Přeskočit na hlavní obsah

4.7.2018 - Prazdniny

Pekny stredecni den nezavislosti! :-)

Uz je to 17 let, co jsem doufala, ze prave dnes se narodi ma druha sestra. Bylo mi 18 a byla to vlastne sranda. Nepovedlo se, narodila se o par dni pozdeji. :-) Ale ona se povedla urcite. :-))

Zacatek prazdnin se nam povedl. Manzel ulehl s velkym nachlazenim, Am zvracela rano a vecer asi 3 dny v kuse a Tonik s H zlobili jak certi. Mini zacala mit problem udrzet moc a Indymu zase zacal pelichat ocas (no, spis ta jeho bambule) a zadek, coz je u nej signal, ze mu chybi nejake vitaminy.

Abych to vsechno ustala, prestala jsem pracovat na svych projektech a snazila se ve volnych chvilich relaxovat, co to slo. K relaxaci venku jsem ale potrebovala neco k lezeni. Od jara mam na terase paletu, na kterou si davam prepulenou perinu a pod hlavu polstar. Je to vyborne na opalovani, lezi se pohodlne na zadech i na brise. A bylo by to lepsi, kdyby se tam furt nekdo nevalel. Vsichni krome me. Vcetne psu. :-/

Ze skladky materialu u domu jsem ze vsech sil vyhrabala dalsi paletu a dotahla ji na terasu. Zaklad tedy mame...
Pak prisla opet na radu ma opalovaci perina...
No a nez jsem se otocila...

Mini uz si hovela...

Teda...ona je slepa jak patrona, naboura do rozsvicene lampy, do psa venku, ale paletu s perinou najde vzdycky neomylne...

Kratce po poledni jsem detem rozlozila stany u terasy. Jako podlozku jsem pouzila bilou textilii, co se dava pod cesty nebo se do ni bali drenazni hadice. Je hodne silna a mekka.
Holkam jsem postavila jenom maly detsky stan. Zbytek odpoledne jsme uz jenom vyhazovali Indika.

Velky stan...
...jsme hned pro jistotu hned zapli, ale ten maly zapinani nema...

Takze se tam pekl cele odpoledne a stridal to chlazenim doma v obyvaku.

Vecer po jidle uz se ale rozvaloval na dece. Prece to misto nemuze byt opustene, ze?
Jeste ted, pred devatou, sedim venku, Tonik tu beha se svou kudlickou a seka travu, H si uklizi svuj neukliditelny pokoj a Am spi asi od 5. To je jeji zpusob traveni odpoledne. Obvykle to vypada takhle:
:-)))))  Casto to zabali mezi 16. - 17. hodinou a protahne to rovnou do rana.

Ja si natrhala vlci maky do sklenice, nez je zitrejsi slunce uplne umori a jeste me ceka povesit pradlo. Vesim ho ted venku klidne na noc, kdyz nema prset. Kdyz ma, zapichnu nahoru nad stojan slunecnik. :-))) Minule uletel az rano, to uz jsem byla vzhuru, takze jsem ho chytila o par metru dal. :-))




Tak krasny prodlouzeny vikend! ;-)

Komentáře

  1. To je sranda :-)))))) Pejsci, malá :-) máte super válecí rodinu :-)))))))))) a už mám aspon představu kolik Vám je ;-) jen o chlup /rok/ dál přede mnou ;-) mějte se hezky a ať ty dny volna ne přežíváte ale užíváte :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vcera v 10 vecer jsem ty psy musela z periny na palete primo vyklepat! :-))) Konecne se ochladilo a oni venku nadsene vegetili. :-))
      Valime se dobre, valime se radi! :-D
      No... tenhle rok uz asi zahajim neslaveni narozenin. :-))) Prestava to byt sranda... :-/ :-))))
      Uz je to lepsi, zitra asi vyrazime do Ikey! :-)))))))))
      Dekuju moc, Mari! ♡
      Taky uzivejte, nez pujdeme spolu do prace... :-)

      Vymazat
  2. Lucko, ja uz vim, jak trhat vlci maky, aby chvilku vydrzeli. Musis najit poupata zelena, ale tesne pred puknutim. Nekdy uz je videt cervena, nekdy to je jenom svetlejsi. A pak dat do vody a krasne se rozvinou. To jsem dostala tip minuly rok a tento rok jsem mela hodne kytic. Skoda, ze tu nejde dat foto... bych se hned pochlubila:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjo, Anni, to musim vyzkouset! Snad tu jeste nejaka poupata najdu! :-)
      Diky! ;-)

      Vymazat
  3. Lucinko, dobrý den,
    jsem úplná začátečnice s prací na počítači. Napsala jsem Vám do archívu v květnu a nevím, jestli dobře, jestli komentář -vidíte-.
    Moc Vás prosím o radu k šití Vašich inspirativních šatů...kopíruji svůj dotaz:

