Přeskočit na hlavní obsah

21.8.2018 - Dneska 5!

Krásné úterý!

Včera večer nám tchýně potvrdila příjezd a tím to vlastně všechno začalo. :-)) Moc napevno jsme s tím nepočítali, takže jsem byla na dnešek absolutně nepřipravená. Dopoledne jsem pracovala a manžel byl s autem v servisu a ve 12 jsem rychle vyjela směr Kaufland. Úkol byl jasný. Sehnat "oslavu narozenin". :-))

Nejdřív jsem vyzvedla v obchodě "OslavmeTo" párty doplňky.

Strašně roztomilou girlandu:
Balónky pro každé dítě:


To bylo vtipné, cpala jsem je do kufru už nafouknuté heliem a jsou opravdu velké. :-)

A svíčky:

Odkaz na e-shop je tenhle:

http://www.oslavmeto.cz/

Pak jsem vletěla do Kauflandu, kde jsem hodlala koupit vše ostatní. Objevila jsem tam magnetické tabule na kreslení Frozen (Ledové království) za 99,-, které chci holkám koupit už dlouho,  a (bohužel) červenou venkovní houpačku za 199,-. V mrazáku jsem vzala 2 cheesecaky, které známe a chutnají nám. Toť řešení pracující matky, co se nestíhá ani učesat. :-)))

Největší radost mi ale udělaly 2 pokojové květiny za 74,90. :-)))) Matka roku. :-))))

Po cestě zpátky jsem nedaleko domu nabrala děti a vzala je k autobusové zastávce, kde jsme čekali na příjezd tchýně a přítelkyně manželova bratra s jejich malým chlapečkem. Děti pěkně přivedly návštěvu domů a já jela napřed.

Nakonec se "oslava" velmi povedla, děti byly moc nadšené (hlavně z balónků), holky dostaly každá dvoje krásné šaty a bundičku na podzim, pastelky, samolepky, sešity, plechové dózy na drobnosti a celý den jsme si společně užili.

Uteklo to rychle... těch 5 let...

Narodily se dvě malé ošklivé opičky, na kterých vlála kůže, padaly jim ty nejmenší ponožky na světě a všichni se na ně báli sáhnout...

Pak jsme je trochu naaranžovali...



... a v půl roce měly najednou každá 10 kilo. :-))) Chodit ale začaly obě až po roce a půl, takže jsem si docela mákla. Ale znáte to... hlavně nejít dvakrát... tahala jsem je pokud možno najednou... :-))

Toník, než se holky narodily, byl moje zlatíčko. Bylo mu 2,5 roku.






Byl to nejhodnější chlapeček na světě. Vlastně pořád je.

A dneska? Dneska je holkám 5 let.









Amanda miluje miminka (proto balónek miminko - mimochodem, další den jí venku uletěl), je to malej bejček, co se mu nikdy nic nelíbí a vzteká se až na půdu. Ale strašně ráda chodí ven a toulá se kolem domu. Heidi zase miluje růžovou a třpytky, koníky, jednorožce, princezny, a tvrdí, že všechno umí (a pak se topí v bazénu nebo ze všeho padá), dělá strašnej bordel a jenom to, co má zakázáno. Prostě si nemůže pomoct. :-) A Toníka už znáte.

Vzhledem k tomu, že jsem toho dnes moc nestihla, další dny mi asi hrábne. :-)

Tak poslední vařicí dny přeji! :-)



Komentáře

  1. Nejkrásnější věk, kdy se ještě věří na jednorožce a víly :) Všechno nejlepší Vašemu dvojitému štěstí. Utíká to tak rychle...já dám večer do postýlky miminko a ráno na mě čeká slečna. Mám 16 měsíční :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, Hani. ♡
      Mame zoubkovou vilu, jednorozce, certy i vlkodlaky. :-))))
      Taky je obcas problem jit vecer z obyvaku do pokoje. :-))))
      Dekuju moc za prani. ♡ Myslim, ze ted to poleti jeste rychleji...
      Jeeeje... to je jeste miminko! :-) Jeste mate do nas chvilicku casu... :-)

      Vymazat
  2. Přeji holčičkám vše nej. Mimochodem krásná jména. ano čas letí neúprosně. Mám doma jednu 22 ta už je vlastně v Praze a druhá půjde do první třídy, takže začnou povinností :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc dekuju. ♡
      Chteli jsme, az budeme rvat na sve deti na detskem hristi, aby se otocily jen ty nase. :-))))))
      Pekne jste si to rozdelili, aby nebyla nuda. :-)) My to mame jednim vrzem vsechno najednou. :-)

