Přeskočit na hlavní obsah

3.1.2019 - Nabito

Superrychlý zasněžený čtvrtek! :-))

Já nevím jak Vy, ale mě nový rok nabil neuvěřitelným způsobem a hned od prvního ledna srším energií. Takový příval nepozoruji už dlouho. Po prosincových virózách, vyšťavení z nich a předvánočním shonu, kdy jsem se jako zakladatelka skupiny "kašlu na to" ze dne na den přesunula do nové skupiny "dožeň, co se dá" a málem umřela :-))), jsem čekala leden ve velmi pomalém tempu, s občasným záchvatem výkonnosti, vydatně prokládaným zíráním do zdi.

Nestalo se tak a já hned prvního ledna (bez kocoviny, na Silvestra jsem měla jen 2 skleničky šampaňského, sotva se dožila půlnoci a dobrou) přebouchala všechny rámečky na naší "gallery wall", protože je třeba udělat prostor na další, takže jsem zmenšila mezery a expozici roztáhla do široka, ušila nové povlečení (no dobře, přešila, ale věřte mi, dá to víc práce, než ušít nové), ušila milion šatů (sbohem a šáteček všem trikům do půlky břicha, ze kterých všechno lezlo, byla mi zoufalá zima a strachy z průvanu jsem se raději nehýbala), pracovala s dětmi na zahradě (doštěrkovala jsem další část terasy, odhrabávala štěrk z míst plánovaného trávníku, uklidila terasu), uklidila celou kuchyň a dnes od rána vyklízím chodbu (zítra jedu pro barvu), vyházela jsem milion  nepotřebných věcí, které jsme nestihli vyhodit už v minulém domě, zbytečně je přestěhovali a znechuceně kolem té hromady chodili skoro rok. Jo a taky pletu. Dostala jsem k Vánocům od nejmladší sestry tlustou vlnu (říkam tomu vlna, ale je to polyester s něčím, každopádně je to hebké, šedé a černé), ze které pletu. Ještě nevím, co to bude, jestli povlak na polštář nebo sedák na lavici, každopádně hodlám přiobjednat a obpletu tu asi celý dům. Miluju pohled ven, kdy tam sněží, a já pletu. V létě by mě to ani nenapadlo. :-))

Do toho mám připravené dřevěné regály do pokojů holek, které prozatím nahradí chybějící skříňky. Na to se hodlám vrhnout teď večer s holkama. Tolik jsem toho za ty tři dny stihla. :-)) A před chvílí jsem přišla s Indym z procházky. :-)) Ukázalo se totiž, že se ten náš lenoch sám nevenčí, celé dny prospí, občas se maximálně skočí vyčůrat, je tam přece zima, a v noci se nudí a prudí a chodí na vejlet a já sedim na posteli se svěšenou hlavou, snažím se neusnout, je mi zima a čekám, až se ten moula vrátí. Nakonec mávám z otevřeného okna rozsvíceným mobilem, abych mu jako  naznačila, že má už jít domů a nečmuchat na louce. Takže tomu hodlám udělat přítrž tím, že ho večer vyřídím. Ještě ho tak kolem osmé vystrčím na mráz, ať si to pojistím. :-))))  Jako by nestačilo, že vstávám v noci kvůli kašlajícímu Toníkovi. :-/

Táááákže... tady nějaké fotky od nás....

Nové povlečení...




Pletu a pletu...



Lojové koule pro ptáčky jsme navěsili na křoví na zahradě. Je tam teď fastfoodová bitka, ptáčci jsou nadšení. :-))



Nové háčky v kuchyni a korkové podložky. Vše Ikea. Už jsem potřebovala navěsit to na zeď, na desce mě to vytáčí. Ještě něco udělám s olejem atd.


Nový věnec z výprodeje. Ze 350 na 49. Hned potom, co jsem z něj servala červenou mašli a pověsila ho obráceně, vypadá úchvatně, že? :-)))


No a náš obývák s neustále zabordelařeným stolem, protože se na něm báječně všechno dělá... :-/ Příště koupím nějaký vratký, nepraktický, třeba tam nikdo nic nebude nechávat. :-))) Jeho uspořádání je dočasné, až zprovozníme kamna, bude se všechno měnit.




Nový svícen z výprodeje, ze 700 na 99. Koupila jsem ho na zkoušku a moc mě baví...


