Přeskočit na hlavní obsah

25.1.2018 - Zateplení, koupelna, kuchyň

Pěkný celkem teplý čtvrtek!

Dnes od rána jedeme na plné obrátky! Jedno dítě doma, druhé vyzvedávka v 10 ráno, třetí ve 12:30. :-)) Dneska jsem zas jezdila jak o život. Ale na střeše se začalo zateplovat.
A mě došlo, že si můžu v Ikea plánovači navrhnout koupelnuuuuu!!!! :-))) Tak tady jí máte! :-)))

Dispozice už jsou dané připravenými rozvody. Mezi vanou a sprcháčem bude samozřejmě topný žebřík na ručníky. Byl tam, ale bránil ve výhledu při 3D zobrazení, tak jsem ho smázla. :-)

Tohle uvidíte, když vstoupíte dveřmi dovnitř...
A zbylé pohledy...







Samozřejmě, na desce budou dvě umyvadla. :-)) Ale v plánovači jsem tuto možnost neobjevila. Tahle...


Zrcadla nebudou tyhle, ale jedno velké, obdélník, v dřevěném rámu. Tohle...

Sprcháč a podlaha bude tento obklad/dlažba...

A sprcháč bude mít bílý rám. Žádný nerez. ;-)

Sestava je složená z kuchyňských skříněk Ikea (Metod), dvířka jsou světlý jasan (Askersund). Úchytky si zatím nejsem jistá, testuji různé druhy. Zatím vyhrávají industriální černé.

A zelených kytek bude samozřejmě víc... :-))

Líbí? Mě hrozněěěě!!!! Moc se těším na ZAVŘENÉ úložné prostory. Už nechci nic otevřeného, maximálně polici na "výstavku". :-))

Také jsem na rychlo udělala finální vzhled kuchyně. Tak, jak ji pak pojedu koupit. Je tentokrát bez horních skříněk. Ještě nevím, jak se s tím poperu a kam dám všechny ty hrnečky a skleničky, ale tak se mi to teď prostě líbí. Bude tam buď pár polic nebo otevřených skříněk. Jinak nic. Vždyť kdykoliv můžeme horní skříňky přikoupit... ;-)

Takže dispozice...
Ostrůvek jsem poskládala z milionu pracovních desek, abych dosáhla svého. :-)) Ale nebojte, bude to jedna velká... snad jí seženu. :-)))

A tady už pohledy...







Protože je to kvůli nákupu kuchyně, neřešila jsem žádné detaily jako sezení pod oknem, digestoř (tu budu kupovat jinde, protože Ikea má z velkých na výběr myslím pouze jednu) a další zařízení. Chtěla jsem seznam pouze věcí, které se týkají kuchyně.

Teď si to vytisknu a pojedu na stavbu změřit rozvody.. a doufat, že to sedne. :-)))

Tak pěkný večer! :-)



Komentáře

  1. Tedy to jste dobrá, já na plánovač nemám nervy, nespolupracuje se mnou a vždy nakonec vyhraje tužka a čtverečkovaný papír...luxus takhle v 3D. Já bych bez horních skříněk nemohla být, jsem konzerva :D na poličky se práší a ohýbat se pro kafohrnek x krát za den taky nebudu. Bobdynku závidím. Ten pocit kdy z 2D kuchyně (komín krabic) složíte novou čistou kuchyň, tak držím pěsti, ať padne na místo přesně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)) Hani, už to tam házím hlava nehlava! :-)) Byla jsem strašně zvědavá, jak ta koupelna bude vypadat! Pořád jsem si to jen představovala, chtěla jsem to strašně vidět. Na čtverečkovaným papíře už jí mám dávno. Ale tam není vidět ten jasan! :-))
      Horní skříňky mám, ale je fakt, že hrnečky máme pod pultem. Děti na ně dobře dosáhnou a každé ráno pěkně připraví ke snídani. Také z myčky je dobře uklidí. Na tohle to je opravdu výhoda. Jen ty skleničky no... to vyřeším časem... Bude velký příborník v jídelně, takže o místo nebude nouze. Nějakou dobu to zkusím s policemi. :-)
      Už to bude moje druhá šedá Bodbyn, sázím na jistotu. Těším se na jiné uspořádání. Hlavně mikrovlnku nalevo. :-))
      Pocit bude dokonalý. Zvlášť, jestli to zase bude po nějaké době mytí nádobí v umyvadle v koupelně. :-))))
      Děkuju! ;-)

