Přeskočit na hlavní obsah

22.6.2018 - Modra

Krasne patecni rano!

Cele vcerejsi odpoledne se u nas honily mraky, vypadalo to, ze kazdou chvili zacne nejvetsi bourka naseho zivota a .... nic.... rano sucho, v noci ... no dobre, vubec nevim, co bylo v noci, spala jsem jak zabita... :-))) Proste zase sucho...

Vcera jsem dopoledne vlitla do Ikey nakoupit ve vyprodeji dulezitou vec. Modra prosteradla. Ne ta s gumickou, ale ta rovna, proste obdelnikovy kus latky. A rovnou ta nejvetsi. Rozmer 240x260 cm. A na co je mam? Na perinu... :-) Nase perina je proste velka.

S manzelem mame spolecnou velkou perinu od zacatku... to je... to uz je pekne dlouho... 16 let. Takze uz 16 let siju povleceni. Nejjednodussi zpusob je prave tenhle: sesiju 2 prosteradla a mam povlak na perinu a k tomu dokoupim nebo usiju ladici povlaky na polstare. Narocnejsi na cas, ale porad celkem dobry dalsi zpusob je nakup metraze a usiti povlaku z ni. Je ale nejdrazsi. Latka totiz stoji vic nez hotove povleceni. :-/ No, a ten nejnarocnejsi a zaroven nejlevnejsi zpusob je presit/sesit/dosit/prisit hotove povleceni. Ale je to fuska s nejistym vysledkem. Obvykle je krive usite a nema presny rozmer a kdyz take sijete krive, je to v pytli. :-)))) Nejakym zazrakem se mi uz ovsem podarilo usit takovych povleceni nekolik. :-)))

Zhruba od podzimu ale nejak nesnesu strakate a barevne... takze se mi tu vali vsechno povleceni a ja siju nove. Mam jedno (konecne! ♡♡♡) bile, jedno bile z jedne strany a bezove z druhe, a ted bude jedno modre. Jeste byla moznost ruzove, ale ruzovou loznici vytvorim smahem s ruzovymi polstarky a prehozem. Dalsi kus ruzove uz by bylo moc. Takze modra...

Jo a mam novou policku v kuchyni!
Je to obycejna cerna policka na obrazky z Ikey za 89,-, myslim. Ale je uzasna na drobnosti kdekoliv. Jeste nevim, jestli ji uplne "neposadim" na obklad doleva nebo necham tak...

A posledni... manzel prinesl z lesa krasnou vetev. Uplne macrame se mi delat nechtelo, vytvorila jsem neco jednodussiho a zatim to tak necham... libi se mi to. Dokonce to pochvalil i manzel a to uz je co rict. :-)

Tak ne... jeste jedno... :-))) Zachranila jsem vcera v Ikee 2 benjaminky za 39,-/ks. At zije vyprodej! :-)))
Jeste pracuju na prostoru kolem pracky, ale ted na me bafli, ze se bude delat drenaz, tak nevim, kdy co udelam. A za chvili abych jela pro deti. V patek chodi "po o".

Uzijte si patek a vikend! ;-)

Komentáře

  1. Pekne postupujete. :-) Si vzdycky rikam, jestli Vam za to bloggovani Ikea plati nebo dava aspon zdarma vybaveni, to by chtelo. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slavko, asi sepiseme petici! :-)))))
      Neco z Ikey by se mi hodilo. :-))))

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

26.12.2022 - Nový začátek, nový život

 Jsem zpět! :-) Pěkné sváteční pondělí Vám přeju a hlásím se Vám po roce z nového bytu, na startu nové etapy svého života a se čtyřicítkou na krku.  Mám za sebou velmi náročné období, rozvod a několikaměsíční utrpení v podobě hledání podnájmu. Když pominu, že 99% nabízených bytů byla katastrofa a bydlet tam bylo na vypíchnutí obou očí (přesto jsem s úsměvem usilovala s celou frontou zájemců o jejich získání), tak jsem neustále ztroskotávala na tom, že strach majitelů z toho, že to sama se 3 dětma nezvládnu (jako kdyby byl někdo s 1 dítětem schopnější) převládal a po souhlasu s podnájmem na osobní schůzce následoval strohý nesouhlas po sms či mailu z výše uvedených důvodů. :-( Stres a zoufalství bylo natolik vyčerpávající, že jsem doma vždycky padla, nebyla schopná se dospat a rozhodně vůbec nic nepřipravovala na blížící se a nevyhnutelné stěhování.  Blížící se podpis kupních smluv na dům mě stresoval ještě víc, hrozilo, že většinu věcí vyhodíme, sbalíme to nejnutnější a skončíme v něja

4.7.2017 - Posezení

Od včerejška se vůbec nic nezměnilo, ale přemýšlím nad posezením. :-))))) Stále nemáme firmu na stavbu a stále nestavíme. :-))) Co důležitého si ale uvědomuji je to, že rozpočet je více než napjatý. Improvizace bude nejspíš na všech frontách. Venkovní posezení řeším už roky v našem aktuálním domě a předtím na zahrádce u bytu. Prakticky mě neuspokojuje nic kromě hnědo-šedých nebo béžovo-hnědých ručně vyplétaných pohovek z umělého ratanu pro minimálně osm lidí, k tomu sladěná minimálně čtyři lehátka, všude polštářky, plédy, ratanové lucerny, zavěšené lampiony, radost pohledět... Cenově se to ale pohybuje kolem šedesáti tisíc a výš. Trochu se to kryje s potřebným bazénem a krytinou terasy. :-/ Začala jsem se proto poohlížet po nějaké uspokojivé alternativě... Není. Po nějaké méně uspokojivé... Přece za to nedám tolik peněz, když se mi to zas tolik nelíbí... Nakonec přišly opět na přetřes palety. Při troše trpělivosti se dají najít celkem slušné inspirativní kousky.

4.1.2022 - Novy rok

 Stastny Novy rok! Jak jste prozili posledni den roku 2021? Dali jste si predsevzeti? Delate si plany? 30.12. jsme detem rekli o rozvodu a ja s nimi odjela k me sestre a vecer pak k mym rodicum. Na Silvestra jsme pak prejeli k mym pribuznym na vesnici, kde jsme trochu netradicne oslavili pulnoc mimo dum a 1.1. jsme si my dospeli lecili kocovinu vsemi dostupnymi prostredky. 😂 Nepomohlo skoro nic, chtelo to proste cas. 😂🙈 Dum plny deti a lidi byl ale skvele odreagovani a zabava a spolecne s kocovinou alespon na chvili odvedl pozornost od starosti vsednich dni. Na pamatku jsem dostala prekrasny hrnecek po babicce, ktera zemrela temer presne pred rokem a ktera nam vsem moc chybi. Tenhle hrnecek mi ji bude uz navzdy pripominat... Bavi me z nej pit uplne vsechno, a tak je porad v provozu.  Taky tu mame noveho kamarada. Podle me mu neni ani rok, je to pinďa. Je zvedavy a moc dobre vi, kam ma jit, aby dosahl sveho. Chodi nam na zbytky na kompost. A protoze jsem ho tam nacapala u futrovani s