Přeskočit na hlavní obsah

15.8.2018 - Podzim

Krásnou středu!

Dnes Vás zdravím z pc, takže si užijte diakritiku! :-)))) Všimli jste si, že už je venku podzim?

Dnes mě to zarazilo v aleji, která vede od školy a školky... 


Až se opravdu ochladí, nezbude snad na stromech jediný lísteček...

Léto se nám sice doslova brutálníma teplotama snaží namluvit, že to má ještě ve svých rukách, ale okolní příroda už to vzdává, listy žloutnou a oranžoví, padají na zem a večer je to zvláštní světlo, které vídám jen na podzim...



Podzim a jaro vyloženě miluju. Hlavně podzim, kdy už je chladno, příroda je barevná, voní a já můžu nandat holínky a jít konečně ven (to v těch letních hicech prostě nejde, člověk je rád, že se doplouží na záchod). Po  příchodu domů mě uvítá teplý dům, uvařím si horký čaj nebo kávu, zachumlám se pod deku, venku fouká vítr...

Taky mám ráda, když se večer dožiju tmy. :-))) Já prostě chodím spát brzy, protože musím vstávat brzy, takže jsou měsíce, kdy si svíčku prostě večer nezapálím. :-))) A chybí mi to, protože pohled na hořící svíčky  je nádherný, hřejivý, uklidňující...

Podzim je pro mě tedy krásné roční období, kdy po dlouhých vedrech zase začínám žít, dá se nosit spoustu druhů oblečení (ne tílko, sukně, plavky, šaty, žabky nebo sněhuly, čepice, tlustá bunda) a pohled z okna je pastva pro oči. Snad nebude do konce září třicet stupňů a od 1.října mínus patnáct. Snad ten podzim opravdu bude.

Z ložnice už jsem uklidila růžovou, která ve mě evokovala veselost jarních a letních dní, a vytáhla ještě naposledy chladivou modrou. Ještě si ji díky teplotám mohu dovolit.

Navrtala jsem KONEČNĚ!!! bílou roletu nad malé okno nad postelí, kterou mám připravenou už... no už snad od března. Povzbudilo mě vrtání rolety u Toníka v pokoji, kde jsem byla nucena spolupracovat a přidržovat, takže jsem nabyla dojmu, že to zvládnu. I když je tohle ještě ten starý typ, tudíž mi návod stažený z internetu vůbec nepomohl. Největší oříšek bylo pro mě nasazení kuličkové šňůrky na ovládání. To jsem se trochu zapotila. Ale nakonec... roleta visí a funguje. Mise splněna.

Než jsem ješte převlékla povlečení, byla jsem zpocená jak myš. Dnes sice není takové vedro jako jindy, na nebi jsou nádherné tmavé mraky, které nám davají naději, že by mohlo i sprchnout a osvěžit přírodu, přesto je kolem 25 stupňů a to pořád znamená, že se člověk potí, když se hýbe.

Naše ložnice tedy aktuálně se staronovou roletou...






Ještě mi chybí dokoupit nástěnné lampičky. Ty stolní mě vyloženě otravují. Nejen, že zabírají místo na nočním stolku, ale ještě vypadají příšerně opticky.

Mám vybraný typ KVART za 149,- (samozřejmě Ikea):

Budeme je mít po stranách postele a už se na ně moc těším.

Odkaz na ně je tady:
https://www.ikea.com/cz/cs/catalog/products/60152444/

Také jsem začala pracovat na svém pracovním koutku u pračky. Část už je hotová, vložím Vám pak v příštím článku všechny fotky pěkně "před - během - během - během - po". :-))

Párty, která proběhla v sobotu, byla fajn. Venku se grilovalo, alkoholu bylo dost, ale všichni se vraceli, takže těch opravdových pijanů bylo málo. Vlastně dva. Můj manžel a jeho kamarád. Přítel mé sestry. :-)) Mám zábavné fotky, jak usíná venku na křesílku s pivem v ruce a o 20 vteřin později paří v obýváku o sto šest. :-)) Děti tu běhaly všude, vlastně jsem ty své celé odpoledne neviděla, ale večer každý odjížděl se správným počtem, takže snad dobrý. :-)) Proběhla výměna telefonních čísel a slib, že se uvidí na Halloweenu (ty děti).

