Přeskočit na hlavní obsah

2.11.2018 - Blázen

Dokonale mlhavý pátek!

Také jste měli ráno tak božskou mlhu? Já to stihla i vyfotit! :-))

Tohle vidím z postele v ložnici...
Tady je výhled z obýváku na západní stranu zahrady...

Tady výhled na východní stranu zahrady...
Tady koukáme na prostředek mezi okny... :-))))))))))


Taky mi takhle skoro před Vánoci raší magnolie na terase... :-)))



Makam na naší "předzahrádce", která je mezi parkingem a budoucím bazénem a chodí se kolem ní na zahradu od vchodových dveří... Dřeviny opět dovezené od kamarádky Hanky, která ruší svou okrasnou zahradu a mění ji na zahradu užitkovou.

Tohle je začátek terasy před obývákem a pohled na budoucí "předzahrádku", vlevo za domem je parking.





Ale hlavně... už vytahuju světýlka... :-)))) Někdo má hvězdy spojené pouze s Vánocema a zbytečně se okrádá o jejich krásu krátkodobým použitím. My ne. :-)) Hned, jak jsem sklidila Halloween, což je každoroční překážka ve vyndání zimních dekorací, vytáhla jsem hvězdy. Tedy... dvě hvězdy už mi v ložnici svítily každý večer asi tak 14 dní před Halloweenem. :-))) Je to skvělé světlo a mám je místo lampiček na nočním stolku.

A tak už teď můžu svobodně rozmístit hvězdy po domě a nebude to vypadat blbě. Podzim už stejně skoro končí, venku je pěkná kosa, když není poledne, listí skoro komplet spadané, vlastně se tu statečně drží už jen ty moje zažloutlé břízy...

Jako první se světýlka objevily v jídelně...


A nakonec jsem šoupala s obrazy... Konečně jsem koupila dřevěný rám na nádhernou ručně malovanou sovu a mohla ji někam pověsit. Nejdřív byla u televize, ale moc tam nevynikla... Přesunula jsem jí tedy do jídelny, kde na tmavě šedé zdi dokonale doplnila aktuální zimní ráz celého prostoru...





 
A lebka skvěle doplňuje sérii rámů u televize, kde (až bude dřevěná deska a dvířka u skříněk) Vám to vyfotím pak... :-))

Tak já jdu ještě na židle nandat kožešiny, na které jsem zapomněla :-))) a dokončit pracovní povinnosti, abych měla klidný víkend.

Vy si užijte volné dva dny, nestyďte se vytáhnout už nějaké to zimní zboží, protože je důležité si udělat radost, né koukat na to, co se smí a nesmí, nebo by nemělo. Stejně, jako jsem si těhotná klidně pořídila kočárek, si teď na začátku listopadu klidně vytáhnu zimní dekorace, zachumlám se do chlupatých dek a kožešin, uvařím si horký čaj a možná si dám i svařák, vaječný koňak a uděláme aspoň jeden druh cukroví, který nás všechny hrozně potěší, protože se ho už nemůžeme dočkat od léta. :-))

Mějte se a dělejte si radost! :-)  ;-)

Komentáře

  1. dobrý večer, mohla bych poprosit o recenzi na sedačku, kterou máte u velkého okna - knopparp? https://www.ikea.com/cz/cs/catalog/products/00324274/#/80264964 je praktická? vyhovuje? nejsou otravná ta rovná záda? … děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobry vecer, mame ji par dni a popravde.. Ja na ni nesedim. :-)
      Sedla jsem si na ni 1x v Ikee a prisla mi super. Jake je to ale na ni po 5 minutach vubec nevim. :-)) Rovna zada mi obecne celkem vyhovuji, tady jsou v mirnem sklonu. Vsude mame polstarky.
      Mam ji pro deti. Nejspis pujde do nejakeho detskeho pokoje, az zase presunu nabytek v obyvaku.
      Nase deti ji milujou a jsou na ni porad. Citi se v ni skvele. ;-)

