Přeskočit na hlavní obsah

18.11.2019 - DIY ozdoby

Pěkné pondělí!

Já už Vám píšu tolik dní! A pořád nic. :-))

Včera měl náš Indík 12. narozeniny, což jsme oslavili společným válením na gauči, čtvrtek a pátek jsem strávila montováním nové obývákové stěny Besta u manželovy maminky, kterou jsem jí navrhla, ve čtvrtek ráno nakoupila v Ikee, statečně i s Indíkem nacpala do auta a nanosila až do bytu ve čtvrtém patře (samozřejmě, že má výtah, jinak bych se opravdu nenabídla :-))) ). Jsem po skoro dvoutýdenním zánětu močáku, týdenním zotavování alergické reakce na antibiotika a aktuálně bych řekla nedoléčeným a znovu probíhajícím zánětu močáku slabá jak moucha. :-/

Ve čtvrtek jsem se musela expresně vrátit pro děti do školy 80 km, což jsem stihla na minutu přesně, v pátek už pak jely děti se mnou, takže jsem v autě vezla čtyři moje bílé jídelní židle (ta skořepinová křesílka), které jsem vezla na prodej, jeden korpus malé skříňky Besta, police Besta, taška s nářadím, tři děti, pes, nějaké oblečení a pár dárků. :-)))

V sobotu jsme se pak poflakovali, v neděli zjistili, že kvůli pátečnímu divadlu (místo kterého jsme si vyjeli ke tchýni) mají holky milion úkolů, například opsat do sešitu celou stránku ze slabikáře. Psace. Celou stránku. Větu o třech slovech píšou hodinu. Tady bylo vět kolem dvaceti. No, jen si tu dělám alibi, až někoho srazím autem.... :-(((

Dneska jsem holky s lehkým kašlem nechala doma, do školy šel jenom zpruzený Toník. Zajely jsme k dětské doktorce a řešily štípanec na H uchu, který má z léta. Ona je asi největší hmyzí lákadlo v okruhu sta kilometrů. Vždycky jsem to byla já, ale teď tuhle nechtěnou štafetu převzala ona a každé léto je poštípaná neuvěřitelným množstvím obřích štípanců, někdy o průměru i 6 cm. Jen kvůli ní kupujeme všechny sajrajty do zásuvek, aby nevypadala jako jeden velký štípanec.

Jeden ze štípanců měla i na uchu. Natekl a zfialověl. A protože doteď nezmizel, poptala jsem se dneska, cože by to mohlo být. Zítra ráno máme dorazit na krev s podezřením na boreliózu. :-/

Toť v kostce náš hroutící se zdravotní stav. :-) Starý pes, jedno dítě chrchlá a právě jsem ho nacpala sirupem, druhé dítě je unavené s kruhy pod očima a zítra ho čeká plavání, a třetí dítě má možná boreliózu. Matka...  ani nemluvit.

Přesto jsme na dnešek měli naplánovanou výrobu ozdob ze samotvrdnoucí hmoty. Dorazila kamarádka našich holek ze školky s maminkou, na stole igelit a 6 kg hmoty, milion vykrajovátek, tři válečky, jeden embosovaný váleček a razítka.

Váleček jsem šťastně sehnala v Pepcu za 89,- a šťastně proto, že všude jinde nejde pod 500,-, spíš víc. Také měli razítka a takového přitroublého dřevěného koníka, který mě prostě dostal. :-))) Jo a bílé ozdoby - koule, které také moc nikde nemají. Zase bych se ráda pokusila pouze o bílou výzdobu stromku. Snad pak na něj během pár dní nepřistanou i ty červené ozdoby. Jako vždycky. :-))

Takže nákup v Pepco:





Také dřevěné měchačky s roztomilým zimním motivem (to zas takový rozmar nebyl, dřevěné vařečky totiž žádné nemám).




Dárek od sestry - utěrky s louskáčkem. Jsou boží a rozhodně nebudou sloužit jako utěrky (když si představím, jak zbytek rodiny utěrky používá, ježí se mi kůže), asi z nich budou skvostné polštářky. :-) Jo a jsou z Lidla.



Aktuální stav našeho příborníku:


Už jenom troje dvířka vyměnit (ale koupit čtvery) a bude hotovo. Vlastně patery, ne vlastně víc. Nalevo dole jsou dvířka v lesku, které byly součástí kupované skříňky přes inzerát. Ty nezůstanou.


