Přeskočit na hlavní obsah

15.4.2019 - Víkend

Krásné slunečné pondělí přeji!

Venku zpívají ptáci, svítí slunce a zase dostáváme naději, že bude krásně. Nebe je modré a ve větru vlají větvičky s milionem květů. Nemůžu se nabažit toho pohledu ven. Všechno je tak  nádherné...

V sobotu jsem byla s dětmi na zahradě. Heidi šla sbírat pampelišky, Ama tahala kameny a Toník po nás střílel šípy. Idylka. :-)))

Bylo třeba zasadit jahody, takže přišlo na řadu mé oblíbené stavební vědro. V mé oblíbené největší velikosti. :-))) 10 jahodníků se tam vešlo jako nic. Ama pak pěkně vyskládala ulovené kameny, aby nám necákala hlína při zalévání a deštích.



Povalovaly se tu odřezky osb desek, takže jsem tam vytvořila chodníčky a děti se tam hned šly honit.





Mandloň je stále před výbuchem, takže čekáme a čekáme... v tom hnusném počasí se rozhodla výbuch květů oddálit na den, až bude hezky, takže... dneska by to šlo... :-))



Na stole teď máme krásné tulipány a malé větvičky černé třešně ve štamprdlích....

Nemáme formu na beránka, takže máme losa... :-))



A po jeho polití se z něj stal velikonoční Gremlin... :-))))))

Občas si malujeme na vajíčka... ale ta vařená obarvíme až před víkendem...

A v neděli jsem byla s dětmi v aquaparku. Zhubnout 20 kilo za 10 minut před odjezdem se mi nepodařilo, ale přežili jsme. :-)) Měli bychom jezdit častěji...

Tak krásný první den nového týdne! ;-)

Komentáře

  1. Odpovědi
    1. :-)))))) No, že tak vypadá??? :-))))
      Nedávno jsem to pustila dětem, nějak u těch pohádek neudrží pozornost. Ale horory typu Gremlins nebo Vetřelec 1... to je jiné kafe... jak přibitý od začátku do konce... :-))))))

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

26.12.2022 - Nový začátek, nový život

 Jsem zpět! :-) Pěkné sváteční pondělí Vám přeju a hlásím se Vám po roce z nového bytu, na startu nové etapy svého života a se čtyřicítkou na krku.  Mám za sebou velmi náročné období, rozvod a několikaměsíční utrpení v podobě hledání podnájmu. Když pominu, že 99% nabízených bytů byla katastrofa a bydlet tam bylo na vypíchnutí obou očí (přesto jsem s úsměvem usilovala s celou frontou zájemců o jejich získání), tak jsem neustále ztroskotávala na tom, že strach majitelů z toho, že to sama se 3 dětma nezvládnu (jako kdyby byl někdo s 1 dítětem schopnější) převládal a po souhlasu s podnájmem na osobní schůzce následoval strohý nesouhlas po sms či mailu z výše uvedených důvodů. :-( Stres a zoufalství bylo natolik vyčerpávající, že jsem doma vždycky padla, nebyla schopná se dospat a rozhodně vůbec nic nepřipravovala na blížící se a nevyhnutelné stěhování.  Blížící se podpis kupních smluv na dům mě stresoval ještě víc, hrozilo, že většinu věcí vyhodíme, sbalíme to nejnutnější a skončíme v něja

4.7.2017 - Posezení

Od včerejška se vůbec nic nezměnilo, ale přemýšlím nad posezením. :-))))) Stále nemáme firmu na stavbu a stále nestavíme. :-))) Co důležitého si ale uvědomuji je to, že rozpočet je více než napjatý. Improvizace bude nejspíš na všech frontách. Venkovní posezení řeším už roky v našem aktuálním domě a předtím na zahrádce u bytu. Prakticky mě neuspokojuje nic kromě hnědo-šedých nebo béžovo-hnědých ručně vyplétaných pohovek z umělého ratanu pro minimálně osm lidí, k tomu sladěná minimálně čtyři lehátka, všude polštářky, plédy, ratanové lucerny, zavěšené lampiony, radost pohledět... Cenově se to ale pohybuje kolem šedesáti tisíc a výš. Trochu se to kryje s potřebným bazénem a krytinou terasy. :-/ Začala jsem se proto poohlížet po nějaké uspokojivé alternativě... Není. Po nějaké méně uspokojivé... Přece za to nedám tolik peněz, když se mi to zas tolik nelíbí... Nakonec přišly opět na přetřes palety. Při troše trpělivosti se dají najít celkem slušné inspirativní kousky.

4.1.2022 - Novy rok

 Stastny Novy rok! Jak jste prozili posledni den roku 2021? Dali jste si predsevzeti? Delate si plany? 30.12. jsme detem rekli o rozvodu a ja s nimi odjela k me sestre a vecer pak k mym rodicum. Na Silvestra jsme pak prejeli k mym pribuznym na vesnici, kde jsme trochu netradicne oslavili pulnoc mimo dum a 1.1. jsme si my dospeli lecili kocovinu vsemi dostupnymi prostredky. 😂 Nepomohlo skoro nic, chtelo to proste cas. 😂🙈 Dum plny deti a lidi byl ale skvele odreagovani a zabava a spolecne s kocovinou alespon na chvili odvedl pozornost od starosti vsednich dni. Na pamatku jsem dostala prekrasny hrnecek po babicce, ktera zemrela temer presne pred rokem a ktera nam vsem moc chybi. Tenhle hrnecek mi ji bude uz navzdy pripominat... Bavi me z nej pit uplne vsechno, a tak je porad v provozu.  Taky tu mame noveho kamarada. Podle me mu neni ani rok, je to pinďa. Je zvedavy a moc dobre vi, kam ma jit, aby dosahl sveho. Chodi nam na zbytky na kompost. A protoze jsem ho tam nacapala u futrovani s