      Vymazat
  2. Super,rysuje se to na papire,tak ted uz jen ta realita :-))) na askersund v koupelne jsem moc zvedava. Jediná má výtka je vždy ke koupelnám spojenych s wc,takovyho prostoru,to by se vešel i samostatný zachod.. My meli na bytu a nikdy vice. Ted mame dve koupelny a dve wc pekne zvlast a to je luxus ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mari, tentokrát jsem koupelnu udělala prostě větší. :-) Je nás 5 a v koupelně pořád o sebe zakopáváme. Děti si čistí zuby všechny najednou, protáhnout se kolem už je na lezení po stropě. A to máme 2 umyvadla. Prostor je prostě nutnost. :-) Ubrat prostor na sólo záchod, jsme tam, kde jsme byli. Navíc... až příliš často se nám záchod v koupelně hodí, takže já na něj nedám dopustit. :-))) Vůbec nechápu, jak jsme bez toho mohli vyrůstat. :-))))
      Takže máte 4 místnosti? Ty bláho... to by se mi už na zahradu nevešel žádnej trávník. :-)))) To by se mi ten barák pěkně nafoukl. :-))

      Vymazat
    2. Mame tri patra,takze se vejdeme i s pomerne velkym ppzemkem okolo celeho domu ;-) my si zas samostatny zachod prali,oba jsme s nim vyrustali a na bytu v koupelne to pro nas bylo utrpení .. Clovek se koupal a druhy potreboval na velkou,tak to nebylo uplne ono :-))))))) takze mame dva zachody,dve koupelny,4 mistnosti v suterenu,dve v prizemi,4 ppkoje v podkroví,jen dve deti a stejne mame vsude plno :-D

      Vymazat
    3. Tak to je jiná! Tři patra! :-) Uff! Kdo bydlí až nahoře? :-))

      Vymazat
    4. Máme 2x záchod dohromady s koupelnou a vůbec nám to nevadí, Dolní koupelna slouží, jako WC a sprcha se používá v létě, když přijdeme ze zahrady. Ta horní s vanou je naše soukromá záchod využívaný hlavně v noci.

      Vymazat
  3. Tak tu kuchyň bez horních skříněk vám schvaluji nemohu si ji vynachválit a kdyby to šlo zrušila bych i špajz nad troubou :-) dolní šuplata jsou nej. a do skříněk jsem měla vždy vzhledem ke své výšce problém dosáhnout :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já "komíny" v kuchyni miluju. :-) Klidně bych měla jednu stěnu jenom z vysokých skříněk. Ale nikdy mi to nevyjde prostorově. :-))
      Mám 185 cm, takže mám raději ty vysoké úložné prostory. :-D Nerada lezu po čtyřech. :-D

      Vymazat
  4. Holky a dotaz na ty co nemáte horní skříňky :) kde a jak ukládate hrníčky a skleničky? Budeme mít police ale nechci je mít zaskladane hrníčky a sklenicemi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baruš, my teď máme hrnky v dolní skříňce v ostrůvku. A asi to tak nechám zas. Jsou hned pod pracovní deskou a děti jsou samoobslužné. Ty skleničky budu muset nějak vymyslet...ale možná to dopadne stejně. Proč ne... :-)

      Vymazat
    2. Vše ve spodních šuplících a budou i poličky a tam budou ty nejvíce používané :-)