      Vymazat
  3. Nádherné fotky..... úplně jsem se zasnila a smutně zavzpomínala. My máme dva puberťáky. Adamovi je 17, Kláře 14. A to je občas solidní nářez. Strašně to uteklo...... ach jo.
    Užívejte ty malé poklady. Nádherné dětičky.
    Krásné dny a zvládla jste to naprosto bravurně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju moc, Helco. ♡
      Mozna, az jim bude 17, bude mi to chybet. :-) Ted jsem ale rada, ze uz je to nejnarocnejsi obdobi za mnou a ze jsem to - az na par sramu - prezila. :-))
      Zacina mi dochazet, ze bude nutne popremyslet o dobre zvukove izolaci detskych pokoju. :-))))
      Vam take krasne dny, konecne nam zacina nadherne pocasi... ♡

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

26.12.2022 - Nový začátek, nový život

 Jsem zpět! :-) Pěkné sváteční pondělí Vám přeju a hlásím se Vám po roce z nového bytu, na startu nové etapy svého života a se čtyřicítkou na krku.  Mám za sebou velmi náročné období, rozvod a několikaměsíční utrpení v podobě hledání podnájmu. Když pominu, že 99% nabízených bytů byla katastrofa a bydlet tam bylo na vypíchnutí obou očí (přesto jsem s úsměvem usilovala s celou frontou zájemců o jejich získání), tak jsem neustále ztroskotávala na tom, že strach majitelů z toho, že to sama se 3 dětma nezvládnu (jako kdyby byl někdo s 1 dítětem schopnější) převládal a po souhlasu s podnájmem na osobní schůzce následoval strohý nesouhlas po sms či mailu z výše uvedených důvodů. :-( Stres a zoufalství bylo natolik vyčerpávající, že jsem doma vždycky padla, nebyla schopná se dospat a rozhodně vůbec nic nepřipravovala na blížící se a nevyhnutelné stěhování.  Blížící se podpis kupních smluv na dům mě stresoval ještě víc, hrozilo, že většinu věcí vyhodíme, sbalíme to nejnutnější a skončíme v něja

4.7.2017 - Posezení

Od včerejška se vůbec nic nezměnilo, ale přemýšlím nad posezením. :-))))) Stále nemáme firmu na stavbu a stále nestavíme. :-))) Co důležitého si ale uvědomuji je to, že rozpočet je více než napjatý. Improvizace bude nejspíš na všech frontách. Venkovní posezení řeším už roky v našem aktuálním domě a předtím na zahrádce u bytu. Prakticky mě neuspokojuje nic kromě hnědo-šedých nebo béžovo-hnědých ručně vyplétaných pohovek z umělého ratanu pro minimálně osm lidí, k tomu sladěná minimálně čtyři lehátka, všude polštářky, plédy, ratanové lucerny, zavěšené lampiony, radost pohledět... Cenově se to ale pohybuje kolem šedesáti tisíc a výš. Trochu se to kryje s potřebným bazénem a krytinou terasy. :-/ Začala jsem se proto poohlížet po nějaké uspokojivé alternativě... Není. Po nějaké méně uspokojivé... Přece za to nedám tolik peněz, když se mi to zas tolik nelíbí... Nakonec přišly opět na přetřes palety. Při troše trpělivosti se dají najít celkem slušné inspirativní kousky.

4.1.2022 - Novy rok

 Stastny Novy rok! Jak jste prozili posledni den roku 2021? Dali jste si predsevzeti? Delate si plany? 30.12. jsme detem rekli o rozvodu a ja s nimi odjela k me sestre a vecer pak k mym rodicum. Na Silvestra jsme pak prejeli k mym pribuznym na vesnici, kde jsme trochu netradicne oslavili pulnoc mimo dum a 1.1. jsme si my dospeli lecili kocovinu vsemi dostupnymi prostredky. 😂 Nepomohlo skoro nic, chtelo to proste cas. 😂🙈 Dum plny deti a lidi byl ale skvele odreagovani a zabava a spolecne s kocovinou alespon na chvili odvedl pozornost od starosti vsednich dni. Na pamatku jsem dostala prekrasny hrnecek po babicce, ktera zemrela temer presne pred rokem a ktera nam vsem moc chybi. Tenhle hrnecek mi ji bude uz navzdy pripominat... Bavi me z nej pit uplne vsechno, a tak je porad v provozu.  Taky tu mame noveho kamarada. Podle me mu neni ani rok, je to pinďa. Je zvedavy a moc dobre vi, kam ma jit, aby dosahl sveho. Chodi nam na zbytky na kompost. A protoze jsem ho tam nacapala u futrovani s