Přeskočit na hlavní obsah

23.8.2018 - Pokojove kvetiny



Také už se tak těšíte na podzim? Já strašně. Těším se na polední nahřívání na terase, na večerní ochlazení, mlhy a pomalu se probouzející přírodu po ránu, až se nebudu od rána do večera potit a nebudu zpocená hned po tom, co dojdu ze sprchy do ložnice :-)), a také se opravdu těším na pravidelný řád. Já... anarchista, co nenávidí cokoliv, co musí. :-))

Ale ted, kdy mam rad jenom ja - pracovni povinnosti - je zbytek rodiny bez radu opravdu problem.

Ale dost o podzimu, nezbyva doufat, ze ta vyhen uz skonci...

Dnes jsem surfovala na Lidlshopu (muj oblibeny) a objevila tu spravnou vec pro sve dalsi plany. Uhlovou brusku. Dokonce me velmi potesili cenou. 699,- je mnohem prijemnejsi nez 1.300,-, ktere podobne standardne stoji v obchodech. Navic se zarukou reseni reklamaci a veskerym servisem.

Pozdravte mou budouci kamaradku... :-)))

Kdyby nekoho zajimaly detaily, tak tady je najdete:

https://www.lidl-shop.cz/PARKSIDE-Uhlova-bruska-PWS-125-D3/p100242777

Lidl k ni za 99,- prodava i sadu kotoucu - ty objednam take. Obvykle padnou 2 jen na podlahu v koupelne, budou se hodit.

V utery jsem si nadsene koupila novou dekoraci do bytu. Velke pokojove kvetiny. Za 75,-/ks jsem vzala rovnou dve. Dnes mi kamaradka i vyhledala jejich nazvy... Kalatea.

Po vygooglovani jsem zjistila, ze budu rada, kdyz v me peci prezijou tyden. :-/ Pece o ne zahrnuje pravidelne presazovani do neceho slozeneho asi z peti druhu veci, hnojeni, svetlo, ale ne moc, vlhky vzduch, pruvan ne, vlhky substrat (ja nevim jak Vam, ale me se v nem potom pekne mnozi musky) a pravidelne roseni - v lete 1x denne a v zime "jenom"! dvakrat tydne! No panejo! :-)))

Takze se pokochejte... dokud jsou tak krasne... ja se take kocham... :-))


Takze to bychom meli. :-)))

Zlata kytka z Ikey... Pachira aquatica, myslim, ktera roste uplne sama, ted je polovicni, oproti tomu jak mi narostla (a to jsem ji kupovala velkou jako pazitku v obchodech) a mam ji hrozne rada. A taky nekvete... doma mam rada proste jenom zelenou.


Vzdycky ji mam v koupelne. Tam se ji vylozene libi. ♡

Take jsem si zase usila dvoje saty na doma. Jedna se o modely z dilny "Lucka nema co na sebe" a je to opet sesiti dvou veci, ktere clovek doma najde. Tentokrat jsem si tedy udelala radost a panska tricka koupila nova, v Pepcu je maji za 59,- ve velmi slusne kvalite. Velikost tricka vzdy prizpusobim svemu pozadi. :-))

Horni dil je tedy moje tricko/tilko, ktere mi v normalnim stavu pri noseni stale neprijemne leze nahoru. Dolni dil je panske triko, tedy jeho cast od podpazdi dolu, proste a jednoduse ustrizena a prisita k hornimu dilu.


Vyborne jsou na bezne denni i nocni cinnosti, takze je ted prakticky nesundam. :-))

Bezim spat. Patky a pondelky mam pracovne nejhektictejsi, takze potrebuju byt ready... Navic se ode dneska kouse pocitac, zamrza obrazovka a obcas capslock. Mys chcipla odpoledne a telefon se mi sam od sebe restartoval. Doufam, ze je to tim prisernym vedrem a zitrejsi ochlazeni navrati vsemu funkcnost.

