Přeskočit na hlavní obsah

18.7.2018 - Dlazba a dvere

Krasnou stredu!

Tohle pocasi se mi docela libi. Nemuselo by tedy byt takove horko, ale slunce se behem dne strida s mraky a bourkou, a koukani na to tmave nebe pred destem uplne zboznuju. To se mi to mluvi, kdyz uz nam netece do baraku, co? :-))

Vcera jsem zase byla s detmi u reky. Manzel odjel se stavebnim suplikem, takze jsem nemohla vzit psy, protoze se moc radi koupou a pak moc radi nekde vyvaleji, nejlepe v cernem prachu ci hline, proste tam, kde je to pak udela krasnejsi... :-))


Bohuzel, nase rodinne auto je sedan, takze mohou jet tak maximalne v prostoru nohou u spolujezdce. Sapou se ale behem jizdy i na sedacku a dokazete si predstavit, jak by to auto po ceste zpatky vypadalo... :-)))

Takze je vozime jenom suplikem, ktery je v kombiku. Je to pracovni auto, vozi se v nem vsechno a zabahneny pes se v tom opravdu ztrati. :-))))

Nejdriv jsme zajeli koupit do hrackarstvi sitky. Deti chtely lovit rybicky... Kachny jsem jim zatrhla. :-)) U reky pak shodily boty, vyhrnuly spodky a hura na to...


Tonik chytil dohromady 11 rybicek, najednou se mu povedlo chytit jich 6. Jednu mel nejakou dobu v ruce, koukala ji hlava a vzdycky dal ruku do vody, ze ji da napit. :-)))

Am nasla jednu chciplou na plazi. Hned se s ni pribehla pochlubit. :-)) Nevim, co lovila H, zabrane zirala na dno a mela v sitce kameni.

Rybicky jsme vzdycky po peclivem prozkoumani hned pousteli zpatky a s velkou nevoli jsme asi po 2 hodinach jeli domu. Delsi vyjezdy bez psu (vlastne i s nimi) ted nejsou moc vhodne. Bohuzel.

V Obi jsem si vzala letak a doma peclive prohledla. Hned na titulni strane byla ta moje dlazba:
O par stran dal byla jedna moc zajimava...
Vsimate si tech nazvu? :-))) Village, Old village... :-))))

A nakonec i dvere, ktere chci...
Tyhle dvere se mi libi od zacatku. Delaji ruzne druhy a libi se mi vsechny. Ty plne, myslim... pro ty prosklene jsem u nas v dome opravdu uplatneni nenasla. Dvere jsou tu potreba jako vizualni zabrana. Se sklem tuto funkci neplni a tudiz jsou zbytecne. :-))

Zarubne k nim chci take drevene, na nasi tloustku zdi - 15 cm - maji bezsukate s cenou nic moc tedy, za 3.400,-. :-/
Nejhorsi asi bude vybrat kovani. Nejak se mi skoro nic nelibi. :-)))

Dnes tu padl takovy vykrik do tmy, ze bychom to mohli zvladnout do party (11.8.). Alespon tedy dvere do koupelen.

Nekolik akci uz jsme se zavesem do koupelny se zachodem zazili, bylo to v pohode, ale prece jenom uz jsme starsi a pohodlnejsi... :-)) Bylo by fajn mit moznost se zavrit. :-))) Mimo standardni osazenstvo (rodina) letos pribudou jeste pratele. Zacinam mit trochu gulas v tom, koho jsme pozvali a koho ne, takze se asi necham prekvapit. :-))

Take se mi povedlo urvat 4 baleni sede ctvercove dlazby za 50% v doprodeji. Balik za 94,- je cena skvela. Melo by to byt asi 1,33 m2 v baliku. Jeste nevim, jestli si vydlazdim satnu a konecne budu moci koupit skrine a usporadat tam ten nefotitelny chaos (a to je tak strasne lakave, ze ji budu branit vlastnim telem) nebo se pouzije v koupelne jako obklad v kombinaci s sedou retro dlazbou. Nevim ale, jestli by nebyl lepsi obdelnikovy format... a to uz jsme zase u me oblibene vesnicke dlazby Village. :-))

Kazdopadne to ted po dlouhe dobe zase rozjedeme a veci se trochu pohnou kupredu.