      Vymazat
    2. moc děkuji za odpověď ... potřebuji druhou sedačku do obýváku, zatím tam máme provizorně jen beddinge - ta měla být původně do pokoje pro hosty, ale jelikož návštěv na přespání moc nemíváme a stará sedačka se mi už nelíbila, dosloužila a nekoukalo se mi na ní hezky, šoupla jsem tam tuhle beddinge ... jenže kluci povyrostli a začíná nám - 4 (já, manžel, syn 6 let a syn 9 let) - být malá ... tahle mě zaujala především kvůli ceně. ještě jednou díky :)

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

26.12.2022 - Nový začátek, nový život

 Jsem zpět! :-) Pěkné sváteční pondělí Vám přeju a hlásím se Vám po roce z nového bytu, na startu nové etapy svého života a se čtyřicítkou na krku.  Mám za sebou velmi náročné období, rozvod a několikaměsíční utrpení v podobě hledání podnájmu. Když pominu, že 99% nabízených bytů byla katastrofa a bydlet tam bylo na vypíchnutí obou očí (přesto jsem s úsměvem usilovala s celou frontou zájemců o jejich získání), tak jsem neustále ztroskotávala na tom, že strach majitelů z toho, že to sama se 3 dětma nezvládnu (jako kdyby byl někdo s 1 dítětem schopnější) převládal a po souhlasu s podnájmem na osobní schůzce následoval strohý nesouhlas po sms či mailu z výše uvedených důvodů. :-( Stres a zoufalství bylo natolik vyčerpávající, že jsem doma vždycky padla, nebyla schopná se dospat a rozhodně vůbec nic nepřipravovala na blížící se a nevyhnutelné stěhování.  Blížící se podpis kupních smluv na dům mě stresoval ještě víc, hrozilo, že většinu věcí vyhodíme, sbalíme to nejnutnější a skončíme v něja

4.7.2017 - Posezení

Od včerejška se vůbec nic nezměnilo, ale přemýšlím nad posezením. :-))))) Stále nemáme firmu na stavbu a stále nestavíme. :-))) Co důležitého si ale uvědomuji je to, že rozpočet je více než napjatý. Improvizace bude nejspíš na všech frontách. Venkovní posezení řeším už roky v našem aktuálním domě a předtím na zahrádce u bytu. Prakticky mě neuspokojuje nic kromě hnědo-šedých nebo béžovo-hnědých ručně vyplétaných pohovek z umělého ratanu pro minimálně osm lidí, k tomu sladěná minimálně čtyři lehátka, všude polštářky, plédy, ratanové lucerny, zavěšené lampiony, radost pohledět... Cenově se to ale pohybuje kolem šedesáti tisíc a výš. Trochu se to kryje s potřebným bazénem a krytinou terasy. :-/ Začala jsem se proto poohlížet po nějaké uspokojivé alternativě... Není. Po nějaké méně uspokojivé... Přece za to nedám tolik peněz, když se mi to zas tolik nelíbí... Nakonec přišly opět na přetřes palety. Při troše trpělivosti se dají najít celkem slušné inspirativní kousky.

4.1.2022 - Novy rok

 Stastny Novy rok! Jak jste prozili posledni den roku 2021? Dali jste si predsevzeti? Delate si plany? 30.12. jsme detem rekli o rozvodu a ja s nimi odjela k me sestre a vecer pak k mym rodicum. Na Silvestra jsme pak prejeli k mym pribuznym na vesnici, kde jsme trochu netradicne oslavili pulnoc mimo dum a 1.1. jsme si my dospeli lecili kocovinu vsemi dostupnymi prostredky. 😂 Nepomohlo skoro nic, chtelo to proste cas. 😂🙈 Dum plny deti a lidi byl ale skvele odreagovani a zabava a spolecne s kocovinou alespon na chvili odvedl pozornost od starosti vsednich dni. Na pamatku jsem dostala prekrasny hrnecek po babicce, ktera zemrela temer presne pred rokem a ktera nam vsem moc chybi. Tenhle hrnecek mi ji bude uz navzdy pripominat... Bavi me z nej pit uplne vsechno, a tak je porad v provozu.  Taky tu mame noveho kamarada. Podle me mu neni ani rok, je to pinďa. Je zvedavy a moc dobre vi, kam ma jit, aby dosahl sveho. Chodi nam na zbytky na kompost. A protoze jsem ho tam nacapala u futrovani s