.....a já jdu na ty pokoje... :-))

Mějte séééé! :-))

Komentáře

  1. Naprosto úžasné, báječné, Lucko. Obdivuji Vás. Osobně bych tu šedou tak moc doma nesnesla, ale ve Vašem podání je to tak harmonické, že mě hřeje na dušičce :) Jinak změny úžasné. Povlečení máte moc krásné - s těmi křížky - Jysk či Ikea? Vlna naprosto bájo - škoda, že neumím plést - minulý týden jsem jí viděla v nabídce na Wish za asi dobrou cenu. No a slevy v IKEA? - žasnu - škoda, že jsem z jihu a mám to tam tak daleko a kvůli jedné zlevněné věci se mi nevyplatí tam jezdit. Poslední návštěva proběhla se spojením s adventními trhy na Staromáku, aby dětičky viděli vánoční Prahu - na začátku prosince, předtím v srpnu, a teď nás čeká na začátku února ... ještě, že manžel má díky svému zaměstnání možnost nás tam ubytovat a můžeme tam přespat.
    A na závěr Vám musím poslat obří pochvalu - jste fičák teda :) já bych už umřela, jak píšešte. Držte se a užívejte si to. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dala byste sem prosím fotku vaší gallery wall? pro inspiraci. děkuji moc. M.

      Vymazat
    2. Já napsala takovej sloh a ono se to neuložilooooo.... :-/
      Moc děkuju za pochvalu. Vždycky mě moc potěší, když se u nás doma líbí také někomu jinému než mě. :-))
      Povlečení je Jysk, je to ta řada Basic, ale je krásně pevné a vypadá dokonale.
      Sestra mi koupila jednu motanici za 189,-, což je celkem slušné. Jinak jsou tyhle "vlny" všude pěkně drahé a megaloman jako já si musí připravit pořádně tučnou sumu na své obří projekty. :-))))
      Určitě by to nebylo jenom kvůli jedné zlevněné věci... :-))) Tam jich bylo... :-))))
      Možnost přespání je super, za jeden den i s cestou se to zvládnout prostě nedá.
      :-))) No už to trochu polevilo. Poslední dva dny jenom peru a dneska teda bílim... ale za chvíli dojde barva, takže zase konec... :-))
      Díky!!! ;-)

      Vymazat
    3. Ehm... já nevim, jestli je to publikovatelné... :-))) Navíc jsem v půlce, musím dokoupit rámečky... Ale určitě ji v nějakém následujícím článku vyfotím... alespoň z dálky... :-)))

      Vymazat
  2. Taky mě to chytlo, manžel mi říká enerdžajzr :D Vánoce uklizené a už koukám, kde co budu sázet na zahradě. Výprodej závidím! Mám 300 kč z kalendáře, ale do Ikea se dostanu kdovíkdy :/ ten věnec je perfektní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, my jsme stejná krevní skupina! :-)))) Já si včera přivezla křeslo na terasu. :-)))) A už si tam aranžuju posezení!!! :-)))) Jo a taky stavební vědro, které bude sloužit jako obří květník. :-))))
      300??? Tak to je bomba! Já minule kartu zapomněla vytáhnout, takže pořád nevím. :-)
      300 už je dobrý důvod na výlet, nemyslíte? :-))))

      Vymazat
  3. Ta předposlední fotka je boží... Máte ten malý šedý gauč z výprodeje? Já jsem ho strašně chtěla, přitáhnout si ho vždycky večer před kamna, kam teď přetahuju jen křeslo a manžel se nevejde, ale jemu se strašně nelíbí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, to je on. Ale ja ho mam uz od podzimu pres inzerat. :-) Deti ho milujou, jsou na nem porad. Je uzasne lehkej, ale pritom celkem pevnej. Pro tezsi vahy bych ho ale nedoporucovala, bude praskat potah :-))
      On se hodne lidem nelibi, k nam se ale celkem hodi uplne do kazde mistnosti. :-D

      Vymazat
    2. Uaaa, ja ho chcu... treba na karte z adventniho kalendare bude vic nez stovka a koupe by byla doma obhajitelna... :) Myslite ze by se na nem dvema normalnim dospelym sedelo uz blbe? Potah bych si na neho usila az po zem, jak jsem nekde videla... ;) A ta seda se mi libi cim dal tim vic, skoda ze k nam uz nejde... Aspon mam tri sede svetry :D

      Vymazat
    3. :D mám naprosto stejný problém s manželem. před vánoci měli tuto sedačku - možná ta akce běží ještě dneska - v akci za tuším 1590Kč (nebo 1490?) … vyhledala jsem jí na netu jako nejlevnější a chtěla jí pro děti - na netu byla tou dobou ještě za cca 2tis a pak jsem v ikee viděla tu slevu … jenže ani s ní neprošla :(

