Přeskočit na hlavní obsah

28.8.2018 - Za chvili...

.... se z toho zblaznim...

Pekne horkou sobotu!

Ve ctvrtek jsem konecne privezla dolni skrinku, abych k ni mohla pridelat podnozi od kuchynskych skrinek...


Ale od zacatku byly v planu dve skrinky nad sebou...

Samozrejme budu muset posunout svuj vytvor trochu vys. :-)

Jeste na to budu par dnu koukat a uvidim...

Jsou to nastenne kuchynske skrinky Fyndig, myslim, ze stare rady nejlevnejsich kuchyni Ikea. Kupovaly se uz kompletni, v baleni byl korpus, dvirka i police, vcetne pantu, coz u standardnich kuchyni je zvlast, aby se dalo kombinovat do zblbnuti. :-)

Jsou ale uzasne pevne, mam je uz par let, ve starem dome byly v jidelne, jen tak na zemi, na sobe. Mela jsem v nich kucharky a sanony.

Muj oblibeny stereotyp "kdyz je hic, jsme doma" obratil tenhle tyden vzhuru nohama. Prakticky kazdy den jsme nekde byli, dve navstevy nastesti byly s bazenem. Tedy detskym. Nase deti byly nadsene a temer uz z auta vybihaly v plavkach a s kruhem kolem pasu. Vodu proste miluji.


V utery rano jsem se probudila a hned mi byla nabidnuta prace. :-) Bylo to tak rychle, ze jeste ve ctvrtek jsem z toho byla v soku... :-)) Kazdopadne od pondeli zacinam. Bude to prace z domova, se tremi detmi na krku a dvema psy... tedy... myslela jsem, ze nejhorsi bude pracovat se 3 detmi, ale co bude jeste horsi, je prace se 3 detmi, jednim hluchym psem vejletnikem a .... Mini... v patek rano mela mrtvici. Nejdriv divne chodila a zvracela, pak jsem si vsimla, ze ji litaji oci ze strany na stranu a dejcha hodne uhnane a to ona nedela.

Na ceste k nam byli nasi. Sbalila jsem deti a Mini (Indy se na veterine dost stresuje, nechala jsem ho doma), nasim schovala klic od domu a uhanela na veterinu.

Mini tam dostala kapacky a injekci na uklidneni. Byla tak ve stresu, ze by to jeji telo nemuselo zvladnout. Na odchodu nam rekli, ze muzeme do vecera kdykoliv prijet, kdyby se to zhorsilo. Nebylo to dobre.

Vecer uz se Mini nepostavila ani na nohy, celou noc jsem ji stridave davala na slozenou perinu a chladnejsi podlahu, bylo ji horko. Strikackou jsme ji davali pit vodu se stavou. To ji chutnalo. Rano musel Indik take ochutnat. :-)

Ranni kontrola uz probehla celkem v klidu, oci uz tekaji mene, nejake reflexy ma, ale zatim je jeste bezvladna. Budeme ted par dni cekat, co bude. Dostala leky na prokrveni a vitamin B. Take antibiotika na usi. Nechce jist.

Ceka nas ted hodne narocne obdobi...

A to jsem Vam jeste chtela ukazat, jak pokracujeme s velkou koupelnou...




Uvahu nad barvou druheho obkladu nechame na jindy... ;-)

Manzel zustava se psy doma a ja za chvili odjizdim s detmi k babicce, kde je kazdorocni Annenska pout. Budou kolace, rizky, salat, chlebicky, buchty, gril, alkohol, zabava, cela moje velka rodina, milion deti, stanovani (boze, ja fakt budu spat ve stanu!!!), ponocovani, drby... :-)

Kdyby se deti tak netesily (a cely tyden si do svych kufricku nebalily veci sebou), kvuli Mini bych to odpiskala, ale nemuzu jim to udelat... Takze zatnu zuby, hodim sprchu, abych byla zase zpocena nez dojdu do loznice, sbalim vsechno a vsechny a vyrazim... poprve spat s detmi venku...

Tak si uzijte leto... ;-)

Komentáře

  1. Ježiš chudák pes, ale je o ni dobře postaráno. Koupelka je krásná, to se opakuju :D, užijte si kemping, počasí je pekelný, jen plevelu se daří...

    OdpovědětVymazat
  2. Snad bude Mini brzy dobre. Koupelna je krasna :)

    OdpovědětVymazat
  3. Dekuju,
    Mini jsme v sobotu pohrbili... uz je ji dobre... :'-(

    OdpovědětVymazat
  4. Luci, tak to je mi líto. Já proto nechtěla domu žádné zvířátko, protože to potom nezvládám a tak máme kočku :-) a já jsem na nervy :-) já pejskař mám kočku ..... Jinak my dnes asi napustíme bazén a dodělám další ze svých úžasných retro židli :-) přijde návštěva, tak ať má na čem sedět. Krásný den :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky... :-(
      Já už taky nechci nic. Ale pořád máme ještě Fufího, takže jeden smraďoch tu pořád úřaduje. :-))
      Kočku? :-))) Tu bych nezvládla... :-)))) Teda nezvládla bych se dívat, jak mi drbe gauče a houpe se na zácloně. :-))) Jo a taky leze po lince!!! Leze?
      Jééé, bazéééén!!!! Vy se mátééééé!!!!
      Já ode dneška začínám pracovat na plný úvazek, sice z domu, ale bude to něco...
      Tak krásný den!!!! ;-)

