Přeskočit na hlavní obsah

5.3.2018 - Zpatky on-line!

Pekne pondeli!

Letosniho bobrika odvahy uz mam za sebou. 2 dny bez pripojeni k internetu. Tv signal nemame uz asi 4 roky, to nam vubec nevadi, ale internet... bez toho to proste nejde. At uz posilate pravidelne platby, komunikujete s prateli nebo klienty, vyhledavate informace... internet je proste nutny.

Posledni dny se snazime nejak usporadat veci v dome - abychom tu mohli lepe zit - a mimo dum - abychom mohli ven. Se zpravou, ze se zacne oteplovat jsem nejvic zacala pracovat venku. Cely nas pozemek je totiz oraniste. Opravdu. Neni tu ani kousek travy. Vsude je jenom hlina. Jakmile se otepli a zaprsi, vite co se stane... :-))) Nasi psi se zmeni ve dve hnede bahnite koule, z deti budu mit dalsi koule, my budem v bahne po kolena a auto budeme parkovat 50 metru od domu, protoze jinak nevyjedeme. Uz jsem si to parkrat vyzkousela, jezdit bahnem standardnim osobakem, a musim rict, ze zlate naledi... :-))

Zacala jsem tedy budovat terasu. Na cernou netkanou textilii jsem navazela sterk z hromady na zahrade. Deti to velmi zaujalo a prvni den se vsechny 3 hadaly o 2 lopaty. Kolecko se pekne plnilo i bez meho extra pricineni a slo to celkem rychle. Skoncili jsme az po tme v sobotu vecer. Se slibem, ze hned rano po snidani si pujdem zase "hrat ven".

V nedeli rano deti bezely napred a naplnily kolecko driv, nez jsem vysla z domu. Druhe kolecko uz slo o poznani pomaleji, protoze je cim dal vic lakaly hromady hliny na sousednim pozemku. Nakonec jsem sterkovala jenom ja a deti se sly zprasit hlinou. Nenasla jsem hrabe. Sterk jsem tedy rozhrnovala snehulama. :-)) Alespon jsem vzdycky chvili setrila ruce. Jedny snehuly neprezily stehovani, stal se z nich toxicky odpad, protoze jsem v nich byla v kuse asi 5 dni, a druhe snehuly asi odpalim pri  sterkovani. Musim si ty hrabe koupit. Kolem obeda uz jsem mela pocit, ze neudrzim lopatu v ruce, a tak jsem toho nechala a sla varit obed. Na terase uz se ale da posedet. :-)))



Kuchyn uz je kompletni - krome mycky, kterou jsme jeste nekoupili, a digestore, kterou jsme si ujasnili teprve vcera. A samozrejme krome ostruvku, ktery bude az budou podlahy. A kdyz jsme u tech podlah... dnes jsme koupili vlhkomer a zmerili vlhkost na spouste mist po dome. Asi pred 3 tydny nam merili vlhkost v podlaze dodavatele odvlhcovacu. Vsude bylo kolem 40%. Dnes bylo maximum 20%, ale vetsinou bylo mezi 15 a 17%. To je skvely vysledek naseho zuriveho topeni a vetrani, ale zoufale cislo pro pokladku finalni krytiny. Norma povoluje snad 0,5%. :-/ Tak nic.

Zamerime se tedy opet na steny. Podlahy musi schnout dal. Docela me to znechutilo...

U sten to ale neni tak jednoduche... omitky ted nepripadaji v uvahu - do domu bychom zase nanosili spoustu vodu a byli bychom s vlhkosti na zacatku. Muzeme ale davat obklady. Do predsine a loznice navic planuji palubkovy obklad. Dnes jsem si obhlidla material a zitra bych se do toho mozna mohla pustit.

Take jsme privezli obklad do kuchyne, ktery jsem hned oprela o zed a "vyzkousela". Je tak uzasny, ze laskuju s predstavou oblozit zed az nahoru ke stropu. Koukejte...


