Přeskočit na hlavní obsah

4.12.2019 - Večeře na Štědrý večer

Pěkný středeční večer!

Slíbila jsem Vám vánoční prostření stolu, tak tady máte dvě verze:

Smuteční hostina... :-)))

















... a rudé peklo:  :-)))))



















Rudé peklo se u nás nejspíš objeví na Štědrý večer a zmizí hned po něm a zbytek zimy u nás bude smuteční hostina. :-))))

Tak ještě ten strom a nějaké to cukroví. Snad se už konečně dokopu.

Ložnice je taky v zimní náladě, ne tedy v té úplně zimní, to by tam bylo plyšové prostěradlo a povlak na peřinu s fleece spodní stranou, ale zatím taková zima není, tak se nebudem tolik rozmazlovat. :-)))


Po uklizeni všech dekorací zas máme na stole ubrus, na kterém se můžeme svobodně najíst a adventní svícen, který je letos tak odfláknutý, že už to ani víc nejde. :-))) Pardon... :-)))


Všimli jste si v Lidlu cestovních hrnečků? Jsou teď v nabídce a jsou porcelánové se silikonovým víčkem a ochranným návlekem proti spálení. Konečně mám cestovní hrnek, který vypadá, že si po pár použití kávu nevyleju do výstřihu. :-)))



 Jo a poslední věc dneška... Pořád jsem řešila, kam navrtat poličky na kořenky, které mě vytáčely na lince. Na zdi uz to s nimi vypadalo přeplácaně, ve hře byl i bok vysoké skříně na troubu, ale pak mě osvítil nápad, jak je mít po ruce bez mastného prachu... Pod varnou deskou mám dva 80kové šuplíky, takže jsem poličky navrtala do obou. Přijde mi to geniální a jsem na sebe hrdá. :-))))



Pěkný večer a mějte sééé! :-))

Komentáře

  1. Luci pro mě rudé peklo- odjakživa tvrdím ,že k vánocům červená patří a úplně z těch fotek nádherně září. Jsi nápaditá a kreativní ve všech směrech.....a ten "svobodný ubrus je překrásný" já za to nemůžu jsem prostě ubrusová. Krásné dny přeji Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja ji taky na Vanoce vzdycky mam. 😊 A nejspis zase bude. Ale rozhodne v mensim mnozstvi nez obvykle.
      Hani, ja ty ubrusy ted taky miluju. 😍 Vypadaji tak uzasne. 😍
      Moc dekuju a take krasne dny. ❤️

      Vymazat
  2. Luci, za mě super obě varianty. jako smuteční hostina mi to rozhodně nepřijde - názor ostatních lidí opravdu k pláči ... ale jak to nazpíval ten Kazma v ONEMANSHOW "Cizí zeď" ...
    https://www.youtube.com/watch?v=fTy_ykJRIXw

    cestovní hrnek super :) škoda, že mi unikl. koupila jsem manželovi pod stromek v IKEA tento ...
    https://www.ikea.com/cz/cs/catalog/products/60415346/
    je ocelový uvnitř a vzala jsem rovnou 2 - dost cestujeme s klukama na fotbal a florbal a bude se hodit. on už jeden má - z Tchiba - 2 roky a ten mě teda zklamal - za ty prachy (ještě, že jsem měla nějakou klubovou slevu) uvnitř plast a ten je teda už po těch 2 letech šílenej.

    těším se na Váš vánoční obývák se stromkem. to mě zase dostanete tou úžasnou sedačkou.
    ložnice paráda - moc se mi to dřevěné čelo líbí.
    tak pěkný den Luci
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ze tak0vych lidi je, Marti. 🙄
      Nechapu potrebu nekterych lidi neustale kritizovat.
      To neznam, musim si pustit. 😄

      Ten hrnek z Ikey bude lepsi, az upadne, nerozbije se. 😄 Taky jsem na nej mela spadeno, ale uz asi 6x jsem ho zapomnela koupit, tak jsem vzala ten z Lidla. Kdyz se sunda ten silikonovy krouzek, je to normalni porcelanovy hrnek na doma.
      2 roky je dneska zazrak, kdyz neco vydrzi.