      Vymazat
    4. Holky, já ho vykousla přes inzerát za odvoz. :-)))) Chlapi to nechápou nikde, ani u nás by mi to neprošlo. :-)) Tedy...mám samozřejmě způsoby, jak dosáhnout svého, ale někdy ani to nepomůže.. :-)))
      U nás na něm sedí i návštěvy, dlouhodobé sezení ale zhodnotit nemůžu, to můžou potvrdit jen děti, které si na něj i pohodlně lehnou.
      Jinak v akci je pořád a ten oranžový na Zličíně je dokonce za 999,- ve výprodeji, tak koukněte. ;-)

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

26.12.2022 - Nový začátek, nový život

 Jsem zpět! :-) Pěkné sváteční pondělí Vám přeju a hlásím se Vám po roce z nového bytu, na startu nové etapy svého života a se čtyřicítkou na krku.  Mám za sebou velmi náročné období, rozvod a několikaměsíční utrpení v podobě hledání podnájmu. Když pominu, že 99% nabízených bytů byla katastrofa a bydlet tam bylo na vypíchnutí obou očí (přesto jsem s úsměvem usilovala s celou frontou zájemců o jejich získání), tak jsem neustále ztroskotávala na tom, že strach majitelů z toho, že to sama se 3 dětma nezvládnu (jako kdyby byl někdo s 1 dítětem schopnější) převládal a po souhlasu s podnájmem na osobní schůzce následoval strohý nesouhlas po sms či mailu z výše uvedených důvodů. :-( Stres a zoufalství bylo natolik vyčerpávající, že jsem doma vždycky padla, nebyla schopná se dospat a rozhodně vůbec nic nepřipravovala na blížící se a nevyhnutelné stěhování.  Blížící se podpis kupních smluv na dům mě stresoval ještě víc, hrozilo, že většinu věcí vyhodíme, sbalíme to nejnutnější a skončíme v něja

4.7.2017 - Posezení

Od včerejška se vůbec nic nezměnilo, ale přemýšlím nad posezením. :-))))) Stále nemáme firmu na stavbu a stále nestavíme. :-))) Co důležitého si ale uvědomuji je to, že rozpočet je více než napjatý. Improvizace bude nejspíš na všech frontách. Venkovní posezení řeším už roky v našem aktuálním domě a předtím na zahrádce u bytu. Prakticky mě neuspokojuje nic kromě hnědo-šedých nebo béžovo-hnědých ručně vyplétaných pohovek z umělého ratanu pro minimálně osm lidí, k tomu sladěná minimálně čtyři lehátka, všude polštářky, plédy, ratanové lucerny, zavěšené lampiony, radost pohledět... Cenově se to ale pohybuje kolem šedesáti tisíc a výš. Trochu se to kryje s potřebným bazénem a krytinou terasy. :-/ Začala jsem se proto poohlížet po nějaké uspokojivé alternativě... Není. Po nějaké méně uspokojivé... Přece za to nedám tolik peněz, když se mi to zas tolik nelíbí... Nakonec přišly opět na přetřes palety. Při troše trpělivosti se dají najít celkem slušné inspirativní kousky.

4.1.2022 - Novy rok

 Stastny Novy rok! Jak jste prozili posledni den roku 2021? Dali jste si predsevzeti? Delate si plany? 30.12. jsme detem rekli o rozvodu a ja s nimi odjela k me sestre a vecer pak k mym rodicum. Na Silvestra jsme pak prejeli k mym pribuznym na vesnici, kde jsme trochu netradicne oslavili pulnoc mimo dum a 1.1. jsme si my dospeli lecili kocovinu vsemi dostupnymi prostredky. 😂 Nepomohlo skoro nic, chtelo to proste cas. 😂🙈 Dum plny deti a lidi byl ale skvele odreagovani a zabava a spolecne s kocovinou alespon na chvili odvedl pozornost od starosti vsednich dni. Na pamatku jsem dostala prekrasny hrnecek po babicce, ktera zemrela temer presne pred rokem a ktera nam vsem moc chybi. Tenhle hrnecek mi ji bude uz navzdy pripominat... Bavi me z nej pit uplne vsechno, a tak je porad v provozu.  Taky tu mame noveho kamarada. Podle me mu neni ani rok, je to pinďa. Je zvedavy a moc dobre vi, kam ma jit, aby dosahl sveho. Chodi nam na zbytky na kompost. A protoze jsem ho tam nacapala u futrovani s