Tesite se? Ja moc. ♡

Tak pekne prazdniny! ;-)

Komentáře

  1. Chachá, taky máme bílého psa :D i ty dveře... Loni je měli v Obi v výprodeji kolem 700, ale už skoro nikde nebyly, objeli jsme co se dalo a pak dokoupili skoro stejné jinde. Ráda se jimi kochám :) Ale muži při vsazování dost nadávali na kvalitu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A taky je bily jenom po vyprani? :-))))))
      To je totiz vzdycky takovy mzik... :-/
      O kvalite jsem uz slysela... :-)) Ale to me nezastaviiiiii! ♡♡ :-))

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

26.12.2022 - Nový začátek, nový život

 Jsem zpět! :-) Pěkné sváteční pondělí Vám přeju a hlásím se Vám po roce z nového bytu, na startu nové etapy svého života a se čtyřicítkou na krku.  Mám za sebou velmi náročné období, rozvod a několikaměsíční utrpení v podobě hledání podnájmu. Když pominu, že 99% nabízených bytů byla katastrofa a bydlet tam bylo na vypíchnutí obou očí (přesto jsem s úsměvem usilovala s celou frontou zájemců o jejich získání), tak jsem neustále ztroskotávala na tom, že strach majitelů z toho, že to sama se 3 dětma nezvládnu (jako kdyby byl někdo s 1 dítětem schopnější) převládal a po souhlasu s podnájmem na osobní schůzce následoval strohý nesouhlas po sms či mailu z výše uvedených důvodů. :-( Stres a zoufalství bylo natolik vyčerpávající, že jsem doma vždycky padla, nebyla schopná se dospat a rozhodně vůbec nic nepřipravovala na blížící se a nevyhnutelné stěhování.  Blížící se podpis kupních smluv na dům mě stresoval ještě víc, hrozilo, že většinu věcí vyhodíme, sbalíme to nejnutnější a skončíme v něja

4.7.2017 - Posezení

Od včerejška se vůbec nic nezměnilo, ale přemýšlím nad posezením. :-))))) Stále nemáme firmu na stavbu a stále nestavíme. :-))) Co důležitého si ale uvědomuji je to, že rozpočet je více než napjatý. Improvizace bude nejspíš na všech frontách. Venkovní posezení řeším už roky v našem aktuálním domě a předtím na zahrádce u bytu. Prakticky mě neuspokojuje nic kromě hnědo-šedých nebo béžovo-hnědých ručně vyplétaných pohovek z umělého ratanu pro minimálně osm lidí, k tomu sladěná minimálně čtyři lehátka, všude polštářky, plédy, ratanové lucerny, zavěšené lampiony, radost pohledět... Cenově se to ale pohybuje kolem šedesáti tisíc a výš. Trochu se to kryje s potřebným bazénem a krytinou terasy. :-/ Začala jsem se proto poohlížet po nějaké uspokojivé alternativě... Není. Po nějaké méně uspokojivé... Přece za to nedám tolik peněz, když se mi to zas tolik nelíbí... Nakonec přišly opět na přetřes palety. Při troše trpělivosti se dají najít celkem slušné inspirativní kousky.

4.1.2022 - Novy rok

 Stastny Novy rok! Jak jste prozili posledni den roku 2021? Dali jste si predsevzeti? Delate si plany? 30.12. jsme detem rekli o rozvodu a ja s nimi odjela k me sestre a vecer pak k mym rodicum. Na Silvestra jsme pak prejeli k mym pribuznym na vesnici, kde jsme trochu netradicne oslavili pulnoc mimo dum a 1.1. jsme si my dospeli lecili kocovinu vsemi dostupnymi prostredky. 😂 Nepomohlo skoro nic, chtelo to proste cas. 😂🙈 Dum plny deti a lidi byl ale skvele odreagovani a zabava a spolecne s kocovinou alespon na chvili odvedl pozornost od starosti vsednich dni. Na pamatku jsem dostala prekrasny hrnecek po babicce, ktera zemrela temer presne pred rokem a ktera nam vsem moc chybi. Tenhle hrnecek mi ji bude uz navzdy pripominat... Bavi me z nej pit uplne vsechno, a tak je porad v provozu.  Taky tu mame noveho kamarada. Podle me mu neni ani rok, je to pinďa. Je zvedavy a moc dobre vi, kam ma jit, aby dosahl sveho. Chodi nam na zbytky na kompost. A protoze jsem ho tam nacapala u futrovani s