Přeskočit na hlavní obsah

11.9.2017 - Mlha

Hezké mlhavé pondělí!

Bydlíme v údolí... Máme tu v zimě vždycky tak o dva stupně méně než v centru obce, často o sedm oproti okraji Prahy a mlhy. Ráno vstáváme a nikdo by nám nevěřil, že naproti je kopec. Večer přijíždíme a vždycky slyším hudbu z filmu Fantomas kontra Scotland Yard. Prostě je tu jiný svět. Jen pár kilometrů od Prahy...
Bála jsem se, že nový dům tyhle "výhody" mít nebude. Že už mlhu nikdy neuvidím...

Včera jsme vezli děti do školy a školky. Opustili jsme naše mlhavé údolí a stoupali do kopce, kde nás ozářilo slunce a modrá obloha. Zklamalo mě to.
Ze školy/školky jsme jeli rovnou na stavbu...
Mlha! Byla tam! :-)
A ze všech stran! :-)
Potěšilo mě to tak, že jsem tentokrát ani neběhala kolem stavby stylem: "Už to máte? A teď?" :-))

Dneska byl také vyjímečný den ještě jiným způsobem. Poprvé v životě, co máme děti, jsme byli bez dětí. Byli jsme tak v šoku, že manžel v Lidlu zmateně chodil a vlastně ani nevěděl, co má koupit, a mě bylo blbě, bolela mě příšerně hlava a zbytek dne jsem měla průjem. Holky totiž mohly do školky až dnes. Doteď měly rýmu. Takže máme čerstvého prvňáčka a dvě čerstvě čtyřleté holky ve školce. A pořád se z toho vzpamatováváme a zvykáme si na režim.

Odpoledne jsme si zajeli na veterinu, přišlo nám, že máme zase moc peněz v peněžence. O dva tisíce lehčí a několik druhů kapek do uší i očí jsme si ještě zajeli na stavbu na schůzku. Začínaly práce na věnci. Čekáme na dodání překladů. :-/ Teprve pak se může pokračovat k věnci. Takže věncovky jsou jenom v místech, kde nejsou překlady.

Ve čtvrtek by se měla vrtat studna. Také by měly dorazit překlady. Dorazilo první nacenění střechy. Máme nabídku na 900 tisíc. Opravdu 900 tisíc. Za střechu. :-))



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

26.12.2022 - Nový začátek, nový život

 Jsem zpět! :-) Pěkné sváteční pondělí Vám přeju a hlásím se Vám po roce z nového bytu, na startu nové etapy svého života a se čtyřicítkou na krku.  Mám za sebou velmi náročné období, rozvod a několikaměsíční utrpení v podobě hledání podnájmu. Když pominu, že 99% nabízených bytů byla katastrofa a bydlet tam bylo na vypíchnutí obou očí (přesto jsem s úsměvem usilovala s celou frontou zájemců o jejich získání), tak jsem neustále ztroskotávala na tom, že strach majitelů z toho, že to sama se 3 dětma nezvládnu (jako kdyby byl někdo s 1 dítětem schopnější) převládal a po souhlasu s podnájmem na osobní schůzce následoval strohý nesouhlas po sms či mailu z výše uvedených důvodů. :-( Stres a zoufalství bylo natolik vyčerpávající, že jsem doma vždycky padla, nebyla schopná se dospat a rozhodně vůbec nic nepřipravovala na blížící se a nevyhnutelné stěhování.  Blížící se podpis kupních smluv na dům mě stresoval ještě víc, hrozilo, že většinu věcí vyhodíme, sbalíme to nejnutnější a skončíme v něja

4.7.2017 - Posezení

Od včerejška se vůbec nic nezměnilo, ale přemýšlím nad posezením. :-))))) Stále nemáme firmu na stavbu a stále nestavíme. :-))) Co důležitého si ale uvědomuji je to, že rozpočet je více než napjatý. Improvizace bude nejspíš na všech frontách. Venkovní posezení řeším už roky v našem aktuálním domě a předtím na zahrádce u bytu. Prakticky mě neuspokojuje nic kromě hnědo-šedých nebo béžovo-hnědých ručně vyplétaných pohovek z umělého ratanu pro minimálně osm lidí, k tomu sladěná minimálně čtyři lehátka, všude polštářky, plédy, ratanové lucerny, zavěšené lampiony, radost pohledět... Cenově se to ale pohybuje kolem šedesáti tisíc a výš. Trochu se to kryje s potřebným bazénem a krytinou terasy. :-/ Začala jsem se proto poohlížet po nějaké uspokojivé alternativě... Není. Po nějaké méně uspokojivé... Přece za to nedám tolik peněz, když se mi to zas tolik nelíbí... Nakonec přišly opět na přetřes palety. Při troše trpělivosti se dají najít celkem slušné inspirativní kousky.

4.1.2022 - Novy rok

 Stastny Novy rok! Jak jste prozili posledni den roku 2021? Dali jste si predsevzeti? Delate si plany? 30.12. jsme detem rekli o rozvodu a ja s nimi odjela k me sestre a vecer pak k mym rodicum. Na Silvestra jsme pak prejeli k mym pribuznym na vesnici, kde jsme trochu netradicne oslavili pulnoc mimo dum a 1.1. jsme si my dospeli lecili kocovinu vsemi dostupnymi prostredky. 😂 Nepomohlo skoro nic, chtelo to proste cas. 😂🙈 Dum plny deti a lidi byl ale skvele odreagovani a zabava a spolecne s kocovinou alespon na chvili odvedl pozornost od starosti vsednich dni. Na pamatku jsem dostala prekrasny hrnecek po babicce, ktera zemrela temer presne pred rokem a ktera nam vsem moc chybi. Tenhle hrnecek mi ji bude uz navzdy pripominat... Bavi me z nej pit uplne vsechno, a tak je porad v provozu.  Taky tu mame noveho kamarada. Podle me mu neni ani rok, je to pinďa. Je zvedavy a moc dobre vi, kam ma jit, aby dosahl sveho. Chodi nam na zbytky na kompost. A protoze jsem ho tam nacapala u futrovani s