Přeskočit na hlavní obsah

10.5.2018 - Moc prace...

Pekny bourlivy ctvrtek!

Vcerejsi bourka lehce zalila prirodu, smyla prach a vsechno je zelenejsi a krasnejsi. Dnes rano bylo prijemne chladneji, ale porad na tricko, vyhen zacala az kolem obeda a ted, kolem ctvrte odpoledne uz se zase honi mraky. Vypada to ale, ze to jen probehne kolem, buh vi, jestli neco spadne. Klidne jsem ven povesila pradlo. :-) Kdyztak zase vybehnu s prvnimi kapkami. Jako vcera. :-)))

Znate ten stav, kdy mate spoustu naplanovanych veci, k tomu spoustu klasickych povinnosti a dalsi neplanovane veci behem dne prijdou... a Vy jste z tech planu a neplanu tak unaveni, ze se radeji na vsechno .... ? :-))) To byl muj dnesni den. :-)))

V patek prijede ma nejmladsi sestra, v sobotu dorazi kamaradka s klukama jako je Tonik a ja (jako vzdy) se chtela blysknout. Vzdycky chci uvitat navstevu uklizenym, utulnym domem, lakajicim k posezeni a povidani si a stravenim hezkeho dne. Coz tady, na stavbe, znamena dokoncit a nacancat co se da. :-))))

V utery, 8.5., na statni svatek, jsem tedy umyla okna, uklidila holkam pokoje, usporadala skrinky v obyvaku jinak a vytvorila lavici na sezeni a ... bilila. Co se tyce bileni, vypada to moje neco jako kdyz poletuje vcelka z kvetinky na kvetinku. :-)))) Jsou vybilene 2 zdi v predsini, 1,5 zdi v chodbe k loznicim, 1 zed v obyvaku a trochu kolem oken, kus u lednice... :-)))) Jsem hroznaaaaa! Chtela jsem to stihnout vsechno! :-)))

Vsude mi ale vzdycky neco prekazi a ja jsem bud lina to zakryt nebo zrovna nemam koupeny igelit na zakryti. Vetsinou to prvni. Dost casu pak zabere loupani bilych tecek nebo omyvani vetsich cakancu z veci okolo. To je kouzlo bileni za behu. :-/

No... a dneska jsem chtela pokracovat, ale musela jsem na urady (to jedine jsem opravdu udelala), taky potrebuju udelat hodne veci na pc, bilit, uklizet, sterkovat na zahrade, bilit, uklizet, ... Tak jsem si sla nazdobit stul. Jak by to u nas vypadalo, kdybychom meli oslavu... :-) Dalo to fusku, i kdyz jsem si nehrala s dekoracemi typu kvetinove aranzma, pozornost pro kazdeho na do talire, skladani ubrousku... Proste je to jednoduche. Ale po tech sto letech tady na stavbe, kdy stolovani dostavalo na frak, mi to prijde krasne...








Uz se tesim, az nejakou navstevu "na jidlo" opravdu budeme mit. :-)

A ten obyvak...
No... a protoze jsem dneska neudelala vubec nic, co jsem mela, tak jdu silet a stihnout, co se da... :-)

Hezky ctvrtek! ;-)

Komentáře

  1. Kdy se chystate kolaudovat, kdyz uz mate nazdobeno? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)) Slavko, nazdobeny stul by mi na uradech asi neprosel... :-))))
      Musime zkolaudovat do zari, sehnat milion papiru atd.

      Vymazat
    2. Luci, zjistěte si novinky, dnes se nekolauduje :-)

      Vymazat
    3. Tak uplne nekolauduje, ale u nas chteji to same, co na kolaudaci. :-(

      Vymazat
    4. Fakt? Tak to si to jdu zjistit. :-) Ted jsem studium stavebniho zakona flakala... :-) Jdu na to. Diky! ;-)

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

26.12.2022 - Nový začátek, nový život

 Jsem zpět! :-) Pěkné sváteční pondělí Vám přeju a hlásím se Vám po roce z nového bytu, na startu nové etapy svého života a se čtyřicítkou na krku.  Mám za sebou velmi náročné období, rozvod a několikaměsíční utrpení v podobě hledání podnájmu. Když pominu, že 99% nabízených bytů byla katastrofa a bydlet tam bylo na vypíchnutí obou očí (přesto jsem s úsměvem usilovala s celou frontou zájemců o jejich získání), tak jsem neustále ztroskotávala na tom, že strach majitelů z toho, že to sama se 3 dětma nezvládnu (jako kdyby byl někdo s 1 dítětem schopnější) převládal a po souhlasu s podnájmem na osobní schůzce následoval strohý nesouhlas po sms či mailu z výše uvedených důvodů. :-( Stres a zoufalství bylo natolik vyčerpávající, že jsem doma vždycky padla, nebyla schopná se dospat a rozhodně vůbec nic nepřipravovala na blížící se a nevyhnutelné stěhování.  Blížící se podpis kupních smluv na dům mě stresoval ještě víc, hrozilo, že většinu věcí vyhodíme, sbalíme to nejnutnější a skončíme v něja

4.7.2017 - Posezení

Od včerejška se vůbec nic nezměnilo, ale přemýšlím nad posezením. :-))))) Stále nemáme firmu na stavbu a stále nestavíme. :-))) Co důležitého si ale uvědomuji je to, že rozpočet je více než napjatý. Improvizace bude nejspíš na všech frontách. Venkovní posezení řeším už roky v našem aktuálním domě a předtím na zahrádce u bytu. Prakticky mě neuspokojuje nic kromě hnědo-šedých nebo béžovo-hnědých ručně vyplétaných pohovek z umělého ratanu pro minimálně osm lidí, k tomu sladěná minimálně čtyři lehátka, všude polštářky, plédy, ratanové lucerny, zavěšené lampiony, radost pohledět... Cenově se to ale pohybuje kolem šedesáti tisíc a výš. Trochu se to kryje s potřebným bazénem a krytinou terasy. :-/ Začala jsem se proto poohlížet po nějaké uspokojivé alternativě... Není. Po nějaké méně uspokojivé... Přece za to nedám tolik peněz, když se mi to zas tolik nelíbí... Nakonec přišly opět na přetřes palety. Při troše trpělivosti se dají najít celkem slušné inspirativní kousky.

4.1.2022 - Novy rok

 Stastny Novy rok! Jak jste prozili posledni den roku 2021? Dali jste si predsevzeti? Delate si plany? 30.12. jsme detem rekli o rozvodu a ja s nimi odjela k me sestre a vecer pak k mym rodicum. Na Silvestra jsme pak prejeli k mym pribuznym na vesnici, kde jsme trochu netradicne oslavili pulnoc mimo dum a 1.1. jsme si my dospeli lecili kocovinu vsemi dostupnymi prostredky. 😂 Nepomohlo skoro nic, chtelo to proste cas. 😂🙈 Dum plny deti a lidi byl ale skvele odreagovani a zabava a spolecne s kocovinou alespon na chvili odvedl pozornost od starosti vsednich dni. Na pamatku jsem dostala prekrasny hrnecek po babicce, ktera zemrela temer presne pred rokem a ktera nam vsem moc chybi. Tenhle hrnecek mi ji bude uz navzdy pripominat... Bavi me z nej pit uplne vsechno, a tak je porad v provozu.  Taky tu mame noveho kamarada. Podle me mu neni ani rok, je to pinďa. Je zvedavy a moc dobre vi, kam ma jit, aby dosahl sveho. Chodi nam na zbytky na kompost. A protoze jsem ho tam nacapala u futrovani s