Přeskočit na hlavní obsah

20.12.2018 - Opravdová vánoční nestíhačka

Pěkný zasněžený čtvrtek!

Krásně sněží, že jooo??? Tak než to za 5 minut roztaje, pokocháme se...








Jak se máte takhle před Vánoci? :-))

Já myslím, že si to dělám sama, když koukám na instagramu a Facebooku na fotky uklizených a nazdobených domácností, děti učesané, krásně oblečené, maminky upravené, ve slušivých vánočních zástěrách právě válečkem rozvalují těsto, zabalené dárky už jsou pod stromečkem, všude určitě zní koledy, voní cukroví...

Jak to vypadá u nás? Nestíhám uvařit ani oběd natož péct cukroví, už nepoužívám ani pyžamo, protože spim v teplákách, ve kterých běhám přes den, holky mají ve vlasech nerozčesatelnou koudel, pár dárků dorazilo včera, zbytek není, chrápe tu pes (to místo těch koled) a smrdí tu pes (místo té vůně cukroví - k Vánocům dostane koupel). :-)))

Také jsem se naučila používat suchý šampon a mám vymakanou techniku věšení prádla: pozdě večer z posledních sil pověsím ven po tmě na věšák, druhý věšák a po zahradním nábytku tunu prádla, přes noc to zmrzne nebo ještě víc navlhne, ráno to zmokne a odpoledne to raději dávám domů, než to uletí. Dneska jsem ještě musela oprášit sníh. :-)))) Báááájoooo... :-))))

Za chvíli letím pro děti, předtím do parcelshopu pro další dárky, ale v mezičase jsem něco přece jen stihla...Koupila jsem si nůž. :-)) Na dřevěné rukojeti totiž mám slabost a chtěla jsem vyzkoušet typ Santoku - japonský typ nože. Možná se budete smát, že je právě z Lidlu (vždyť Vy víte, že já nikam jinam nechodím, jen do Lidla, Ikey a občas se utrhnu v Pepcu nebo Jysku), ale Lidl má výborný eshop, takže ani nikam nemusím, a za 169,- mám nejostřejší nůž, jaký jsem kdy viděla. :-)) Vážně! U krájení masa jsem byla úplně v šoku. Vysvětlila jsem i dětem, že jestli si tady někdo něčím uřízne prst, bude to tímhle nožem. :-)) Ještě objednám ostatní nože z téhle serie, protože se mi designově moc líbí a v kuchyni na magnetické liště vypadá parádně.... Mimochodem... teď se na facebooku řešilo, kdo má kde nože... většina je měla v šuplíku. Tato varianta se mi také líbí, ale je až moc přístupná dětem... zato na zdi je pěkná makačka se k nim dostat. :-))




Pak jsem si na poště vyzvedla tu nejkrásnější punčochu na světě! Opravdu. Už jsem jí obdivovala dříve u její majitelky "Yorika Bondi", která ji zároveň i vyrobila, a budu jí obdivovat pořád. Je obří, je tak nádherně jednoduchá, přitom sváteční a zdobná. Ručně malované hvězdy jsou ještě posypané třpytivým prachem a já tu pořád chodím a hledám místo, kde ji uvidíme všichni a pořád. :-)) Zatím nejvíc vynikne na šedé zdi v jídelně. Opravdu, nemůžu se na ní vynadívat. Mám kolem sebe tak strašně moc nadané a šikovné přátele... Vážím si toho a moc děkuji.


A poslední věc, myslím, ... pomalu se k nám vkrádá vánoční červená. :-)) Dlouho jsem si lámala hlavu s ubrusem. Chtěla jsem šedý s bílým pruhem na straně, ale moc na výběr není, myslím, že ho má jenom Jysk a nejspíš tam pro něj ještě zajedu, protože mě nějak ty ubrusy na stole chytly... Až je děti po prvním jídle zprasí, tak mě to určitě přejde. :-))) Ale! Když jsem nic jiného neměla, posloužil závěs z Ikey. Chtěla jsem dokoupit další balení, aby mohl na okna - mám totiž jenom jeden ze slevového koutku, kde byl hozený v kleci s dalšími textiliemi - ale nějak se nezadařilo a mám jenom jeden. Mám takový pocit, že je Ikea prodávala jenom chviličku. Jako vždy. Každopádně je to bílý závěs s kytičkami/sněhovými vločkami, když přimhouřím oko. :-)) Prostě... rozhodně sváteční je. :-))) Né, že mi do komentáře napíšete opak. :-))))) Nenechám si to vymluvit!



A teď ta červená...

Stůl je ve fázi "zahájení zdobení" - červený běhoun už samozřejmě neměli, takže jsem vzala 3 červená prostírání a položila za sebou do pruhu.
Z té dýně mi cuká oko... musím jí přemístit nebo z té oranžové zešílim. :-))



Stromeček... ehm... snad Vám ho stihnu vyfotit celý, než to zase uklidím... :-))



A to je vše milí přátelé...
To to to to mám přece říct já!
Tak to řekni!
Tady dády dády dády dáádáá dááá tááá tááá!
To je konec....  :-))))))))

Komentáře

  1. Odpovědi
    1. Krasne Vanoce, Hani, jeste snad splasim clanek do Noveho roku s pranim. :-) )

      Vymazat
  2. Preji krasne a klidne Vanoce :-) a diky za tento blog se spoustou inspirace

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anetko, krasne Vanoce i Vam a moc dekuju, ze Vas to bavi cist a obcas mi napisete neco hezkeho. . :-)