Každý den teď pracuju. Vlastně je to práce snů. Nikam nemusím, vše vyřídím z pohodlí domova a ještě za to dostávám peníze. Jen kdyby už děti chodily do školy a školky a neměla jsem je celý den na hrbu. Pár hodin denně zabiju novými filmy a pohádkami, zbytek dne je to ale utrpení. Dnes je vzal manžel na výlet po okolí. Občas nikam nemusí a rád je vezme ven. Zabaví se všichni čtyři, unaví se minimálně tři a já mám čas na práci. Dnes tedy ještě na vrtání rolety, převlečení postele, lehký úklid a psaní článku sem. :-))) Ale jinak opravdu celé dny pracuju!! :-))) Je to poznat na bordelu tady všude kolem, na frekvenci přidávání článků a na FB už si stihnu prohlédnout denně jen pár posledních fotek. Nejvíc práce mám dopoledne a večer. Zatím se snažím vše vypozorovat, abych si mohla den rozvrhnout a volné chvíle využít k výjezdům na nákup nebo různé pochůzky. Uvidíme, jak to bude fungovat dál, ale jsem ráda, že to tak mohu mít.

Mým plánem je teď koupit si flexu na řezání dlaždic a naučit se pokládat dlažbu. Tak velkou plochu nemůžu po taťkovi chtít, asi už by se nikdy nepostavil na nohy, strávit tolik času na kolenou, takže se to chci naučit sama. Dlažbu si pokládá sám kdejaký jouda, nemůže to být tak složité. Nebo může? :-))

Když to budu umět, můžu si pokládat každý den kus a jet pravidelně. Dosáhnu tak výsledků v nejkratším možném čase - nebudu muset vždycky čekat, až někdo přijede. Takže... cca 1.300,- na flexu, neomezenou částku na dlažbu a lepidlo a jde se na věc. :-)

Pěkný zbytek dne!

Komentáře

  1. Ahoj, dobrou flexu ted maji v lidlu. Partner se na ni dival a obdivne ji pochvaloval (a to se v nich fakt vyzna) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Faaakt? Je dobra?
      Ja nasla jenom jednu na shopu a ma prumer kotouce 23 cm. Ostatni maji min. Prislo mi to monstrozni pro zacatek. :-)))
      Ale rada bych ji v Lidlu koupila. Je tam spoleh na celkovy servis.

      Vymazat
    2. Já to nářadí z Lidlu vidím v práci každý den, když dělám v log. centru pro eshop, no nevyznám se v tom vůbec, ale kolega má to "naše" snad vše, v nářadí se vyzná, kutí ostošest a posledně ho "naštvali" akorát tím, že půl roku poté, co si koupil, co chtěl, vyšla profi (lepší) řada :D Takže asi fakt dobré, je fakt, že na odbyt to jde dost :-)

      Vymazat
    3. Jeee! Vy ste primo u zdroje! :-)))
      Ja musim rict, ze vse z Lidlu je vzdycky super. Mam dokonce od nich i sekacku a je skvela. Obleceni mam take hodne z Lidlu. Pracovat tam, necham tam pokazde vyplatu. :-))))
      Jeste to naradi musim v klidu omrknout. I kvuli pristupu k jakekoliv reklamaci bych to rada koupila zase v Lidlu. :-)

      Vymazat
    4. No bohužel nebo naštěstí, i my "u zdroje" musíme kupovat jedině klasicky přes eshop, co na tom, že na to zboží denně koukáme :D Ale je fakt, že člověk má výhodu "okouknutí", jak to vypadá v reálu, takže když už objednávám, tak v podstatě na jistotu :-)