Tak dobrou! :-)

Komentáře

  1. My jsme dnes betonovali garáž a lilo! Od května prvně pořádně lilo a pršánkuje i teď. Tak si užíváme šustění za oknem :) Parkside nářadí také kupuju a e-shop je super, když není vyprodáno :D dovoz, až k nám na konec světa. Ty šaty snad taky spíchnu...i když manžel má trička 3XL :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak se betonuje ve slejvaku, Hani? :-) Asi nic moc co? :-))
      Nam tu vzdycky prsi hlavne v noci. Pres den moc ne, to uz musi byt turbohnusne. :-)
      Ja miluju to bubnovani do strechy. Je skvele bydlet primo pod strechou. Tedy...kdyz je hotova. :-)))
      My mame zatim jen par veci Parkside a rozhodne prikoupime, take jsme nadseni.
      Eshop je skvely, clovek nemusi boxovat v Lidlu 2 minuty po otevreni. :-))))
      Saty jsou za 3 minuty, ale pohodli nekonecne. :-))))
      Tak to budete mit s volanem! :-D

      Vymazat
    2. ...na vejšku máme hotovo, teď budem dělat střechu :D

      Vymazat
    3. Tyyyyjooo! Letos v zime neskrabete!!!! :-)))))))
      Luxuuus! :-)

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

26.12.2022 - Nový začátek, nový život

 Jsem zpět! :-) Pěkné sváteční pondělí Vám přeju a hlásím se Vám po roce z nového bytu, na startu nové etapy svého života a se čtyřicítkou na krku.  Mám za sebou velmi náročné období, rozvod a několikaměsíční utrpení v podobě hledání podnájmu. Když pominu, že 99% nabízených bytů byla katastrofa a bydlet tam bylo na vypíchnutí obou očí (přesto jsem s úsměvem usilovala s celou frontou zájemců o jejich získání), tak jsem neustále ztroskotávala na tom, že strach majitelů z toho, že to sama se 3 dětma nezvládnu (jako kdyby byl někdo s 1 dítětem schopnější) převládal a po souhlasu s podnájmem na osobní schůzce následoval strohý nesouhlas po sms či mailu z výše uvedených důvodů. :-( Stres a zoufalství bylo natolik vyčerpávající, že jsem doma vždycky padla, nebyla schopná se dospat a rozhodně vůbec nic nepřipravovala na blížící se a nevyhnutelné stěhování.  Blížící se podpis kupních smluv na dům mě stresoval ještě víc, hrozilo, že většinu věcí vyhodíme, sbalíme to nejnutnější a skončíme v něja

4.7.2017 - Posezení

Od včerejška se vůbec nic nezměnilo, ale přemýšlím nad posezením. :-))))) Stále nemáme firmu na stavbu a stále nestavíme. :-))) Co důležitého si ale uvědomuji je to, že rozpočet je více než napjatý. Improvizace bude nejspíš na všech frontách. Venkovní posezení řeším už roky v našem aktuálním domě a předtím na zahrádce u bytu. Prakticky mě neuspokojuje nic kromě hnědo-šedých nebo béžovo-hnědých ručně vyplétaných pohovek z umělého ratanu pro minimálně osm lidí, k tomu sladěná minimálně čtyři lehátka, všude polštářky, plédy, ratanové lucerny, zavěšené lampiony, radost pohledět... Cenově se to ale pohybuje kolem šedesáti tisíc a výš. Trochu se to kryje s potřebným bazénem a krytinou terasy. :-/ Začala jsem se proto poohlížet po nějaké uspokojivé alternativě... Není. Po nějaké méně uspokojivé... Přece za to nedám tolik peněz, když se mi to zas tolik nelíbí... Nakonec přišly opět na přetřes palety. Při troše trpělivosti se dají najít celkem slušné inspirativní kousky.

4.1.2022 - Novy rok

 Stastny Novy rok! Jak jste prozili posledni den roku 2021? Dali jste si predsevzeti? Delate si plany? 30.12. jsme detem rekli o rozvodu a ja s nimi odjela k me sestre a vecer pak k mym rodicum. Na Silvestra jsme pak prejeli k mym pribuznym na vesnici, kde jsme trochu netradicne oslavili pulnoc mimo dum a 1.1. jsme si my dospeli lecili kocovinu vsemi dostupnymi prostredky. 😂 Nepomohlo skoro nic, chtelo to proste cas. 😂🙈 Dum plny deti a lidi byl ale skvele odreagovani a zabava a spolecne s kocovinou alespon na chvili odvedl pozornost od starosti vsednich dni. Na pamatku jsem dostala prekrasny hrnecek po babicce, ktera zemrela temer presne pred rokem a ktera nam vsem moc chybi. Tenhle hrnecek mi ji bude uz navzdy pripominat... Bavi me z nej pit uplne vsechno, a tak je porad v provozu.  Taky tu mame noveho kamarada. Podle me mu neni ani rok, je to pinďa. Je zvedavy a moc dobre vi, kam ma jit, aby dosahl sveho. Chodi nam na zbytky na kompost. A protoze jsem ho tam nacapala u futrovani s