v našem aktuálním domě a předtím na zahrádce u bytu. Prakticky mě neuspokojuje nic kromě hnědo-šedých nebo béžovo-hnědých ručně vyplétaných pohovek z umělého ratanu pro minimálně osm lidí, k tomu sladěná minimálně čtyři lehátka, všude polštářky, plédy, ratanové lucerny, zavěšené lampiony, radost pohledět... Cenově se to ale pohybuje kolem šedesáti tisíc a výš. Trochu se to kryje s potřebným bazénem a krytinou terasy. :-/ Začala jsem se proto poohlížet po nějaké uspokojivé alternativě... Není. Po nějaké méně uspokojivé... Přece za to nedám tolik peněz, když se mi to zas tolik nelíbí... Nakonec přišly opět na přetřes palety. Při troše trpělivosti se dají najít celkem slušné inspirativní kousky.

4.1.2022 - Novy rok

 Stastny Novy rok! Jak jste prozili posledni den roku 2021? Dali jste si predsevzeti? Delate si plany? 30.12. jsme detem rekli o rozvodu a ja s nimi odjela k me sestre a vecer pak k mym rodicum. Na Silvestra jsme pak prejeli k mym pribuznym na vesnici, kde jsme trochu netradicne oslavili pulnoc mimo dum a 1.1. jsme si my dospeli lecili kocovinu vsemi dostupnymi prostredky. 😂 Nepomohlo skoro nic, chtelo to proste cas. 😂🙈 Dum plny deti a lidi byl ale skvele odreagovani a zabava a spolecne s kocovinou alespon na chvili odvedl pozornost od starosti vsednich dni. Na pamatku jsem dostala prekrasny hrnecek po babicce, ktera zemrela temer presne pred rokem a ktera nam vsem moc chybi. Tenhle hrnecek mi ji bude uz navzdy pripominat... Bavi me z nej pit uplne vsechno, a tak je porad v provozu.  Taky tu mame noveho kamarada. Podle me mu neni ani rok, je to pinďa. Je zvedavy a moc dobre vi, kam ma jit, aby dosahl sveho. Chodi nam na zbytky na kompost. A protoze jsem ho tam nacapala u futrovani s