Se zimní výzdobou šla ruku v ruce i výměna jídelní sady. Kdo mě ještě neznáte, mám dvě. :-))) Bílou na zimu a barevnou na léto. Udělala jsem si radost minulé nebo předminulé Vánoce, kdy byla bílá ve druhé jakosti v Ikee za hubičku. A musím říct, že je to super pocit z velké změny. Najednou mi nevadí ani nádobí na odkapávači. Ano, pořád jsem tu myčka já. :-/

A tady už naše výroba... :-)











Tak pěkný večer... :-)

Komentáře

  1. Lucko, moc pěkný příspěvek...u Vás je teda "veselo" na všechny strany....Hlavně všem hodně zdraví , ať testy dobře dopadnou .
    Příborník se pomalu rýsuje -je moc fajn,že se dají dokoupit dvířka a zkopletovat v moc pěknou věc.Dřevěné vařečky a lžíce používáme jsou mi bližší než plast.Jídelní servis mám taky dvojí ale bílý nějak víc používáme - jídlo na něm lépe vynikne-ráda si ho fotím.A tvoření s dětmi je úžasné....Polštářky budou nádherné . Prostě jsem se zase u Vás doma moc potěšila.Přeji krásné dny a těším se zase brzo na další příspěvek ♥♥♥ Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, moc dekuju. ❤️ Snad to bude dobre.
      Proto tu Ikeu tak miluju, je to zabavna stavebnice. 😄
      Ja mam prave varecky plastove, protoze preziji i valeni ve drezu. 😂 Ale to drevo je moc prijemne, tak uvidime, jestli u nas vydrzi. Jo a taky jsem je hazela do mycky, to bylo fajn. 😄
      No ja jsem zvedava, jestli ho vubec na jare sklidim. Bavi me moc. A presne... jidlo na nem vypada skvele a poslednich par let me ty barvy moc neba.
      Ama s Tonikem vyrabeli jeste vecer, dokud bylo z ceho. 😄 Po dlouhe dobe neco, co je bavilo, coz me moc potesilo.
      Vam take krasne dny a novy prispevek snad bude brzy, zidle uz jsou u kuryra. 😍😍

      Vymazat
  2. Ola Vánoce :) Z hmoty jsem vykrájela visačky na dárky a vytlačila jména abecedou na sušenky. Nalakovaná hmota a ozlacený okraj vypadá luxusně, tak aspoň něco se mi vydařilo. Besta v bílé je dokonalá a prosvětlilo to výklenek. Byla jsem v Ikea, bohužel s tříletou, která si myslí, že je na návštěvě a musí všechny pokojíky prozkoumat. Tak jsem pobrala vánoční dekorace a svařák a ani se moc nepokochala :D Loni jsem se rozhodla pro bílý stromek a nikde nebyly k sehnání čistě bílé baňky, samá perleť a stříbro. Nakonec jsem ve slevě před vánoci koupila v Pepco tyhle třpytivé, asi 10 balení a stromek byl nádherný. Jen žárovečky, třpyt a bílé rolničky. Letos bude stejný a moc se těším. Červené ozdoby asi prodám :D Váleček mám od loni z Ali s kočkama, ale ještě jsem ho nezkoušela. U nás v Pepco nebyl, vůbec je nějaké ošizené na severu. Jo a flek mám taky po kousanci, už snad 10 let. Dá se to vyříznout, ale žiju s ním. Na kožním mi řekli, že se to nezmizí, že je to podkožní vazivo ztuhlé. Něco jako modřina napořád. Tak držím pěsti, ať to není ta borelka! A Indikovi teda blahopřejník k úctyhodnému věku, to koukám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ty visacky musi byt boziiii 😍
      Prosvetlilo, ale to drevo mi bude chybet. 😄
      To prozkoumavani jednotlivych pokoju mi chybi, moje deti uz jsou v dalsi fazi a to jsou honicky a schovavacky, takze je honim po cele Ikee a polovinu casu nemam poneti, kde jsou. 🙈 Pokoje mam rozmazane. 😂😂
      Presne, taky mam z lonska ty same a jeste jsem dokoupila, protoze ta bila vypada uzasne a nikde je nemaji.
      Ja si ty cervene jeste necham, porad me fascinuji na cizich fotkach. 😂
      😲 Fakt? No pekne... To jsem vubec nevedela, ze se to stava, ja mam jenom jizvy. Kazdopadne uvidime ve ctvrtek. Zatim nepozoruju u H zadne zmeny, je stale silena od rana do vecera. 😂😂
      Fouňa je drzak. ❤️ Ale drzi ho psychika. Jsem s nim doma, varim mu, mame svoje zazite zvyky... Kdybych chodila do prace, uz tu s nami neni...

