Přeskočit na hlavní obsah

12.1.2018 - Obývák a kuchyň

Pěkný pátek!

Sice je hnusně, ale zase se mi nalila krev do žil... Včera večer se mi ulevilo, a tak si hraju v plánovači Ikea. :-))

Takže takhle to u nás (až na pár detailů) bude vypadat...










Na tomhle půdorysu...
Všímavé oko hned vidí, že chybí v jídelně výklenek na příborník, ale ten mi tam nějak nešel udělat. Navíc plánovač BESTA je zase jiný, takže to nejde dát všechno dohromady.

Díra v ostrůvku samozřejmě nebude. Bude tam krycí panel a za ním schovaný odpadkový koš. Aby nikde nerušil.

V obýváku nebudou KALLAXy, ale BESTA. A ušák STRANDMON není jistý, máme křesla KIVIK, takže uvidíme, jak to bude vycházet.

Jo a neudělala jsem tam sezení v okně v jídelně. To v reálu bude! :-)

Navrhla jsem prostor, který měl být obří a nakonec mám problém tam vše potřebné nacpat... :-))) Snad projdeme do ložnic. :-))

Tak pěkný pátek! ;-)


Komentáře

  1. Parádní vizualizace, my máme ušák, ale jen jeden a pereme se, kdo si bude hovět :D dva se nám nevejdou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani děkuju. :-) Sice bude půlka jinak, ale tak pro představu... :-)))
      Nám se možná nevejde ani jeden ušák. :-/ Máme dvě křesla KIVIK a budeme kupovat dvě trojky KIVIK a pak se uvidí, jestli půjde projít. :-)))
      Ale strašně bych ho chtěla... :-)

      Vymazat
  2. Zdravim Lucie, prosim o radu. Nadchnul me napad, pouzit nastenne skrinky metod i jinak nez k primarnimu urceni. Rada bych z nich botnik... Myslite, ze je to moc velky ulet? Predstavovala bych si proste skrinku a v ni vice polic, na vysku bot... A kdyz by to slo, daly by se jenom ty skrinky postavit na podlahu nebo to musi mit i ten soklik? Premyslim, jak by to bylo na udrzbu. Mela bych to v predsini v satne, tazke by to nebylo primo na rane... Diky za radu. Anna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, Anni. No jasně, já bych do toho klidně šla! Metod - horní skříňky - mají na hloubku nějakých 38 cm, přeměřte, jestli vyhovuje.
      Rozhodně soklík nepotřebuje, u těch nástěnných s ním není ani počítáno. Spíš okoukněte, jestli máte rovnou podlahu kvůli otevírání dvířek.
      Stejně Vám poslouží i skříňky BESTA, tak koukněte na jejich parametry, zas mají trochu jiné, můžou vyhovovat třeba víc. K Bestě navíc můžete použít i dvířka Stuva, když by se Vám k tomu líbily víc (Besta má totiž dvířka přes celou šířku, Stuva má vždycky dvoje - zabírají míň prostoru, když jsou otevřená - a taky má Stuva dvířka vyšší, otevřete najednou celou skříňku).
      O tom Ikea právě je... o používání věcí i jiným způsobem než ke kterému jsou určené. Proto mě to tak baví.
      A budete si moct nakoupit spoustu polic přesně podle sebe, aby to bylo perfektní. ;-)

      Vymazat
    2. Dekuju za tipy. Dnes jsem chlapa odtahla do Ikey a dostala pochvalu, jak jsem to hezky vymyslela. Pujdeme do metodu a ten spodek vymyslime, az to postavime... Jetsli bude nejaky soklik potreba. :-)

      Vymazat
    3. :-)) No supééér! :-))

      Vymazat
  3. No jeje, to je tedy fakt super :-) My jsme si nedávno dělali také takový menší předělek našeho útulného příbytku a velice se nám to hodilo, protože se zrovna všechno zavřelo a prostě nebylo do čeho píchnout... Takže předělání, i když v této době zvláštní, se nám velice hodilo a máme opět interiér jako nový.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