    Dobrý den, Lucinko
    jste pro mě inspirací ve všech směrech. Váš blog mě přímo nadchl !
    Prosím o radu. Když šijete -trikošaty- používáte overlock nebo stačí obyčejný šicí stroj ? Když sešíváte jednotlivé díly pod sebe, jsou nařasené nebo obvod pasuje na díl předcházející.
    Děkuji za odpověď. Ať se Vám a Vaší rodině daří, přeji krásné letní dny.
    Omluvám se za -troufalost-.
    Daniela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, Danco, ten se mi nezobrazil, ale mozna s tim taky neumim. :-))) Omlouvam se. :-))
      Snazim se sesivat k sobe podobne velke dily, ale kdyz to nevychazi, jemne ten mensi natahnu. ;-)
      Siju obycejnym cik-cak stehem. Neznam ani nazvy stehu a nevim ani co je overlock, mozna to hezke obroubeni proti trepeni na obleceni z obchodu? :-))) Ja se proste poustim i do veci, o kterych nic nevim. :-D Ne pokazde to dopadne dobre, ale saty nosim porad dokola, protoze je miluju. Budu si sit i nekolik takovych nocnich kosili, aspon se pozbavuji nenoseneho obleceni.
      Snad jsem to popsala spravne, kdyby ne, klidne zas napiste. :-) ;-)
      A strasne moc Vam dekuju za takovou pochvalu, krasne se to posloucha a zlepsi to hned naladu. ♡♡ Dekuju! ♡

      Vymazat
    2. Lucinko, děkuji za rychlou odpověď.
      Jste skvělá. Navrhuji tykání....

      Vymazat
    3. Neni zac. ;-)
      Jasne, beru!
      Ahoj, Danco, ja jsem Lucie! :-)

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

26.12.2022 - Nový začátek, nový život

 Jsem zpět! :-) Pěkné sváteční pondělí Vám přeju a hlásím se Vám po roce z nového bytu, na startu nové etapy svého života a se čtyřicítkou na krku.  Mám za sebou velmi náročné období, rozvod a několikaměsíční utrpení v podobě hledání podnájmu. Když pominu, že 99% nabízených bytů byla katastrofa a bydlet tam bylo na vypíchnutí obou očí (přesto jsem s úsměvem usilovala s celou frontou zájemců o jejich získání), tak jsem neustále ztroskotávala na tom, že strach majitelů z toho, že to sama se 3 dětma nezvládnu (jako kdyby byl někdo s 1 dítětem schopnější) převládal a po souhlasu s podnájmem na osobní schůzce následoval strohý nesouhlas po sms či mailu z výše uvedených důvodů. :-( Stres a zoufalství bylo natolik vyčerpávající, že jsem doma vždycky padla, nebyla schopná se dospat a rozhodně vůbec nic nepřipravovala na blížící se a nevyhnutelné stěhování.  Blížící se podpis kupních smluv na dům mě stresoval ještě víc, hrozilo, že většinu věcí vyhodíme, sbalíme to nejnutnější a skončíme v něja

4.7.2017 - Posezení

Od včerejška se vůbec nic nezměnilo, ale přemýšlím nad posezením. :-))))) Stále nemáme firmu na stavbu a stále nestavíme. :-))) Co důležitého si ale uvědomuji je to, že rozpočet je více než napjatý. Improvizace bude nejspíš na všech frontách. Venkovní posezení řeším už roky v našem aktuálním domě a předtím na zahrádce u bytu. Prakticky mě neuspokojuje nic kromě hnědo-šedých nebo béžovo-hnědých ručně vyplétaných pohovek z umělého ratanu pro minimálně osm lidí, k tomu sladěná minimálně čtyři lehátka, všude polštářky, plédy, ratanové lucerny, zavěšené lampiony, radost pohledět... Cenově se to ale pohybuje kolem šedesáti tisíc a výš. Trochu se to kryje s potřebným bazénem a krytinou terasy. :-/ Začala jsem se proto poohlížet po nějaké uspokojivé alternativě... Není. Po nějaké méně uspokojivé... Přece za to nedám tolik peněz, když se mi to zas tolik nelíbí... Nakonec přišly opět na přetřes palety. Při troše trpělivosti se dají najít celkem slušné inspirativní kousky.

4.1.2022 - Novy rok

 Stastny Novy rok! Jak jste prozili posledni den roku 2021? Dali jste si predsevzeti? Delate si plany? 30.12. jsme detem rekli o rozvodu a ja s nimi odjela k me sestre a vecer pak k mym rodicum. Na Silvestra jsme pak prejeli k mym pribuznym na vesnici, kde jsme trochu netradicne oslavili pulnoc mimo dum a 1.1. jsme si my dospeli lecili kocovinu vsemi dostupnymi prostredky. 😂 Nepomohlo skoro nic, chtelo to proste cas. 😂🙈 Dum plny deti a lidi byl ale skvele odreagovani a zabava a spolecne s kocovinou alespon na chvili odvedl pozornost od starosti vsednich dni. Na pamatku jsem dostala prekrasny hrnecek po babicce, ktera zemrela temer presne pred rokem a ktera nam vsem moc chybi. Tenhle hrnecek mi ji bude uz navzdy pripominat... Bavi me z nej pit uplne vsechno, a tak je porad v provozu.  Taky tu mame noveho kamarada. Podle me mu neni ani rok, je to pinďa. Je zvedavy a moc dobre vi, kam ma jit, aby dosahl sveho. Chodi nam na zbytky na kompost. A protoze jsem ho tam nacapala u futrovani s