Ten samy dekor, jen ve formatu 60x60 cm mame pripraveny i do velke koupelny. Baleni dlazdic ma 32 kg a bajecne se nosi. Vlastne...jeste stale je v dodavce pred domem. Nikomu se do toho nechce. :-)))

Obklady jsem nakoupila v obchode SENESI. Nabizi kuchyne a koupelny a temer vse maji skladem. Ceny byly take dobre. Obklad 20x60 cm byl za 469,- a 60x60 cm za 499,-. Maji i barevnou variantu. Tu bych si dala do domu u more. S modrymi okenicemi a barevnym obkladem. :-))

Na cele jizni strane uz mame konecne zavesy. Nakoupila jsem cerne tyce a konzole v Ikee. Vypadaji proste uzasne. Jako bych to tusila, zvolila jsem pri nakupu nekdy na podzim zavesy bezove. A tak na nich neni videt ten bezovy prach z podlah, ktery tu je vsude a me z nej brzy asi hrabne. I psi, kdyz se drbou, tak se z nich kouri prach. Je uplne vsude. :-/

Jeste tedy nejake ty fotky kuchyne...
A koukam, ze nemam fotku finalni kuchyne... uz ale padla tma, takze nafotim rano a pridam sem, do tohohle clanku. ;-)

Tak pekny zbytek dne! :-)



Nejuklizenejsi kuchyn je u nas vecer, kdy vsichni spi, takze nase kuchyne...vecer... :-))



Jak vidite, me oranzove znaceni sedi, jedeme podle planu. :-))))))))

O vikendu se vrhneme na obklad zdi, at uz se na to da koukat.

PS: skrinka na hrnecky vpravo na pracovni desce je jen provizorni. Je to detska melka Stuva, kterou jsem stipla detem a jeste si toho nevsimly. :-)))  ;-)

Komentáře

  1. No,super, tak to už fakt vypadá jinak a ten obklad nemá chybu a mně se čímdál víc líbí šedá bodbynka, to budu mít tech deset let co dělat - krémová x šedá? šedá x krémová?? Krémová! Šedá! To bude zábava :-)))) A teráska mňam, dala bych si něco grilovaného :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-))) uz varime a peceme a zijeme "temer" normalne. Akorat deti tabori v obyvaku. :-)))
      Ja ted taky vahala... ta kremova s drevenou deskou je bezkonkurencni. Ale sahla jsem zase po sede. Proste ji miluju. Patri ke me. Deti si myslely, ze jsme kuchyn jenom prestehovali. Nechapaly, ze jsme koupili novou, tu samou. :-))))
      To je fakt... dosterkuju a koupime maso! :-D

      Vymazat
    2. Mari Dambo, také mám šedou a jsem nadšená, šedá je ještě neokoukaná a já ji prostě miluji :-)

      Vymazat
    3. Ze jo? Seda je nej! :-)

      Vymazat
  2. No už jsem se těšila na fotky :-) ta kuchyň mi přijde, jako u nás doma, až na to, že bydlíme půl roku a pořád není dodělaná :-) Ty podlahy vám nezávidím my teprve nyní děláme pokládku v patře a ten jemný prach se prostě dostane všude. Obdivují váš elán.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-))) bylo nutne vsechny skrinky zavrit kvuli prachu a nemit po zemi krabice, aby mohla podlaha vysychat. Takze se dodelala. :-)))
      Presne. Je vsude. Mit tu tmavy nabytek, uz se houpu nekde na strome. :-/

      Vymazat
  3. To foto bude které zítra? :-))))))) M.D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-P
      No zitraaaaa! :-)))))))))))

      Vymazat
    2. Perfektni,vidím :-)))) jsem si zas včera byla v Brně ošmatat šedou bodbynku,páni ta je. Ale asi do roubenky přecejen půjde víc ta světlá :) jedině že bych postavila jeste dalsi barak kvůli šedé :-))))) do toho by se mi ale věru už nechtělo ;-)

      Vymazat
    3. Mam ulozene fotky roubenky se sedou a je to bomba! ;-) :-)))