26.12.2022 - Nový začátek, nový život

 Jsem zpět! :-) Pěkné sváteční pondělí Vám přeju a hlásím se Vám po roce z nového bytu, na startu nové etapy svého života a se čtyřicítkou na krku.  Mám za sebou velmi náročné období, rozvod a několikaměsíční utrpení v podobě hledání podnájmu. Když pominu, že 99% nabízených bytů byla katastrofa a bydlet tam bylo na vypíchnutí obou očí (přesto jsem s úsměvem usilovala s celou frontou zájemců o jejich získání), tak jsem neustále ztroskotávala na tom, že strach majitelů z toho, že to sama se 3 dětma nezvládnu (jako kdyby byl někdo s 1 dítětem schopnější) převládal a po souhlasu s podnájmem na osobní schůzce následoval strohý nesouhlas po sms či mailu z výše uvedených důvodů. :-( Stres a zoufalství bylo natolik vyčerpávající, že jsem doma vždycky padla, nebyla schopná se dospat a rozhodně vůbec nic nepřipravovala na blížící se a nevyhnutelné stěhování.  Blížící se podpis kupních smluv na dům mě stresoval ještě víc, hrozilo, že většinu věcí vyhodíme, sbalíme to nejnutnější a skončíme v něja

4.7.2017 - Posezení

Od včerejška se vůbec nic nezměnilo, ale přemýšlím nad posezením. :-))))) Stále nemáme firmu na stavbu a stále nestavíme. :-))) Co důležitého si ale uvědomuji je to, že rozpočet je více než napjatý. Improvizace bude nejspíš na všech frontách. Venkovní posezení řeším už roky v našem aktuálním domě a předtím na zahrádce u bytu. Prakticky mě neuspokojuje nic kromě hnědo-šedých nebo béžovo-hnědých ručně vyplétaných pohovek z umělého ratanu pro minimálně osm lidí, k tomu sladěná minimálně čtyři lehátka, všude polštářky, plédy, ratanové lucerny, zavěšené lampiony, radost pohledět... Cenově se to ale pohybuje kolem šedesáti tisíc a výš. Trochu se to kryje s potřebným bazénem a krytinou terasy. :-/ Začala jsem se proto poohlížet po nějaké uspokojivé alternativě... Není. Po nějaké méně uspokojivé... Přece za to nedám tolik peněz, když se mi to zas tolik nelíbí... Nakonec přišly opět na přetřes palety. Při troše trpělivosti se dají najít celkem slušné inspirativní kousky.

4.1.2022 - Novy rok

 Stastny Novy rok! Jak jste prozili posledni den roku 2021? Dali jste si predsevzeti? Delate si plany? 30.12. jsme detem rekli o rozvodu a ja s nimi odjela k me sestre a vecer pak k mym rodicum. Na Silvestra jsme pak prejeli k mym pribuznym na vesnici, kde jsme trochu netradicne oslavili pulnoc mimo dum a 1.1. jsme si my dospeli lecili kocovinu vsemi dostupnymi prostredky. 😂 Nepomohlo skoro nic, chtelo to proste cas. 😂🙈 Dum plny deti a lidi byl ale skvele odreagovani a zabava a spolecne s kocovinou alespon na chvili odvedl pozornost od starosti vsednich dni. Na pamatku jsem dostala prekrasny hrnecek po babicce, ktera zemrela temer presne pred rokem a ktera nam vsem moc chybi. Tenhle hrnecek mi ji bude uz navzdy pripominat... Bavi me z nej pit uplne vsechno, a tak je porad v provozu.  Taky tu mame noveho kamarada. Podle me mu neni ani rok, je to pinďa. Je zvedavy a moc dobre vi, kam ma jit, aby dosahl sveho. Chodi nam na zbytky na kompost. A protoze jsem ho tam nacapala u futrovani s