      Vymazat
  5. Jej, to je mi líto s vaší Mini...:( Kolik jí bylo? Naše psice už je též dáma v letech a je to smutné pomyšlení... Jinak gratuluju k práci, co budete dělat? Tipuju nějaký interiérový design :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju, Terez. Na konci zari by ji bylo 11 let. Necekali jsme to, ale bylo to alespon rychle...
      Zacala jsem pracovat pro jeden e-shop. Interierovy design zatim bude mym konickem. Alespon se mi nezprotivi. :-))))

      Vymazat
  6. Luci, to mě moc mrzí. Ale jak píšete, je jí dobře. Naší Rachel (westík) je 10,5 a vím, že to jednou přijde. Už teď se toho děsím. Koupelna je moc hezká. Ostatně jako celý Váš dům. Ať se v práci daří a užívejte s dětmi léto.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Me taky, Helco...
      Ja si to nikdy nepripoustela. Obvykle se vsechno snazim zlehcovat...
      Dekuju moc ♡, jsem z ni nadsena. O vikendu bychom ji zase meli posunout dal - wc a vana.
      No...uzivani s praci skoncilo... tedy...jestli se tomu schovavani pred vedrem da rikat uzivani. :-)))))
      Dekuju, Vy take!

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

26.12.2022 - Nový začátek, nový život

 Jsem zpět! :-) Pěkné sváteční pondělí Vám přeju a hlásím se Vám po roce z nového bytu, na startu nové etapy svého života a se čtyřicítkou na krku.  Mám za sebou velmi náročné období, rozvod a několikaměsíční utrpení v podobě hledání podnájmu. Když pominu, že 99% nabízených bytů byla katastrofa a bydlet tam bylo na vypíchnutí obou očí (přesto jsem s úsměvem usilovala s celou frontou zájemců o jejich získání), tak jsem neustále ztroskotávala na tom, že strach majitelů z toho, že to sama se 3 dětma nezvládnu (jako kdyby byl někdo s 1 dítětem schopnější) převládal a po souhlasu s podnájmem na osobní schůzce následoval strohý nesouhlas po sms či mailu z výše uvedených důvodů. :-( Stres a zoufalství bylo natolik vyčerpávající, že jsem doma vždycky padla, nebyla schopná se dospat a rozhodně vůbec nic nepřipravovala na blížící se a nevyhnutelné stěhování.  Blížící se podpis kupních smluv na dům mě stresoval ještě víc, hrozilo, že většinu věcí vyhodíme, sbalíme to nejnutnější a skončíme v něja

4.7.2017 - Posezení

Od včerejška se vůbec nic nezměnilo, ale přemýšlím nad posezením. :-))))) Stále nemáme firmu na stavbu a stále nestavíme. :-))) Co důležitého si ale uvědomuji je to, že rozpočet je více než napjatý. Improvizace bude nejspíš na všech frontách. Venkovní posezení řeším už roky v našem aktuálním domě a předtím na zahrádce u bytu. Prakticky mě neuspokojuje nic kromě hnědo-šedých nebo béžovo-hnědých ručně vyplétaných pohovek z umělého ratanu pro minimálně osm lidí, k tomu sladěná minimálně čtyři lehátka, všude polštářky, plédy, ratanové lucerny, zavěšené lampiony, radost pohledět... Cenově se to ale pohybuje kolem šedesáti tisíc a výš. Trochu se to kryje s potřebným bazénem a krytinou terasy. :-/ Začala jsem se proto poohlížet po nějaké uspokojivé alternativě... Není. Po nějaké méně uspokojivé... Přece za to nedám tolik peněz, když se mi to zas tolik nelíbí... Nakonec přišly opět na přetřes palety. Při troše trpělivosti se dají najít celkem slušné inspirativní kousky.

4.1.2022 - Novy rok

 Stastny Novy rok! Jak jste prozili posledni den roku 2021? Dali jste si predsevzeti? Delate si plany? 30.12. jsme detem rekli o rozvodu a ja s nimi odjela k me sestre a vecer pak k mym rodicum. Na Silvestra jsme pak prejeli k mym pribuznym na vesnici, kde jsme trochu netradicne oslavili pulnoc mimo dum a 1.1. jsme si my dospeli lecili kocovinu vsemi dostupnymi prostredky. 😂 Nepomohlo skoro nic, chtelo to proste cas. 😂🙈 Dum plny deti a lidi byl ale skvele odreagovani a zabava a spolecne s kocovinou alespon na chvili odvedl pozornost od starosti vsednich dni. Na pamatku jsem dostala prekrasny hrnecek po babicce, ktera zemrela temer presne pred rokem a ktera nam vsem moc chybi. Tenhle hrnecek mi ji bude uz navzdy pripominat... Bavi me z nej pit uplne vsechno, a tak je porad v provozu.  Taky tu mame noveho kamarada. Podle me mu neni ani rok, je to pinďa. Je zvedavy a moc dobre vi, kam ma jit, aby dosahl sveho. Chodi nam na zbytky na kompost. A protoze jsem ho tam nacapala u futrovani s