      Vymazat
  3. Luci, děkuji :)
    krásné ráno s kávičkou a Vaším článkem.

    asi do těch bílých ozdob z Pepca taky půjdu, letos jsme se v rodině rozhodli - teda letos to rozhodl opět manžel, že dáme červeno bílé. koukla jsem na fotky stromků z předchozích let - pouze vloni zlaté, předtím bílo červené, předtím také bílo červené :D - tak to po té zlaté bude trochu změna :D :D: :D
    po loňské zkušenosti, kdy manžel jen tak prohodil - a co kdybysme udělali zlatej, což se mi moc nezamlouvalo ... jsem si na tu červeno-bílou řekla, proč ne. nakonec se mi ta zlatá zamlouvala (po prvotním zděšení). když jsem koupila v IKEE povlak na polštářky se zlatými puntíky a ještě zlaté polštářky - ty nejlevnější co měli - vše naskládala na gauč, vypadala ta zlatá fakt honosně a suprově .
    navíc si dělám svojí vlastní výzdobu, takže i svícen se zlatou svíčkou z IKEI a druhý se 4 zlatými z DM a zlatými kouličkama ... no prostě se mi to nakonec líbilo). doufám, že tohoto dojmu nabydu i po vyzdobení červeno-bílou :)

    ty bílé Pepco jsem už držela v ruce a říkala jsem si - jako z polystyrenu? - teď nevím, jaká ta i/y se tady v tom slově píšou - tak se omlouvám za případné hrubky ... moc se mi to nejevilo a zase je vrátila do regálu ... jenže bílého mám fakt málo - a nejhorším je využiju na paletový strom venku. mám už roky vyřízlou paletu do tvaru stromečku a na vánoce jí zdobím klukům krabičkama z roliček od toaletního papíru a slouží jako adventní kalendář ...

    jinak - koukejte na co jsem jen tak při prohlížení jednoho časopisu narazila ... od TOPP - Hvězdy z papírových sáčků ... musím kouknout do nějaké knihy, jestli tam nebude fyzicky na prolistování - ty hvězdy na úvodní stránce vypadají opravdu božsky, ač se bojím, že to bude moc komplikované.

    https://knihy.heureka.cz/topp-hvezdy-z-papirovych-sacku/

    tak já jdu pokračovat v práci a odpol se těším na tvoření dalších vloček ...

    i já souhlasím s tím, že ta světlá vypadá super. já si oblíbila DINERU, jenže jsem teď v šoku zjistila, že mi zrušili tu hnědou, od které mám už misky a dezertní talířky - už některé rozbité a chtěla jsem je dokoupit. ale zase mě potěšili, že ty co mám, jsem kupovala už dáááávno a po umytí v myčce mi některé popraskaly na glazuře, tyhle nové DINERy to zatím neudělaly - koupila jsem zatím jen 2 mělké talíře velké, 2 malé a 2 misky, které jsme rozbili a tak přemýšlím, že si koupím celou tu sadu, abych měla jedno pěkné nádobí na vánoce.

    mějte se krásně, Indíkovi dodatečně vše nej nej a malé přeji, ať vše dopadne dobře.
    krásný den
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, ona ta zlata vypada nadherne, kdyz se dobre pouzije. Mozna k ni casem take dojdu, ale porad mi k nam nejak nejde. 😄
      Ta cervena je krasna, kdyz se ji nepouzije moc. Ted, s dostatkem bilych ozdob, by me nemuselo to jeji mnozstvi tolik iritovat. 😂

      Jojo, polystyren. 😄 U nas je nutne mit vsechny ozdoby, se kterymi jde hrat fotbal. 😂 Cokoliv krehkeho sezonu neprezije. Proto uz mame cervene vesele desatym rokem. 😄
      Az nekdo uvidite bile trpytive PLASTOVE, dejte mi echo, hned pro ne pojedu. 😄😉

      Paletove stromky se mi libi, i ty z vetvicek nebo jen svetylek. 😍

      Ne neee! To si musim objednat! 😱😱😱👍👍👍👍

      Kupovala jsem ted mamce k narozeninam celou sedou sadu Dinera a vypada nadherne. 😍 My mame doma misky ve vsech barvach, hrnky sede, ruzove a bezove, pro deti. Premyslela jsem o koupi nove jidelni sady Dinera. Cerne velke talire, na ne bile dezertni a sede misky. Nebo prohazene, ale cerno-sedo-bile. Moc se mi to libilo.

