Přeskočit na hlavní obsah

9.11.2017 - Komín a kuchyň

Hezký čtvrtek!

Teda...zase je venku hnusně, ale bůhví, jestli to bude někdy lepší... :-/

Dnes měli dorazit kominíci. Měla být zakreslena osa komína na zdivu. A protože jsem to doteď neudělala, sprintovala jsem na stavbu na desátou hodinu, kdy měli dorazit i oni.

Rychle jsem to vyměřila a kluci šli na to...

Šli si pro materiál a nářadí...
Pak si vše vyměřili... už s komínem v ruce...
A udělali díru...
Já zatím fotila... první hotový dětský pokoj...
Špajz, kde bude i technické zázemí...
Náš krásný obývák...
A pohled do soukromé části, ještě částečně open-space...
Také už máme kuchyň! Koukejte! :-))))))))))))
Je to skoro stejné jako na vizu, že? :-)))))
Jsem prostě dobrá... :-)))))) Už jsem musela... :-))))

Takže dnes bude komín (celý černý), finišují vnitřní příčky (nejvetší pruda je ořez kolem trámů) a volali konečně na okna, že montáž proběhne ve středu 15.11. od 9 ráno. Odkládáme tedy i montáž vchodových dveří, protože se ještě bude hodně pendlovat s kolečkem a cihlami, tak aby se nezničily... Každopádně elektrikář už může naběhnout...

Tak pěkný čtvrtek! :-)







Komentáře

  1. Super :-) Už se vám to začíná rýsovat :-) já jsem zpětně prohlížela tento blog a zajímalo by mě, jak dlouho do dodání všech vyjadřovaček jste čekali na povolení? My máme tak pomalého a nespolehlivého projektanta, že jsem z toho nešťastná. Naivně jsme si mysleli, že budeme mít letos pod střechou a nic :( Ale vám se to rýsuje krásně :-) Máme podobný vkus :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už trochu jo, Barčo. :-)
      Čekání na povolení bylo příšerné. Pořád po nás na úřadě něco chtěli a hlavně postupně, abychom opravdu pořád lítali dokola absolutně neefektivně. V podstatě... v prosinci jsme to tam dali a teprve někdy březen/duben to spustili. Pak už vše běželo podle lhůt, prodlužuje to akorát čekání na vrácené doručenky od účastníků, které často pošta ještě ztratí. Musí se to pořád hlídat, byli jsme na úřadě každý týden, kontrolovat, co ještě chybí.
      O projektantovi bych mohla napsat sloh. A co jsem tak zaslechla po okolí, nikdo nezná toho, který dodrží, co slíbí. Ten náš už nemá publikovatelné jméno. :-/ Musíte mu pořád stát za zády a dupat do toho. Ostatně jako pak na úřadě a celé stavbě. Co si neuděláte, to nemáte.
      Děkuju, tak snad se Vám to bude líbit i dál... ;-)

      Vymazat
    2. Aha :) já to na stavební úřad zanesla 30.8. pak nám paní úřednice sdělila co je potřeba doplnit a teď už 14dní čekám zda projektant doplní konečně poslední papír, ale jelikož se neozyva dnes jsem si při chvilce vyhledala spojení na pána co má naši oblast na starost a v pondělí zjistím jak jsme na tom... U nás už téma projektant neotvirame, protože je to - možná byl známý manžela a už taky ví, že byla chyba ho vybrat. Tak uvidíme kdy se dočkáme :(

      Vymazat
    3. Barčo, chybama se člověk učí. Jenom se to nikdy nehodí, co? :-))
      Tak držím palce, teď je stejně počasí, že nejde nic, tak Vám to doběhne v klidu. ;-)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Je to pomalýýýýý!!! :-)))))

      Vymazat
    2. Je to super! Za schívli to bude! Kdy vám mají dovézt okna... my je zaměřovali teprve tento týden :-D Ale máme představu o svěhování tak 5/2018 :-P

      Vymazat
    3. No... přestáváme věřit, že "na Vánoce"... :-/
      Okna dorazí ve středu. Těším se jak malé dítě. Budou to moje první mřížky v životě. :-))
      Ten květen začíná vypadat i u nás! :-))))))))))

      Vymazat
  3. jooo a co ty stromky a keře? Už máš zasazano? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeden keřík zasazen, zbytek musim navozit. :-/ Příští týden už to v noci bude klesat k nule, tak mám další cíl v úterý (v pondělí máme nějaké objížďky, tak to mám smůlu).
      Na polovině pozemku ještě není finálně dobagrováno, takže tam pořád chodím, škrábu se ve vlasech a přemýšlím, kam to vlastně všechno dám... :-)

      Vymazat
    2. tak snad se chytnou.... už je celkem pozdě na sazení... :-( Já se neuvěřitelně těším, až si k domu zasadím mou vysněnou magnolii Susan... ale obávám se, že to bude až za rok na podzim.... Jinak jak jsi výš psala o projektantovi, asi jsme měli velké štěstí. Ten náš byl fakt super! Cena asi přiměřená, ale vše bez obtíží a pak nám ještě dodělával materiály pro NZÚ. Tak držím pěsti, ať to do Vánoc je a vy bydlíte... Máte kdyžtak nějký záložní plán?

