Přeskočit na hlavní obsah

22.10.2019 - Poslední týden před Halloweenem

Pěkné mlhavé úterý!

Ráno jsme poslepu našli školu s Toníkem, o 20 minut později pak i s holkama, manžel odjel poslepu do Plzně a les u domu se objevil až někdy po obědě. :-)) To byla mlha, že by se dala krájet. Bylo to skvělé, když jsem se na to mohla koukat z okna domu a nikam nemusela... Tedy, měla jsem plány, ale nedošlo na ně. :-))

Do Halloweenu zbývá pár dní a tak se tu dělalo spousta věcí. Od soboty máme například konečně podlahu v předsíni....

Příšerná fotka před:


Během:


Po:





Samozřejmě nedoděláno, pokračujeme dál. :-)))

Rovnou se udělala i další část v chodbě k ložnicím a nakonec jsme usoudili, že by bylo fajn nechat cestičku alespoň k jedné koupelně, protože se nikomu nechtělo chodit na záchod na zahradu. :-))) Takže podlahář na úrovni koupelny přibrzdil a pokračování příště. :-)) Ještě dorazí  ve čtvrtek nebo v pátek spárovat. To znamená, že to tedy zase všude vyndam, udělá se bordel, 80x to vytřu a pak to tam zase nandam. :-))) Jupííí... :-)))



Také mám další část příborníku v jídelně. Ulovila jsem ho při takové hurá akci za odvoz, takže další nábytek, který jsem přivezla bez peněz a bude ještě dlouho krásně sloužit. Ještě bude jedna, poslední. To ale znamená, že budu muset nakoupit nová dvířka, aby byla všechna stejná (bílá), tudíž mám o zábavu postaráno. Žádná nová vánoční výzdoba, žádné další blbosti... dvířka a panty. :-))) Se skleněnými policemi ale příborník večer nádherně svítí (ty dřevěné světlo nepustily dál).




Osvětlený příborník byl vždycky můj sen. Tak útulnou atmosféru, jako jeho večerní rozsvícení, dokáží zařídit už jen vánoční světelné hvězdy. Příborník ale může svítit celoročně, na rozdíl od těch hvězd. :-))

V předsíni mě tedy ještě čeká palubkový obklad zdi za lavicí a malá skříňka na třetinovou část lavice. Navrtat úchytky a připevnit dvířka na horní skříňky. Pak už jen navrtat háčky, ale ty jdou velmi rychle.

V jídelně teď budou změny větší. Nový bílý příborník doplní i nové jídelní židle. Aktuální bílá křesílka nahradí židle více venkovské v šedé a černé barvě. Ale to Vám všechno popíšu příští týden. ;-)

Od včerejška zdobím dům na Halloween. Je tu oranžová, kam se jenom podíváte. Na výzdobu mám jednu obří tašku na zip - Ikea je prodává jako tašky na pneumatiky nebo skladování. Jsou průhledné, levné, lehké, obří a když je nepoužíváte, složíte je na malém prostoru.

Najdete je tady:

https://www.ikea.com/cz/cs/catalog/products/10056770/

Mám je na všechno. Na Halloweenské dekorace, dvě na vánoční dekorace, jednu na zimní dekorace, hlavně textil, jednu na zimní dětské oblečení, jednu na svoje zimní oblečení, skvělé jsou také na peřiny nebo deky nebo polstry na zahradní nábytek, které potřebujete ochránit před prachem. Prostě na tyhle tašky nedám dopustit. Navíc vidíte, co je uvnitř, aniž byste ji otevírali. Prosvítající barva mi jasně napoví, co je uvnitř.

Každý rok tedy vytahuji zásoby výzdoby a občas koupím něco navíc, co mě zaujme. Letos to byly třeba gelové ozdoby na okna a jiné hladké povrchy v Pepco asi za 15,-/plato nebo netopýři a dýně na krouceném drátku, které dokonale vyzdobily lustry v jídelně.















Co se týče masky, jsem zatím lehce bezradná. V úzkém výběru jsou dva kostýmy a to kočka:


Nebo zdravotní sestřička:


Nevím, co bude v mém případě lepší, protože je to buď tlustá černá kočka nebo zombie sestra. :-)) Ani na jedno nemám samozřejmě oblečení, cenově nákup věcí na kočku vychází levněji a dostupněji, protože, jak jsem v posledních dnech zjistila, sehnat bílý plášť není zase až tak jednoduchá a levná záležitost.

Manžel prý má jasno...





Takže já sháním buřinku, kšandy a oblečení. Baseballovou pálku má Toník v pokoji, tak alespoň něco máme. :-)) Za co půjdou děti je ve hvězdách, velkou naději mi dává čtvrteční nabídka kostýmů v Lidlu. Dnes odpoledne si s dětmi sednu a každý mi ukáže na kostým, který chce a na druhý, který koupím, až ten první mít nebudou. :-))

A poslední věc u nás... Billy knihovna, kterou jsme měli v chodbě naproti dětským pokojům, se musela přesunout kvůli sobotnímu pokládání dlažby. Po těch pár dnech jejího odsunu se nám zalíbil prostor v chodbě - je široká metr a půl. Prostě se nám ji tam už nechtělo vracet. :-)) Přemýšlela jsem, kam ji dám, protože ji vyloženě miluju. Opravdu. Tuhle knihovnu doslova zbožňuju pro její vzhled. Jenže už není kam ji dát. Také opravdu. Mé návrhy domů vždycky dopadnou stejně. Chybí mi zdi. :-))) Nikdy asi nebudu mít gauč u zdi, čtecí koutek v rohu nebo právě místo na knihovnu.

