Přeskočit na hlavní obsah

21.10.2017 - Krov

Příjemnou sobotu!

Tady už se od rána pracuje! :-)
Hned ráno se finálně usazovaly trámy na krov a postupně se začaly na ocelový nosník navařovat L profily, které po zašroubování do trámů zajistí stabilitu trámů. Stejně jako ocelový průvlak, budou i tyto ocelové prvky natřeny na černo. Fotku teď nemám, pekla jsem doma se sestrou kuřata pro kluky ze stavby k obědu. No dobře, ona pekla a já montovala židle. :-))) Ale já aspoň uklízela a připravovala. :-)

V pátek dorazily křesílka, která jsem objednala na veletrhu For Interior. Když jsme přišli ke stánku společnosti Mesaexo, říkala jsem si, že bych si už konečně ty oblíbené židle měla vyzkoušet sama. Jsou váááážně pohodlné. Do křesílek jsem se ale zamilovala a okamžitě je prostě objednala. Nikdy jsem tak rychle něco neobjednala bez rozmyslu. :-) Jsou ale úžasné. V našem vychlazeném interiéru jsou tedy poněkud studenější, to přiznávám, ale za chvíli se stěhujem, ne? :-))

Na tu chvíli jsem je zateplila a moc jim to sluší. Z těch mám opravdu radost. Až si říkám, proč jsem objednala jenom čtyři...

Každopádně, náš dům už začíná vypadat jako DŮM!!!

A dokonce... už i ložnici a koupelnu tu máme... :-))
Tak my jdem zase honit střechu.
Užijte si víkend!




Komentáře

  1. jako...křesílka jsou naprosto dokonalá a ty trámy to je opravdu skvost, moc ráda koukám, jak se Vám daří a obdivuju čas, který věnujete sepsání. My stavěli bleskově a máme jen pár fotek. Za pár let se budete kochat u krbu a smát se chaozu při budování z dokumentace zde :) Tak držím pěsti a fandím - odvážným štěstí přeje! Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Hani. :-) Bojuju s tím ale každý den, všichni mi radí, ať izolaci nacpu mezi trámy a zaklopím sádrokartonem. Brrr... ani náhodou. Úplně je miluju!
      Nemám moc s kým to konzultovat, takže tohle "vypsání se" mi i pomáhá na psychiku. :-)) Navíc, všechny milé komentáře mi vždycky dodají energii k další činnosti. ;-)
      Nejvíc mám ráda fotky prázdného pozemku jenom s hlínou a pak prázdného domu po vylití podlah. :-) Na to si ještě tedy počkám, ale tyhle fotky jsou vždycky nejhezčí. Fantazie pracuje na plné obrátky a všechno je připravené k další akci... Vzrušující...

      Vymazat
    2. Moje řeč,jen žadny sádroš na skvostné trámy,to by byl hřích �� taky máme nadkrokevní izolaci,to vam opravdu chválím a kresilka vypadají fakt sednutelně �� Mari Dambo

      Vymazat
    3. Mari, o víkendu konečně ukončíme nápady a doporučení na mezikrokevní izolaci. Natlučeme osb desky a už z toho necouvnu. :-)

      Vymazat
  2. to okolí...... to je nádhera. Už se to krásně rýsuje. A křesílka jsou parádní a vypadají pohodlně. Z fotek trámů úplně cítím tu vůni dřeva. Já taky hodně dokumentuju. Manžel se mi směje, ale když si prohlédnu zpětně fotky třeba před měsícem, tak mám radost jak to hezky přibývá. Luci jaký máte rozměr domu? Vypadá fakt velký. Už se těším, jak bude vypadat hotová střecha. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Okolí je tady nádherné, na Praze - západ jsou ty zalesněné kopce bezkonkurenční, když tedy vezmu v úvahu občanskou vybavenost a nabídky práce. :-))
      Křesílka zbožňuju! Najednou mě zase baví jíst u stolu! :-)))
      Těším se, až dům zaklopíme a vůně dřeva se bude linout celým domem...
      To je dobře, foťte pořád. Je to úžasná vzpomínka...
      Rozměr domu je 21,35 x 10,2 m (168 m2 vnitřní podlah.plochy). On se zdá velký, protože je vše v jednom patře. Všichni kolem mají 250 m2, ale jak to mají do dvou pater, není to poznat. :-))
      Hotová střecha je teď náš hlavní cíl. Také se těšim!

      Vymazat
    2. Tak to je pravda, že ti co to vyženou do patra, tak se podivují. I nad naším drobkem (proti vašemu domu) 126m2 užitné plochy se pozastavují, že je to obr. Ale jak je v kuse s garážovým stáním a skladem, tak působí větší. Fotím, fotím. Teď tedy není co. Hrubá hotová a čekáme na vazníky a střechu. Ale k vám moc ráda koukám jak to roste.