      Vymazat
  4. Ahoj, tak my jsme v podobné fázi jako vy a do 23 dní máme být přestěhovaní.... uáááá. Prosím uklidni mě, že už si báječně bydlíte a rychle vše doděláváte :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bajecne bydlime a rychle vse dodelavame! :-))))))
      Vzdyt Vy se stehujete primo do hotoveho! Koupelny hotove...podlahy uz mate? Omitky urcite suche...
      My se stehovali na stavbu! :-))) ;-)

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

26.12.2022 - Nový začátek, nový život

 Jsem zpět! :-) Pěkné sváteční pondělí Vám přeju a hlásím se Vám po roce z nového bytu, na startu nové etapy svého života a se čtyřicítkou na krku.  Mám za sebou velmi náročné období, rozvod a několikaměsíční utrpení v podobě hledání podnájmu. Když pominu, že 99% nabízených bytů byla katastrofa a bydlet tam bylo na vypíchnutí obou očí (přesto jsem s úsměvem usilovala s celou frontou zájemců o jejich získání), tak jsem neustále ztroskotávala na tom, že strach majitelů z toho, že to sama se 3 dětma nezvládnu (jako kdyby byl někdo s 1 dítětem schopnější) převládal a po souhlasu s podnájmem na osobní schůzce následoval strohý nesouhlas po sms či mailu z výše uvedených důvodů. :-( Stres a zoufalství bylo natolik vyčerpávající, že jsem doma vždycky padla, nebyla schopná se dospat a rozhodně vůbec nic nepřipravovala na blížící se a nevyhnutelné stěhování.  Blížící se podpis kupních smluv na dům mě stresoval ještě víc, hrozilo, že většinu věcí vyhodíme, sbalíme to nejnutnější a skončíme v něja

4.7.2017 - Posezení

Od včerejška se vůbec nic nezměnilo, ale přemýšlím nad posezením. :-))))) Stále nemáme firmu na stavbu a stále nestavíme. :-))) Co důležitého si ale uvědomuji je to, že rozpočet je více než napjatý. Improvizace bude nejspíš na všech frontách. Venkovní posezení řeším už roky v našem aktuálním domě a předtím na zahrádce u bytu. Prakticky mě neuspokojuje nic kromě hnědo-šedých nebo béžovo-hnědých ručně vyplétaných pohovek z umělého ratanu pro minimálně osm lidí, k tomu sladěná minimálně čtyři lehátka, všude polštářky, plédy, ratanové lucerny, zavěšené lampiony, radost pohledět... Cenově se to ale pohybuje kolem šedesáti tisíc a výš. Trochu se to kryje s potřebným bazénem a krytinou terasy. :-/ Začala jsem se proto poohlížet po nějaké uspokojivé alternativě... Není. Po nějaké méně uspokojivé... Přece za to nedám tolik peněz, když se mi to zas tolik nelíbí... Nakonec přišly opět na přetřes palety. Při troše trpělivosti se dají najít celkem slušné inspirativní kousky.

4.1.2022 - Novy rok

 Stastny Novy rok! Jak jste prozili posledni den roku 2021? Dali jste si predsevzeti? Delate si plany? 30.12. jsme detem rekli o rozvodu a ja s nimi odjela k me sestre a vecer pak k mym rodicum. Na Silvestra jsme pak prejeli k mym pribuznym na vesnici, kde jsme trochu netradicne oslavili pulnoc mimo dum a 1.1. jsme si my dospeli lecili kocovinu vsemi dostupnymi prostredky. 😂 Nepomohlo skoro nic, chtelo to proste cas. 😂🙈 Dum plny deti a lidi byl ale skvele odreagovani a zabava a spolecne s kocovinou alespon na chvili odvedl pozornost od starosti vsednich dni. Na pamatku jsem dostala prekrasny hrnecek po babicce, ktera zemrela temer presne pred rokem a ktera nam vsem moc chybi. Tenhle hrnecek mi ji bude uz navzdy pripominat... Bavi me z nej pit uplne vsechno, a tak je porad v provozu.  Taky tu mame noveho kamarada. Podle me mu neni ani rok, je to pinďa. Je zvedavy a moc dobre vi, kam ma jit, aby dosahl sveho. Chodi nam na zbytky na kompost. A protoze jsem ho tam nacapala u futrovani s