      Moc dekuju, Indikovi vyridim. 😂❤️

      Vymazat
  4. Téda, vy jste celkově hrozně šikovná rodina... si rovnou můžete otevřít manufakturu na výrobu vánočních ozdob :)

    Skříň je krásná, ta nová prosklená dvířka se mi moc líbí, jak mají užší ten rámeček.

    Indíkovi opožděně přeji vše nejlepší <3 Takový hezký věk :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ted se tu vsichni sikovne valime u televize. 😂🙈
      Ja myslim, ze ty nase ozdoby by stromku utrhly vetve. 😂😂 Asi jsme je udelali moc tluste. 😂
      Ja jsem asi jedina, komu se ta stara dvirka libila, ze jo? 😂😂
      Jojo, 12 je fajn, kdyz se nenasobi 7. 😄 Diky, vyridim. 😉

      Vymazat
    2. Mně se ta stará líbila dekorem....ale ta nová jsou taková krásná vitrínová....je toho více vidět. Zas nám by se asi hodila ta stará..nebo radši plná...aby nebyl vidět bordel :D

      Jo no, 12 je krásný věk, když má člověk doma vlkodava co se dožívá maximálně kolem 8 let :-(

      Ty ozdoby by byly fajn třeba na dárky.... člověk daruje k dárku i ozdobičku, ne jen obal :)

      Vymazat
    3. Mě se líbila vším. Na to, jak jsem dlouho přemýšlela o jejich koupi a nebyla si jistá ani při montáži, časem jsem si je tak zamilovala, že si teďko těžko zvykám na původně plánovaná bílá. :-)) To jo, víc vidět je, takže si musím dávat pozor na obsah. :-))) Ta plná dole ten bordel jistí. :-)))

      No jasně. 12 je krásný věk, když má člověk doma buldoka, co se dožívá 8-10. :-)) Ale vím, jak to bylo myšleno... :-/
      Bude další, Terez, nebo teď rozhodně ne?

      Přesně na to jsem myslela. Plánuju to i pověsit na hrdlo vína/svařáku, co někam povezu a tak.
      Balicí papír bude tradičně přírodně hnědý, takže s větvičkou to bude moc hezké.

      Vymazat
    4. No ještě máme pořád staršího vlkouše...který nám ale chřadne před očima. Poslední rok to s ním už nevypadá dobře, tak nějak se celou dobu připravujeme na to, že o něj přijdeme. O to větší rána byla, že jsme přišli o mladšího. Vlastně nevím, jestli bude další. Je to boj. S dožitím 6-8 let, s čímž už teď máme zkušenost, jsou to děsivé vyhlídky. Na druhou stranu povahou nám prostě sedí....neumím si představit, že bych někdy měla jiné plemeno. Jen Orff byl víc kluk, než pes. Navíc, jak nevycházím s lidmi, o to víc jsem na něj byla fixovaná :( Škoda, že zrovna psi, věrnější a přátelštější než většina lidí, žijí oproti lidem tak krátkou dobu :(

      Vymazat
    5. To je pravda. Ted tu hladim toho meho verneho narkoleptika (jak je stary, usina uplne u vseho 😂) a radeji na to ani nemyslim. Sotva uz chodi a kulha na 3 nohy, presto delame, ze se nic nedeje a ze je to porad ten mladoch, co za letu lovil obri vazky na terase a cele odpoledne honil v mátě jesterky 😂😂❤️
      Na ten konec se proste pripravit neda...

      Vymazat
  5. Luci, jelikož já pojedu letos v tvé oblíbené červené přidám zelenou tak pomalu zdobím, musím, ale uznat že s tou šedou to vypadá opravdu božsky. těch pár týdnu to vydržím. červené budou baňky( ty spíše vínové) polštáře, mám nějaké girlandy, svíčky ubrusy. Jídelna více do zelena, možná přidám zlatou. Velmi mě překvapilo, jak je nádherná :-) Po tvém příspěvku jsem koupila také razítka. Hmotu na ozdoby mám :-) A hvězdy vytvořím až seženu velký tvrdý barevný papír, není úplně všude. Místo pudrového koberce půjdou šedé kožešiny. závěs také vyměněn :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 😂😂 Vzdyt u me na tu cervenou stejne zase urcite dojde. 😂😂🙈
      Ty vinove koule jsem ted obdivovala na jedne fotce. Matne. Byly naprosto luxusni. 😱😍
      Zlata se mi moc libi matna. Nejak jsem proste tomu lesku neprisla na chut, ani na nabytku. 🤷‍♀️😄
      Ja mam letos cil hlavne ty zavesy vyprat. 😄 Driv jsem mela na kazdou sezonu jine zavesy, to uz nejak proste nestiham... nebo nechci stihat... pripadam si lina a neschopna... 😄