Už dlouho mi ale chybí úložný prostor v koupelně. Měla jsem v plánu nějakou skvostnou mělkou almaru, kterou ulovím na bazaru, ale zatím nikde žádné nejsou, čas běží a není kam co dát. Tak jsem tam dnes s vypětím všech sil nastěhovala Billy. A řekla bych, že jí to tam sluší. A toho prostoru teď... Barevné ručníky konečně zmizely z mého zorného pole. :-)






A to je vše, přátelé... Jdu dozdobit dům, sehnat masky, uklidit a nazdobit stůl, vymyslet jídlo, nakoupit, ve čtvrtek odpoledne uvítat návštěvu, nějaký den dospárovat, uklidit dům, dělat fasádu, nechat vyvézt jímku před akcí :-)), alespoň trochu vyklidit pokoj pro hosty, neumřít, neumřít, neumřít.... :-)))

Mějte sééé!



Komentáře

  1. Novej článek a mně došla baterka v myši grrr :D Moc se směju kostýmu pro manžela :D Předsíň je skvělá, já mám dlažbu hotovou, ale zbytek vázne+kočárek zavazí a teď i 3 bundy pro každého a kopec bot, v létě parkujem crocsy venku :D Asi se taky uchýlim k palubkovému obkladu, předsíň je stále otlučená, jak někdo něco nesl a minule manžel šmátral po vypínači a černá tlapa je obtisklá 10 cm nad vypínačem :/ V plánovači si zkusím ty kuchyňský skříňky, mám pitomej výklenek a rouru s kohoutem na vodu a skříň se nevejde...Těším se na kocouří kostým, já jsem také tvarově spíš Garfield, než Catwoman...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ten Garfield me pobavil, to je presne! 😂😂
      Jo, myslim, ze manzel letos opet pobavi. Stejne jako kdyz sel za Batmana nebo za zenskou. 😂😂
      Ty bundy me taky drti. Milion kusu na osobu. 🙈 Dam tam proste min hacku a navrtam hacky detem do pokoju.
      😂😂😂 Zrovna dneska jsem utirala obtisky rukou v koupelne kolem vypinace. 😂😂 Proti svetlu to vypadalo jak ve meste duchu. 😂 Ta cerna tlapa je stylova. 👍😂😂😂
      Kuchynsky skrinky jsou fakt super. Jsou pevne a maji milion druhu. Reseni do kazdeho prostoru.
      Ja se netesim. Dosla mi fantazie... 😄🙈

      Vymazat
  2. Ta předsíň je tak KRÁSNÁ!!! A fakt obdivuju vaši činorodost a odvahu... a taky toleranci vašeho muže, můj chce mít doma jen to, na čem se předem domluvíme a nechce mě nechat ničit bity a vrtáky (ano, stále nepoznám, který je do dřeva a který na železo) :D Místo těch tašek na pneumatiky, které jsem používala dřív, teď u nás víc frčí krabice Samla, jsou o dost dražší, ale neměly by se do nich dostat myši na půdě :) Kam vlastně dáváte všechny ty sezóní věci, když nemáte půdu???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju moc. ❤️
      😂 Ja mam bity a vrtaky svoje a klidne si je uzmoulam, protoze jsou MOJE. 😂😂 Stridat se s manzelem o naradi, tak uz jsme se rozvedli. 😄
      Mam stesti, ze manzelovi je to uplne fuk, na druhou stranu ale doma vsechno delam ja, protoze on to nenavidi. Takze je to zase ten druhy extrem. 🤷‍♀️ To si clovek nevybere. 😄
      A taky nepoznam, ktery je do dreva a ktery do zeleza. Ale panove v zelezarstvi mi pokazde nadsene radi a diskutujeme o vhodnosti pouziti, takze dobry. 😄👌
      Krabice Samla miluju a taky je mam. Jen ten textil se lip cpe do tech tasek. 😂 Navic jsme v nich skoro vsechno stehovali, mame jich slusnou zasobu.
      Jezis... musim zaklepat. Zatim zadna mys. 👏👏👏
      Pudu jsme meli ve starem dome a tolik harampadi uz nechci nikdy mit. Nejsem uplna minimalistka, ale rozhodla jsem se, ze uz nebudeme skladovat uplne vsechno, uz nebudeme mit tolik zbytecnych veci a dost razantne vsechno protridila a porad jeste tridim. Nejen, ze me to nabiji energii a dela vylozene dobre, ale dum se pak snaze uklizi a vypada lepe.
      Jo a tasky s dekoracema mam ve spajzu v horni casti regalu (jsou tam stropy vysoke 3,5 metru) a na chodbe k loznicim bude vysoka vestavna skrin, v jejiz dolni casti bude sici koutek a v horni casti tasky s dekoracemi, nahradni veci a dalsi. 😉

