Přeskočit na hlavní obsah

4.1.2018 - Čekání...

Hezký čtvrtek!

Tak už zase čekáme... Na co? Na lidi... Náš elektrikář byl skolen virózou kolem Vánoc, měl by být ready v pondělí, a náš vodař si něco uhnal tento týden, takže to vidí na příští víkend. :-/ To bychom to nebyli my, že?

Počasí (kromě těch slejváků se sněhem, kdy přeběhnutí od domu k autu znamená totální promočení až na kost) nám zatím celkem přeje a NEMRZNE. Přes den jsou teploty kolem 8 stupňů, v noci do nuly. Většinou dva. Kolem domu už je ale slušný vodní příkop, takže musím uhnat bagristu. :-/

Začala škola a školka, což pro nás znamená trochu času na řešení stavby, ale zítra už zůstává Toník doma, protože je ode dneška nějak k.o. Holky se zatím drží, budeme je držet v odstupové vzdálenosti a my se budeme snažit přežít a doufat, že to zas není nějaký virus, co nás vyřadí z provozu na 14 dní.

Dopoledne jsem v našem aktuálním domě sklidila vánoční výzdobu. Po Silvestru mě už totiž nějak rozčiluje a vánoční červená vysiluje. Toužím po čisté bílé a zelených jehličnanech. A tak to tak teď máme. Tedy... většína dekorací je na půdě zabalená ke stěhování (s lednem tady jsem opravdu nepočítala). V novém domě to samozřejmě dovedu k dokonalosti, ale už teď mě to uklidňuje a jsem spokojená.

Aktuálně na stavbě každý den poctivě větráme a připravujeme se na pokračování. Vlhkost se na vlhkoměru od vylití nehla z 99%, teplota v domě se pohybuje kolem 2 - 4 stupňů, podle toho, jak moc venku svítí slunce. Což poslední dny skoro nesvítí. Kolem domu je šílené bahno.

Po několikaměsíčním maratonu po všech dodavatelích koupelnového vybavení, kdy nabízené baterie jsou buď hnusné nebo drahé nebo hnusné a drahé, jsem předevčírem s šíleným výrazem v očích objednala na stránkách LIDL e-shop následující koupelnové vybavení:

2x záchodové prkénko s tichým dovíráním v šedé barvě za 399,- (máme doma jedno za 1500,-, které už dávno nefunguje a vypadá příšerně - po anketě po okolí nejsme sami, tudíž koupim takové, které bez mrknutí oka kdykoliv vyměním):




3x sprchová hadice, která také nevydrží věčnost a za chvíli je .... hrozná, za 99,-/ks
3x sprchová multifunkční hlavice za 139,-/ks
2x držák do sprchy, protože nás nebaví ohýbat se pro mýdlo :-)) - 199,-/ks
1x vanová baterie 699,-
Umyvadlová baterie zatím není skladem, tak uvidíme, zda ji naskladní, ale je to stejný typ jako vanová a za stejnou cenu. Potřebuji 3 ks:
Asi si myslíte, že jsem se zbláznila. :-))) A máte pravdu. Musím řešit tolik důležitých věcí, že zabíjet čas hledáním baterií a hadic je holé bláznovství. A proto...až se přestěhujeme a já se budu nudit, podívám se v klidu na aktuální nabídku a V KLIDU, bez spěchu a naléhavosti situace vyberu to pravé. Ale... teď budeme potřebovat pouštět a vypínat vodu. A to jinak nezajistím. :-)) Takže... přijde Vám můj čin logický? Mě ano. ;-)

Teď asi ztratím pár čtenářů, co by si o toto vybavení "ani neopřeli kolo", ale jak víte... spousta věcí není o ceně. Někdo, i kdyby měl všechny peníze světa, nedokáže svůj dům udělat útulný a někdo je to schopný vykouzlit doslova ve stáji. A já věřím, že to bude hezké, že to dokážu udělat hezké i tímto způsobem. A když ne? Jde to přece vyměnit. :-))

K tomu všemu zítra objednáváme - tentokrát v koupelnovém studiu:

2x úžasně nízká sprchová vanička 90x90 cm
2x wc bez splachovacího okruhu s technologií RIMLESS (= nemá ten okraj po obvodu mísy, kde ... jak to říct... zůstává spousta bordelu :-)) )
1x žebříkové topení do hlavní koupelny
a možná také 2x zástěnu do sprchového koutu:
...jen bude bílý rám. Nějak mám problém koupit domů nerez. :-))

Také musíme vybrat podomítkovou baterii do obou sprchových koutů - ta by měla být finální, ne tak úplně provizorní :-)), a velkou sprchovou hlavici nahoru.