      Vymazat
    5. No teda... velky cerny puntik mam u Lidla. :-)))) Zamestnanecka sleva by mela byt standardem. :-/

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

26.12.2022 - Nový začátek, nový život

 Jsem zpět! :-) Pěkné sváteční pondělí Vám přeju a hlásím se Vám po roce z nového bytu, na startu nové etapy svého života a se čtyřicítkou na krku.  Mám za sebou velmi náročné období, rozvod a několikaměsíční utrpení v podobě hledání podnájmu. Když pominu, že 99% nabízených bytů byla katastrofa a bydlet tam bylo na vypíchnutí obou očí (přesto jsem s úsměvem usilovala s celou frontou zájemců o jejich získání), tak jsem neustále ztroskotávala na tom, že strach majitelů z toho, že to sama se 3 dětma nezvládnu (jako kdyby byl někdo s 1 dítětem schopnější) převládal a po souhlasu s podnájmem na osobní schůzce následoval strohý nesouhlas po sms či mailu z výše uvedených důvodů. :-( Stres a zoufalství bylo natolik vyčerpávající, že jsem doma vždycky padla, nebyla schopná se dospat a rozhodně vůbec nic nepřipravovala na blížící se a nevyhnutelné stěhování.  Blížící se podpis kupních smluv na dům mě stresoval ještě víc, hrozilo, že většinu věcí vyhodíme, sbalíme to nejnutnější a skončíme v něja

4.7.2017 - Posezení

Od včerejška se vůbec nic nezměnilo, ale přemýšlím nad posezením. :-))))) Stále nemáme firmu na stavbu a stále nestavíme. :-))) Co důležitého si ale uvědomuji je to, že rozpočet je více než napjatý. Improvizace bude nejspíš na všech frontách. Venkovní posezení řeším už roky v našem aktuálním domě a předtím na zahrádce u bytu. Prakticky mě neuspokojuje nic kromě hnědo-šedých nebo béžovo-hnědých ručně vyplétaných pohovek z umělého ratanu pro minimálně osm lidí, k tomu sladěná minimálně čtyři lehátka, všude polštářky, plédy, ratanové lucerny, zavěšené lampiony, radost pohledět... Cenově se to ale pohybuje kolem šedesáti tisíc a výš. Trochu se to kryje s potřebným bazénem a krytinou terasy. :-/ Začala jsem se proto poohlížet po nějaké uspokojivé alternativě... Není. Po nějaké méně uspokojivé... Přece za to nedám tolik peněz, když se mi to zas tolik nelíbí... Nakonec přišly opět na přetřes palety. Při troše trpělivosti se dají najít celkem slušné inspirativní kousky.

4.1.2022 - Novy rok

 Stastny Novy rok! Jak jste prozili posledni den roku 2021? Dali jste si predsevzeti? Delate si plany? 30.12. jsme detem rekli o rozvodu a ja s nimi odjela k me sestre a vecer pak k mym rodicum. Na Silvestra jsme pak prejeli k mym pribuznym na vesnici, kde jsme trochu netradicne oslavili pulnoc mimo dum a 1.1. jsme si my dospeli lecili kocovinu vsemi dostupnymi prostredky. 😂 Nepomohlo skoro nic, chtelo to proste cas. 😂🙈 Dum plny deti a lidi byl ale skvele odreagovani a zabava a spolecne s kocovinou alespon na chvili odvedl pozornost od starosti vsednich dni. Na pamatku jsem dostala prekrasny hrnecek po babicce, ktera zemrela temer presne pred rokem a ktera nam vsem moc chybi. Tenhle hrnecek mi ji bude uz navzdy pripominat... Bavi me z nej pit uplne vsechno, a tak je porad v provozu.  Taky tu mame noveho kamarada. Podle me mu neni ani rok, je to pinďa. Je zvedavy a moc dobre vi, kam ma jit, aby dosahl sveho. Chodi nam na zbytky na kompost. A protoze jsem ho tam nacapala u futrovani s