      Vymazat
  3. Luci dobrý den, supeeer, krásně jedete. předsíň skvělá - jak to prokoukne a hned je vše kam uklidit ... taky se do ní musím do vánoc vrhnout, ať to tam máme konečně jak u lidí a ne s rozházenýma botama.
    výzdoba super. ta kostra na věnci parádní nápad. určitě si to s rodinou opět užijete :) tak kráááásný prodloužený víkend ;)
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Člověk tu předsíň pořád odkládá, protože je samozřejmě důležitější mít se kde vyspat, kde uvařit a kam si dojít na záchod, ale vždycky, když se přijde domů nebo se odchází, slibuju si, že už to tam musím uklidit a dát věcem řád, zvlášť s příchodem zimy a nutností uskladnit milion bund, vest, čepic a rukavic. :-)) Je to takový začarovaný kruh. Na jaře člověku otrne, ty pantofle na ven vždycky někam hodim. :-)))
      Vám také, Marti. :-) I když pěkně zpožděně.

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

26.12.2022 - Nový začátek, nový život

 Jsem zpět! :-) Pěkné sváteční pondělí Vám přeju a hlásím se Vám po roce z nového bytu, na startu nové etapy svého života a se čtyřicítkou na krku.  Mám za sebou velmi náročné období, rozvod a několikaměsíční utrpení v podobě hledání podnájmu. Když pominu, že 99% nabízených bytů byla katastrofa a bydlet tam bylo na vypíchnutí obou očí (přesto jsem s úsměvem usilovala s celou frontou zájemců o jejich získání), tak jsem neustále ztroskotávala na tom, že strach majitelů z toho, že to sama se 3 dětma nezvládnu (jako kdyby byl někdo s 1 dítětem schopnější) převládal a po souhlasu s podnájmem na osobní schůzce následoval strohý nesouhlas po sms či mailu z výše uvedených důvodů. :-( Stres a zoufalství bylo natolik vyčerpávající, že jsem doma vždycky padla, nebyla schopná se dospat a rozhodně vůbec nic nepřipravovala na blížící se a nevyhnutelné stěhování.  Blížící se podpis kupních smluv na dům mě stresoval ještě víc, hrozilo, že většinu věcí vyhodíme, sbalíme to nejnutnější a skončíme v něja

4.7.2017 - Posezení

Od včerejška se vůbec nic nezměnilo, ale přemýšlím nad posezením. :-))))) Stále nemáme firmu na stavbu a stále nestavíme. :-))) Co důležitého si ale uvědomuji je to, že rozpočet je více než napjatý. Improvizace bude nejspíš na všech frontách. Venkovní posezení řeším už roky v našem aktuálním domě a předtím na zahrádce u bytu. Prakticky mě neuspokojuje nic kromě hnědo-šedých nebo béžovo-hnědých ručně vyplétaných pohovek z umělého ratanu pro minimálně osm lidí, k tomu sladěná minimálně čtyři lehátka, všude polštářky, plédy, ratanové lucerny, zavěšené lampiony, radost pohledět... Cenově se to ale pohybuje kolem šedesáti tisíc a výš. Trochu se to kryje s potřebným bazénem a krytinou terasy. :-/ Začala jsem se proto poohlížet po nějaké uspokojivé alternativě... Není. Po nějaké méně uspokojivé... Přece za to nedám tolik peněz, když se mi to zas tolik nelíbí... Nakonec přišly opět na přetřes palety. Při troše trpělivosti se dají najít celkem slušné inspirativní kousky.

4.1.2022 - Novy rok

 Stastny Novy rok! Jak jste prozili posledni den roku 2021? Dali jste si predsevzeti? Delate si plany? 30.12. jsme detem rekli o rozvodu a ja s nimi odjela k me sestre a vecer pak k mym rodicum. Na Silvestra jsme pak prejeli k mym pribuznym na vesnici, kde jsme trochu netradicne oslavili pulnoc mimo dum a 1.1. jsme si my dospeli lecili kocovinu vsemi dostupnymi prostredky. 😂 Nepomohlo skoro nic, chtelo to proste cas. 😂🙈 Dum plny deti a lidi byl ale skvele odreagovani a zabava a spolecne s kocovinou alespon na chvili odvedl pozornost od starosti vsednich dni. Na pamatku jsem dostala prekrasny hrnecek po babicce, ktera zemrela temer presne pred rokem a ktera nam vsem moc chybi. Tenhle hrnecek mi ji bude uz navzdy pripominat... Bavi me z nej pit uplne vsechno, a tak je porad v provozu.  Taky tu mame noveho kamarada. Podle me mu neni ani rok, je to pinďa. Je zvedavy a moc dobre vi, kam ma jit, aby dosahl sveho. Chodi nam na zbytky na kompost. A protoze jsem ho tam nacapala u futrovani s