Dnes jsem skoukla skladové zásoby mého milovaného obkladu a je stále k dispozici, tak snad bude i nadále a doma se na něm shodneme. :-)) Je prostě úžasný...


Plán je teď následující...

1) zprovoznit dočasnou elektrickou přípojku

2) zprovoznit podlahové topení a začít topit

3) začít dělat omítky

A to vše se začne dít do příštího víkendu. :-))) Protože pak co? Protože pak se potřebujeme přestěhovat! :-)))

Jo a střechu ještě... takový detail. :-))))

Tak pěkný čtvrtek! ;-)










Komentáře

  1. :D mně se ty baterie z Lidlu líbí. V Lidlu nakupuju hodně, mají to levné a i kvalitní. Moje Grohe baterie teče a to jí máme opečovávanou jen asi 2 roky, přetěsnit se nedá a stála 3 tisíce. Už se nevyrábí a chci mít všechny tři v koupelně stejné, takže musím vyměnit komplet, grrrr. Počasí je skvělé, očekávám sněženky každým dnem :) A obklad závidím, je nádherný. Sprcháč mám vyzděný, stačí mi leštit jedny skleněné dveře, vodní kámen je miluje :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, mě právě celkem taky. :-)) Vlastně nikam jinam nechodím. Lidl, DM, Ikea, teď hodně DEK. A to je všechno. :-)))
      No jasně! Na cenu už totiž dneska vůbec není spoleh! :-)))))

      Vymazat
    2. Je to vtipné, ale tady jsem teď koupila baterie v Lidlu... za pár korun a kvalita slušná :) i kuchyňskou jsem vzala. A díky za tip na prkýnka... už je mám v košíku :)

      Vymazat
    3. tuto do kuchyně :) https://www.lidl-shop.cz/MIOMARE-Armatura-umyvadlova/p100230007001?from=BasketFlyout

      Vymazat
    4. :-)))) Nakonec koukám, že nás tu bude víc. :-))))
      Tahle baterie je přesně ta klasika, která bude hezká vždycky. Ještě se mi tam líbí jedna, matná. :-)))
      Prkýnka už jela kolem dnes, ale nestihla jsem se vrátit ze stavebnin, tak v týdnu, až pojede kurýr okolo. ;-)

      Vymazat
    5. Tchyně má baterie v kuchyni a koupelně z Lidlu a pochvaluje si, a to už je má, no... 5 let jsme s manželem a jeho rodiče stavěli barák nějaký ten rok předtím, takže tak, a drží skvěle :-)
      A kdoví, možná vám tu zakázku budu kompletovat :-))) dělám totiž v logistickém centru Lidlu, co zajišťuje provoz nejen českého eshopu :)))
      A držím palce, ať vše jde dle plánu a drží jak má ;-)

      Vymazat
    6. My zas poridili kuchynskou baterii se sprchou v Lidlu :-)

      Vymazat
    7. Anet a kterou? Nam ani ne po dvou letech dosluhuje uluru za dva tisice :-( taky koukam po lidlacke,za ty ceny a vypadaji vsechny pomerne bytelneji nez ta nase..

      Vymazat
    8. aDDelante, :-)) ještě potřebuju ty vyprodané umyvadlové, tak mi je prosím připravte. :-))) ;-)

      Vymazat
    9. Mari, tuto se spiralou. Cena luxus, zvlast tento typ
      https://www.lidl-shop.cz/Pakova-kuchynska-baterie/p100224603

      Vymazat
    10. Anet,dekuju,presne na tuto jsme se s mužem divali,tak jsem rada,ze ji taky nekdo má :-)

      Vymazat
    11. Prosím jaké záchodové mísy jsi objednávala? :)

      Vymazat
    12. Šedé ;-)

      https://www.lidl-shop.cz/MIOMARE-Zachodove-prkenko/p100230042

      Vymazat
    13. děkuji, akorát já myslela tu keramickou záchodovou mísu :-))

      Vymazat
    14. :-)) ajó. Mísy jsou tyhle: CONCEPT S50 závěsné WC 360x520mm, bílá alpin. Výrobce VITRA. ;-)

      Vymazat
  2. Prosím, odkud je ten obklad, prozradíte ? :-) mam vybrany rako majolika, ale toto je také moc hezké..... dekuju :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barčo, je to obklad/dlažba "Job team gris" a mají ho ve více shopech (hoďte do Googlu). Vyrábí: Saloni cerámica.