      Vymazat
    3. Magnolii musim taky nějak šetrně vykopat. Tu si beru. Je božská a už má skoro metr. Takové čekání, než něco vyroste...
      Ten Váš projektant je jednorožec mezi projektanty! :-)))
      Záložní plán? Nikdy! :-))))

      Vymazat
  4. Musím se připojit s pochvalou projektanta. Ten náš taky bez potíží. I když jsme si těsně před podáním žádosti o stavební povolení vymysleli, že chceme čerpadlo jinam. Překreslil a poslal. Jinak my měli i hodnou paní na stavebním úřadě. Manžel se chodil na vše dopředu ptát a dokud jsme neměli vše OK, tak radila a nevzala si to. Potom jsme podali žádost a za 2 měsíce bylo vyjádření. Vám to krásně přibývá. A ta kuchyně je úžasná . To se povedlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helčo, až budeme stavět další dům, najmeme si toho Vašeho. :-)
      Děkuju. :-)) Už tam skoro bydlím. :-))

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

26.12.2022 - Nový začátek, nový život

 Jsem zpět! :-) Pěkné sváteční pondělí Vám přeju a hlásím se Vám po roce z nového bytu, na startu nové etapy svého života a se čtyřicítkou na krku.  Mám za sebou velmi náročné období, rozvod a několikaměsíční utrpení v podobě hledání podnájmu. Když pominu, že 99% nabízených bytů byla katastrofa a bydlet tam bylo na vypíchnutí obou očí (přesto jsem s úsměvem usilovala s celou frontou zájemců o jejich získání), tak jsem neustále ztroskotávala na tom, že strach majitelů z toho, že to sama se 3 dětma nezvládnu (jako kdyby byl někdo s 1 dítětem schopnější) převládal a po souhlasu s podnájmem na osobní schůzce následoval strohý nesouhlas po sms či mailu z výše uvedených důvodů. :-( Stres a zoufalství bylo natolik vyčerpávající, že jsem doma vždycky padla, nebyla schopná se dospat a rozhodně vůbec nic nepřipravovala na blížící se a nevyhnutelné stěhování.  Blížící se podpis kupních smluv na dům mě stresoval ještě víc, hrozilo, že většinu věcí vyhodíme, sbalíme to nejnutnější a skončíme v něja

4.7.2017 - Posezení

Od včerejška se vůbec nic nezměnilo, ale přemýšlím nad posezením. :-))))) Stále nemáme firmu na stavbu a stále nestavíme. :-))) Co důležitého si ale uvědomuji je to, že rozpočet je více než napjatý. Improvizace bude nejspíš na všech frontách. Venkovní posezení řeším už roky v našem aktuálním domě a předtím na zahrádce u bytu. Prakticky mě neuspokojuje nic kromě hnědo-šedých nebo béžovo-hnědých ručně vyplétaných pohovek z umělého ratanu pro minimálně osm lidí, k tomu sladěná minimálně čtyři lehátka, všude polštářky, plédy, ratanové lucerny, zavěšené lampiony, radost pohledět... Cenově se to ale pohybuje kolem šedesáti tisíc a výš. Trochu se to kryje s potřebným bazénem a krytinou terasy. :-/ Začala jsem se proto poohlížet po nějaké uspokojivé alternativě... Není. Po nějaké méně uspokojivé... Přece za to nedám tolik peněz, když se mi to zas tolik nelíbí... Nakonec přišly opět na přetřes palety. Při troše trpělivosti se dají najít celkem slušné inspirativní kousky.

4.1.2022 - Novy rok

 Stastny Novy rok! Jak jste prozili posledni den roku 2021? Dali jste si predsevzeti? Delate si plany? 30.12. jsme detem rekli o rozvodu a ja s nimi odjela k me sestre a vecer pak k mym rodicum. Na Silvestra jsme pak prejeli k mym pribuznym na vesnici, kde jsme trochu netradicne oslavili pulnoc mimo dum a 1.1. jsme si my dospeli lecili kocovinu vsemi dostupnymi prostredky. 😂 Nepomohlo skoro nic, chtelo to proste cas. 😂🙈 Dum plny deti a lidi byl ale skvele odreagovani a zabava a spolecne s kocovinou alespon na chvili odvedl pozornost od starosti vsednich dni. Na pamatku jsem dostala prekrasny hrnecek po babicce, ktera zemrela temer presne pred rokem a ktera nam vsem moc chybi. Tenhle hrnecek mi ji bude uz navzdy pripominat... Bavi me z nej pit uplne vsechno, a tak je porad v provozu.  Taky tu mame noveho kamarada. Podle me mu neni ani rok, je to pinďa. Je zvedavy a moc dobre vi, kam ma jit, aby dosahl sveho. Chodi nam na zbytky na kompost. A protoze jsem ho tam nacapala u futrovani s