      😄 Sedacka je obycejny Kivik. 🤷‍♀️ Ale moc dekuju. ❤️ Jsem rada, ze se nekomu u nas libi. 😊❤️
      Take krasne dny a druhy advent. 😊

      Vymazat
  3. Proč smuteční? Líbí se mi moc, letos nic červeného nemáme. Chce to něco lesklého, stříbrného a bude to luxus :) Bloudím po lese a hledám jmelí a nic. Kořenky supr nápad, ale já jich mám 35 :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, tak to nekteri nazvali na Fb. 😄 Holt jak to nema 18 barev, neni to vesele. 😄🤷‍♀️
      Me se to taky moc libi. 😍
      Mozna, az se rozzari vsechny svicky na stole a prihodim sklenene svicny, mohlo by to pak byt perfektni. 🤔
      Moc toho jmeli neni, take nam to vzdycky praci. Hlavne jsou tu vsude listnate lesy, najit borovici a jeste se jmelim, je zazrak. 😄
      😂😂 Tyjo! Tak to bude chtit vic supliku. 😂😂
      Taky me zaujal ten nizoucky, skryty, do toho by se mi korenky libily. Ale na ten tu nebyl ani prostor, ani ochota ho kupovat. 😄

      Vymazat
  4. Smutecni hostina je nej ❤️❤️😍 a ty zidle...ach, jsem se dockala fotek 😍 takovaaaa kraaasa ❤️❤️❤️❤️

    OdpovědětVymazat
  5. Smutečný hostina je top:-)
    Alena

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

26.12.2022 - Nový začátek, nový život

 Jsem zpět! :-) Pěkné sváteční pondělí Vám přeju a hlásím se Vám po roce z nového bytu, na startu nové etapy svého života a se čtyřicítkou na krku.  Mám za sebou velmi náročné období, rozvod a několikaměsíční utrpení v podobě hledání podnájmu. Když pominu, že 99% nabízených bytů byla katastrofa a bydlet tam bylo na vypíchnutí obou očí (přesto jsem s úsměvem usilovala s celou frontou zájemců o jejich získání), tak jsem neustále ztroskotávala na tom, že strach majitelů z toho, že to sama se 3 dětma nezvládnu (jako kdyby byl někdo s 1 dítětem schopnější) převládal a po souhlasu s podnájmem na osobní schůzce následoval strohý nesouhlas po sms či mailu z výše uvedených důvodů. :-( Stres a zoufalství bylo natolik vyčerpávající, že jsem doma vždycky padla, nebyla schopná se dospat a rozhodně vůbec nic nepřipravovala na blížící se a nevyhnutelné stěhování.  Blížící se podpis kupních smluv na dům mě stresoval ještě víc, hrozilo, že většinu věcí vyhodíme, sbalíme to nejnutnější a skončíme v něja

4.7.2017 - Posezení

Od včerejška se vůbec nic nezměnilo, ale přemýšlím nad posezením. :-))))) Stále nemáme firmu na stavbu a stále nestavíme. :-))) Co důležitého si ale uvědomuji je to, že rozpočet je více než napjatý. Improvizace bude nejspíš na všech frontách. Venkovní posezení řeším už roky v našem aktuálním domě a předtím na zahrádce u bytu. Prakticky mě neuspokojuje nic kromě hnědo-šedých nebo béžovo-hnědých ručně vyplétaných pohovek z umělého ratanu pro minimálně osm lidí, k tomu sladěná minimálně čtyři lehátka, všude polštářky, plédy, ratanové lucerny, zavěšené lampiony, radost pohledět... Cenově se to ale pohybuje kolem šedesáti tisíc a výš. Trochu se to kryje s potřebným bazénem a krytinou terasy. :-/ Začala jsem se proto poohlížet po nějaké uspokojivé alternativě... Není. Po nějaké méně uspokojivé... Přece za to nedám tolik peněz, když se mi to zas tolik nelíbí... Nakonec přišly opět na přetřes palety. Při troše trpělivosti se dají najít celkem slušné inspirativní kousky.

4.1.2022 - Novy rok

 Stastny Novy rok! Jak jste prozili posledni den roku 2021? Dali jste si predsevzeti? Delate si plany? 30.12. jsme detem rekli o rozvodu a ja s nimi odjela k me sestre a vecer pak k mym rodicum. Na Silvestra jsme pak prejeli k mym pribuznym na vesnici, kde jsme trochu netradicne oslavili pulnoc mimo dum a 1.1. jsme si my dospeli lecili kocovinu vsemi dostupnymi prostredky. 😂 Nepomohlo skoro nic, chtelo to proste cas. 😂🙈 Dum plny deti a lidi byl ale skvele odreagovani a zabava a spolecne s kocovinou alespon na chvili odvedl pozornost od starosti vsednich dni. Na pamatku jsem dostala prekrasny hrnecek po babicce, ktera zemrela temer presne pred rokem a ktera nam vsem moc chybi. Tenhle hrnecek mi ji bude uz navzdy pripominat... Bavi me z nej pit uplne vsechno, a tak je porad v provozu.  Taky tu mame noveho kamarada. Podle me mu neni ani rok, je to pinďa. Je zvedavy a moc dobre vi, kam ma jit, aby dosahl sveho. Chodi nam na zbytky na kompost. A protoze jsem ho tam nacapala u futrovani s