      Vymazat
  3. Luci, a je skoro po Vánocích :-) 22 nám stal všechen sníh a pršelo, jak jsem ti psala, měli jsme úžasné rozsvícení stromku, hrála cimbálovka a já si mohla od plic zazpívat koledy aniž by mě někdo kybicoval, jak zpívám falešně, byla jsem jediná zpěvačka tak byli rádi a trpěli to :-) dala jsem si tři punče, jeden na cestu a celá promočená šla domů, mám to 50m :-) do štědrého dne jsem se nezastavila, pekla jsem mimo jiné vánočku přijela starší dcera, která vždy přijede nemocná a unavená, však znáš Praha, má vážnou nemoc, občas ji trpím i já, neznáš ji, jmenuje se lenora líná :-) na Štědrý den jsem byla dát taťkovi polévku, slaví ho sám, ale vlastní vinou, i takové jsou Vánoce a také jsem byla nakoupit nabízeli Štědovku (malého panáčka, ) ale pršelo, tak jsem byla autem.... Štědrý den byl na blátě, ale když jsme se byli po večeři projít, protože jsme čekali na Ježíška( dcera na něj nevěří, prý není náboženská a prý dárky nosí skřítek Jul ( pohanské Vánoce) ono je to vlastně jedno :) pršelo, ale jemně se sněhem, říkala jsem si, ochlaď se o 2 stupně a bude bílo :-) 25 jsme se probudili do nádherné Vánoční sněhové nadílky poslala jsem vám Fotku. Postavili jsme 3 sněhuláky a šli do lesa :-) 26 návštěva u mamky, starší dcera má narozeniny a dnes jsem v práci, jelo se krásně cesty prázdné :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

26.12.2022 - Nový začátek, nový život

 Jsem zpět! :-) Pěkné sváteční pondělí Vám přeju a hlásím se Vám po roce z nového bytu, na startu nové etapy svého života a se čtyřicítkou na krku.  Mám za sebou velmi náročné období, rozvod a několikaměsíční utrpení v podobě hledání podnájmu. Když pominu, že 99% nabízených bytů byla katastrofa a bydlet tam bylo na vypíchnutí obou očí (přesto jsem s úsměvem usilovala s celou frontou zájemců o jejich získání), tak jsem neustále ztroskotávala na tom, že strach majitelů z toho, že to sama se 3 dětma nezvládnu (jako kdyby byl někdo s 1 dítětem schopnější) převládal a po souhlasu s podnájmem na osobní schůzce následoval strohý nesouhlas po sms či mailu z výše uvedených důvodů. :-( Stres a zoufalství bylo natolik vyčerpávající, že jsem doma vždycky padla, nebyla schopná se dospat a rozhodně vůbec nic nepřipravovala na blížící se a nevyhnutelné stěhování.  Blížící se podpis kupních smluv na dům mě stresoval ještě víc, hrozilo, že většinu věcí vyhodíme, sbalíme to nejnutnější a skončíme v něja

4.7.2017 - Posezení

Od včerejška se vůbec nic nezměnilo, ale přemýšlím nad posezením. :-))))) Stále nemáme firmu na stavbu a stále nestavíme. :-))) Co důležitého si ale uvědomuji je to, že rozpočet je více než napjatý. Improvizace bude nejspíš na všech frontách. Venkovní posezení řeším už roky v našem aktuálním domě a předtím na zahrádce u bytu. Prakticky mě neuspokojuje nic kromě hnědo-šedých nebo béžovo-hnědých ručně vyplétaných pohovek z umělého ratanu pro minimálně osm lidí, k tomu sladěná minimálně čtyři lehátka, všude polštářky, plédy, ratanové lucerny, zavěšené lampiony, radost pohledět... Cenově se to ale pohybuje kolem šedesáti tisíc a výš. Trochu se to kryje s potřebným bazénem a krytinou terasy. :-/ Začala jsem se proto poohlížet po nějaké uspokojivé alternativě... Není. Po nějaké méně uspokojivé... Přece za to nedám tolik peněz, když se mi to zas tolik nelíbí... Nakonec přišly opět na přetřes palety. Při troše trpělivosti se dají najít celkem slušné inspirativní kousky.

4.1.2022 - Novy rok

 Stastny Novy rok! Jak jste prozili posledni den roku 2021? Dali jste si predsevzeti? Delate si plany? 30.12. jsme detem rekli o rozvodu a ja s nimi odjela k me sestre a vecer pak k mym rodicum. Na Silvestra jsme pak prejeli k mym pribuznym na vesnici, kde jsme trochu netradicne oslavili pulnoc mimo dum a 1.1. jsme si my dospeli lecili kocovinu vsemi dostupnymi prostredky. 😂 Nepomohlo skoro nic, chtelo to proste cas. 😂🙈 Dum plny deti a lidi byl ale skvele odreagovani a zabava a spolecne s kocovinou alespon na chvili odvedl pozornost od starosti vsednich dni. Na pamatku jsem dostala prekrasny hrnecek po babicce, ktera zemrela temer presne pred rokem a ktera nam vsem moc chybi. Tenhle hrnecek mi ji bude uz navzdy pripominat... Bavi me z nej pit uplne vsechno, a tak je porad v provozu.  Taky tu mame noveho kamarada. Podle me mu neni ani rok, je to pinďa. Je zvedavy a moc dobre vi, kam ma jit, aby dosahl sveho. Chodi nam na zbytky na kompost. A protoze jsem ho tam nacapala u futrovani s