      Vymazat
    3. Jo. :-) Teď máme dům 8x18 m a také všichni kroutili hlavou. :-))
      S garáží a skladem to naroste opravdu hodně. Prohlížela jsem si několik takových projektů a zdálo se to díky tomu obří.
      Děkuju, Helčo. Teď už to moc neporoste, jen se to bude měnit. :-)

      Vymazat
    4. Právě ty změny uvnitř budou nádherné. To budou super fotky a velké změny. A taky až bude komplet hotová střecha.

      Vymazat
    5. To je pravda... i když největší vzrušení pociťuji z prázdných prostor, kde jsou holé zdi, jen omítky... :-))

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

26.12.2022 - Nový začátek, nový život

 Jsem zpět! :-) Pěkné sváteční pondělí Vám přeju a hlásím se Vám po roce z nového bytu, na startu nové etapy svého života a se čtyřicítkou na krku.  Mám za sebou velmi náročné období, rozvod a několikaměsíční utrpení v podobě hledání podnájmu. Když pominu, že 99% nabízených bytů byla katastrofa a bydlet tam bylo na vypíchnutí obou očí (přesto jsem s úsměvem usilovala s celou frontou zájemců o jejich získání), tak jsem neustále ztroskotávala na tom, že strach majitelů z toho, že to sama se 3 dětma nezvládnu (jako kdyby byl někdo s 1 dítětem schopnější) převládal a po souhlasu s podnájmem na osobní schůzce následoval strohý nesouhlas po sms či mailu z výše uvedených důvodů. :-( Stres a zoufalství bylo natolik vyčerpávající, že jsem doma vždycky padla, nebyla schopná se dospat a rozhodně vůbec nic nepřipravovala na blížící se a nevyhnutelné stěhování.  Blížící se podpis kupních smluv na dům mě stresoval ještě víc, hrozilo, že většinu věcí vyhodíme, sbalíme to nejnutnější a skončíme v něja

4.7.2017 - Posezení

Od včerejška se vůbec nic nezměnilo, ale přemýšlím nad posezením. :-))))) Stále nemáme firmu na stavbu a stále nestavíme. :-))) Co důležitého si ale uvědomuji je to, že rozpočet je více než napjatý. Improvizace bude nejspíš na všech frontách. Venkovní posezení řeším už roky v našem aktuálním domě a předtím na zahrádce u bytu. Prakticky mě neuspokojuje nic kromě hnědo-šedých nebo béžovo-hnědých ručně vyplétaných pohovek z umělého ratanu pro minimálně osm lidí, k tomu sladěná minimálně čtyři lehátka, všude polštářky, plédy, ratanové lucerny, zavěšené lampiony, radost pohledět... Cenově se to ale pohybuje kolem šedesáti tisíc a výš. Trochu se to kryje s potřebným bazénem a krytinou terasy. :-/ Začala jsem se proto poohlížet po nějaké uspokojivé alternativě... Není. Po nějaké méně uspokojivé... Přece za to nedám tolik peněz, když se mi to zas tolik nelíbí... Nakonec přišly opět na přetřes palety. Při troše trpělivosti se dají najít celkem slušné inspirativní kousky.

4.1.2022 - Novy rok

 Stastny Novy rok! Jak jste prozili posledni den roku 2021? Dali jste si predsevzeti? Delate si plany? 30.12. jsme detem rekli o rozvodu a ja s nimi odjela k me sestre a vecer pak k mym rodicum. Na Silvestra jsme pak prejeli k mym pribuznym na vesnici, kde jsme trochu netradicne oslavili pulnoc mimo dum a 1.1. jsme si my dospeli lecili kocovinu vsemi dostupnymi prostredky. 😂 Nepomohlo skoro nic, chtelo to proste cas. 😂🙈 Dum plny deti a lidi byl ale skvele odreagovani a zabava a spolecne s kocovinou alespon na chvili odvedl pozornost od starosti vsednich dni. Na pamatku jsem dostala prekrasny hrnecek po babicce, ktera zemrela temer presne pred rokem a ktera nam vsem moc chybi. Tenhle hrnecek mi ji bude uz navzdy pripominat... Bavi me z nej pit uplne vsechno, a tak je porad v provozu.  Taky tu mame noveho kamarada. Podle me mu neni ani rok, je to pinďa. Je zvedavy a moc dobre vi, kam ma jit, aby dosahl sveho. Chodi nam na zbytky na kompost. A protoze jsem ho tam nacapala u futrovani s