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

26.12.2022 - Nový začátek, nový život

 Jsem zpět! :-) Pěkné sváteční pondělí Vám přeju a hlásím se Vám po roce z nového bytu, na startu nové etapy svého života a se čtyřicítkou na krku.  Mám za sebou velmi náročné období, rozvod a několikaměsíční utrpení v podobě hledání podnájmu. Když pominu, že 99% nabízených bytů byla katastrofa a bydlet tam bylo na vypíchnutí obou očí (přesto jsem s úsměvem usilovala s celou frontou zájemců o jejich získání), tak jsem neustále ztroskotávala na tom, že strach majitelů z toho, že to sama se 3 dětma nezvládnu (jako kdyby byl někdo s 1 dítětem schopnější) převládal a po souhlasu s podnájmem na osobní schůzce následoval strohý nesouhlas po sms či mailu z výše uvedených důvodů. :-( Stres a zoufalství bylo natolik vyčerpávající, že jsem doma vždycky padla, nebyla schopná se dospat a rozhodně vůbec nic nepřipravovala na blížící se a nevyhnutelné stěhování.  Blížící se podpis kupních smluv na dům mě stresoval ještě víc, hrozilo, že většinu věcí vyhodíme, sbalíme to nejnutnější a skončíme v něja

4.7.2017 - Posezení

Od včerejška se vůbec nic nezměnilo, ale přemýšlím nad posezením. :-))))) Stále nemáme firmu na stavbu a stále nestavíme. :-))) Co důležitého si ale uvědomuji je to, že rozpočet je více než napjatý. Improvizace bude nejspíš na všech frontách. Venkovní posezení řeším už roky v našem aktuálním domě a předtím na zahrádce u bytu. Prakticky mě neuspokojuje nic kromě hnědo-šedých nebo béžovo-hnědých ručně vyplétaných pohovek z umělého ratanu pro minimálně osm lidí, k tomu sladěná minimálně čtyři lehátka, všude polštářky, plédy, ratanové lucerny, zavěšené lampiony, radost pohledět... Cenově se to ale pohybuje kolem šedesáti tisíc a výš. Trochu se to kryje s potřebným bazénem a krytinou terasy. :-/ Začala jsem se proto poohlížet po nějaké uspokojivé alternativě... Není. Po nějaké méně uspokojivé... Přece za to nedám tolik peněz, když se mi to zas tolik nelíbí... Nakonec přišly opět na přetřes palety. Při troše trpělivosti se dají najít celkem slušné inspirativní kousky.

4.1.2022 - Novy rok

 Stastny Novy rok! Jak jste prozili posledni den roku 2021? Dali jste si predsevzeti? Delate si plany? 30.12. jsme detem rekli o rozvodu a ja s nimi odjela k me sestre a vecer pak k mym rodicum. Na Silvestra jsme pak prejeli k mym pribuznym na vesnici, kde jsme trochu netradicne oslavili pulnoc mimo dum a 1.1. jsme si my dospeli lecili kocovinu vsemi dostupnymi prostredky. 😂 Nepomohlo skoro nic, chtelo to proste cas. 😂🙈 Dum plny deti a lidi byl ale skvele odreagovani a zabava a spolecne s kocovinou alespon na chvili odvedl pozornost od starosti vsednich dni. Na pamatku jsem dostala prekrasny hrnecek po babicce, ktera zemrela temer presne pred rokem a ktera nam vsem moc chybi. Tenhle hrnecek mi ji bude uz navzdy pripominat... Bavi me z nej pit uplne vsechno, a tak je porad v provozu.  Taky tu mame noveho kamarada. Podle me mu neni ani rok, je to pinďa. Je zvedavy a moc dobre vi, kam ma jit, aby dosahl sveho. Chodi nam na zbytky na kompost. A protoze jsem ho tam nacapala u futrovani s