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

26.12.2022 - Nový začátek, nový život

 Jsem zpět! :-) Pěkné sváteční pondělí Vám přeju a hlásím se Vám po roce z nového bytu, na startu nové etapy svého života a se čtyřicítkou na krku.  Mám za sebou velmi náročné období, rozvod a několikaměsíční utrpení v podobě hledání podnájmu. Když pominu, že 99% nabízených bytů byla katastrofa a bydlet tam bylo na vypíchnutí obou očí (přesto jsem s úsměvem usilovala s celou frontou zájemců o jejich získání), tak jsem neustále ztroskotávala na tom, že strach majitelů z toho, že to sama se 3 dětma nezvládnu (jako kdyby byl někdo s 1 dítětem schopnější) převládal a po souhlasu s podnájmem na osobní schůzce následoval strohý nesouhlas po sms či mailu z výše uvedených důvodů. :-( Stres a zoufalství bylo natolik vyčerpávající, že jsem doma vždycky padla, nebyla schopná se dospat a rozhodně vůbec nic nepřipravovala na blížící se a nevyhnutelné stěhování.  Blížící se podpis kupních smluv na dům mě stresoval ještě víc, hrozilo, že většinu věcí vyhodíme, sbalíme to nejnutnější a skončíme v něja

4.7.2017 - Posezení

Od včerejška se vůbec nic nezměnilo, ale přemýšlím nad posezením. :-))))) Stále nemáme firmu na stavbu a stále nestavíme. :-))) Co důležitého si ale uvědomuji je to, že rozpočet je více než napjatý. Improvizace bude nejspíš na všech frontách. Venkovní posezení řeším už roky v našem aktuálním domě a předtím na zahrádce u bytu. Prakticky mě neuspokojuje nic kromě hnědo-šedých nebo béžovo-hnědých ručně vyplétaných pohovek z umělého ratanu pro minimálně osm lidí, k tomu sladěná minimálně čtyři lehátka, všude polštářky, plédy, ratanové lucerny, zavěšené lampiony, radost pohledět... Cenově se to ale pohybuje kolem šedesáti tisíc a výš. Trochu se to kryje s potřebným bazénem a krytinou terasy. :-/ Začala jsem se proto poohlížet po nějaké uspokojivé alternativě... Není. Po nějaké méně uspokojivé... Přece za to nedám tolik peněz, když se mi to zas tolik nelíbí... Nakonec přišly opět na přetřes palety. Při troše trpělivosti se dají najít celkem slušné inspirativní kousky.

4.1.2022 - Novy rok

 Stastny Novy rok! Jak jste prozili posledni den roku 2021? Dali jste si predsevzeti? Delate si plany? 30.12. jsme detem rekli o rozvodu a ja s nimi odjela k me sestre a vecer pak k mym rodicum. Na Silvestra jsme pak prejeli k mym pribuznym na vesnici, kde jsme trochu netradicne oslavili pulnoc mimo dum a 1.1. jsme si my dospeli lecili kocovinu vsemi dostupnymi prostredky. 😂 Nepomohlo skoro nic, chtelo to proste cas. 😂🙈 Dum plny deti a lidi byl ale skvele odreagovani a zabava a spolecne s kocovinou alespon na chvili odvedl pozornost od starosti vsednich dni. Na pamatku jsem dostala prekrasny hrnecek po babicce, ktera zemrela temer presne pred rokem a ktera nam vsem moc chybi. Tenhle hrnecek mi ji bude uz navzdy pripominat... Bavi me z nej pit uplne vsechno, a tak je porad v provozu.  Taky tu mame noveho kamarada. Podle me mu neni ani rok, je to pinďa. Je zvedavy a moc dobre vi, kam ma jit, aby dosahl sveho. Chodi nam na zbytky na kompost. A protoze jsem ho tam nacapala u futrovani s