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

26.12.2022 - Nový začátek, nový život

 Jsem zpět! :-) Pěkné sváteční pondělí Vám přeju a hlásím se Vám po roce z nového bytu, na startu nové etapy svého života a se čtyřicítkou na krku.  Mám za sebou velmi náročné období, rozvod a několikaměsíční utrpení v podobě hledání podnájmu. Když pominu, že 99% nabízených bytů byla katastrofa a bydlet tam bylo na vypíchnutí obou očí (přesto jsem s úsměvem usilovala s celou frontou zájemců o jejich získání), tak jsem neustále ztroskotávala na tom, že strach majitelů z toho, že to sama se 3 dětma nezvládnu (jako kdyby byl někdo s 1 dítětem schopnější) převládal a po souhlasu s podnájmem na osobní schůzce následoval strohý nesouhlas po sms či mailu z výše uvedených důvodů. :-( Stres a zoufalství bylo natolik vyčerpávající, že jsem doma vždycky padla, nebyla schopná se dospat a rozhodně vůbec nic nepřipravovala na blížící se a nevyhnutelné stěhování.  Blížící se podpis kupních smluv na dům mě stresoval ještě víc, hrozilo, že většinu věcí vyhodíme, sbalíme to nejnutnější a skončíme v něja

4.7.2017 - Posezení

Od včerejška se vůbec nic nezměnilo, ale přemýšlím nad posezením. :-))))) Stále nemáme firmu na stavbu a stále nestavíme. :-))) Co důležitého si ale uvědomuji je to, že rozpočet je více než napjatý. Improvizace bude nejspíš na všech frontách. Venkovní posezení řeším už roky v našem aktuálním domě a předtím na zahrádce u bytu. Prakticky mě neuspokojuje nic kromě hnědo-šedých nebo béžovo-hnědých ručně vyplétaných pohovek z umělého ratanu pro minimálně osm lidí, k tomu sladěná minimálně čtyři lehátka, všude polštářky, plédy, ratanové lucerny, zavěšené lampiony, radost pohledět... Cenově se to ale pohybuje kolem šedesáti tisíc a výš. Trochu se to kryje s potřebným bazénem a krytinou terasy. :-/ Začala jsem se proto poohlížet po nějaké uspokojivé alternativě... Není. Po nějaké méně uspokojivé... Přece za to nedám tolik peněz, když se mi to zas tolik nelíbí... Nakonec přišly opět na přetřes palety. Při troše trpělivosti se dají najít celkem slušné inspirativní kousky.

4.1.2022 - Novy rok

 Stastny Novy rok! Jak jste prozili posledni den roku 2021? Dali jste si predsevzeti? Delate si plany? 30.12. jsme detem rekli o rozvodu a ja s nimi odjela k me sestre a vecer pak k mym rodicum. Na Silvestra jsme pak prejeli k mym pribuznym na vesnici, kde jsme trochu netradicne oslavili pulnoc mimo dum a 1.1. jsme si my dospeli lecili kocovinu vsemi dostupnymi prostredky. 😂 Nepomohlo skoro nic, chtelo to proste cas. 😂🙈 Dum plny deti a lidi byl ale skvele odreagovani a zabava a spolecne s kocovinou alespon na chvili odvedl pozornost od starosti vsednich dni. Na pamatku jsem dostala prekrasny hrnecek po babicce, ktera zemrela temer presne pred rokem a ktera nam vsem moc chybi. Tenhle hrnecek mi ji bude uz navzdy pripominat... Bavi me z nej pit uplne vsechno, a tak je porad v provozu.  Taky tu mame noveho kamarada. Podle me mu neni ani rok, je to pinďa. Je zvedavy a moc dobre vi, kam ma jit, aby dosahl sveho. Chodi nam na zbytky na kompost. A protoze jsem ho tam nacapala u futrovani s