Přeskočit na hlavní obsah

5.8.2018 - Kterou?

Skvelou nedeli!

V 7 rano jsem davala Tonikovi antibiotika, lehla jsem si zpatky do postele a zacala bourka. Lehka, chladiva, s kratkym osvezujicim destem. Bylo skvele poslouchat bubnujici kapky do strechy a jen tak se povalovat v posteli v absolutnim tichu, kdy deti jeste spaly a Indyho chrapani nebylo z obyvaku slyset. :-)

U snidane uz po kratke pauze zacalo prset poradne, takze jsem pak na chvili musela pustit kalove cerpadlo, aby odcerpalo vodu za domem, kam stekla ze strechy bez okapu.

Dnes byl v planu prijezd mych rodicu na dalsi cast naseho serialu "velka koupelna". :-) Dorazili kolem dvanacte a zastavili se az v pul osme.

Manzel zajel koupit cihly Ytongu na vyzdeni kolem vany a odpadovou trubku a ja pozdeji dala druhe kolo pro lepidlo na dlazbu.

Ale co cert nechtel... zaujala me tam dlazba... :-))

V ramci prakticnosti jsem do finale vybrala dlazbu Scandinavia kremova...

Mame ji uz v male koupelne. Je nadherne svetla, ale zaroven stale dost strakata, aby na ni nebylo nic moc videt.

Ale vedle ni byla dneska Scandinavia bezova!!

Ktera vypadala snad jeste lepe!

No posudte sami na fotce z expozice...

Stale si myslim, ze ta svetla bude nejhezci i kvuli detskym pokojum na sever, ktere chci prosvetlene.

Ale nahlodalo me to hodne... :-))

Velkou koupelnu Vam nafotim za svetla, je tam tma jak v pytli... :-))

Tak krasny start do noveho tydne! ;-)

Komentáře

  1. My máme podobnou dvojce-o chlup čokoládovější :) působí teple a máme světlý dům a ladí nám k nábytku a dveřím, ale já se snažila o anglický venkovský dům :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-))) A co prach? Jsme tu 4 blondaci vcetne blond psa. :-)))

      Vymazat
  2. no já jsem mýval, luxuju denně, mám obsesi na úklid :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, jak to delate? :-)
      O takovych zenach uz jsem nekolikrat slysela a opravdu by me zajimal jejich casovy harmonogram! :-)))
      Uz ted jsem rada, ze si stihnu ucesat vlasy.

      Vymazat
    2. Jsem na rodičáku a jen s jedním potomkem :D ráno místo rozcvičky objedu dům luxem a mokrým hadrem, potřebuju to mít doma pěkný :D

      Vymazat
    3. Taková je moje tchyně, pořád chodí s hadrem, šílím z toho :-)))))) já se dvěma prcky už kdejaké smítko fakt neřeším :-)) jinak my máme taky světlou dlažbu, až na spáry, studenost, tvrdost atd.je fajn, teda dekor a barva je fajn, jinak nic :-) myslím si, že na té béžové bude ale vidět nepořádek ještě méně a je taková hřejivá na pohled

      Vymazat
    4. Luci dekuju presne takovou potrebuji do naseho domecku ( ja mam tmave vlasy :) akorat ted jsme teprve u zakladovky :D tak snad bude az dostavime :)

      Vymazat
    5. Tak se na to hlavne nespolehejte. :-) Ja mela naplanovanych takovych veci a stavela jsem celkem rychle... :-))) A stejne mi je zrusili... :-/

      Vymazat
    6. Ja jsem rano dost nepouzitelna, vlastne jeste ani nevidim... to by to vypadalo. :-))) A asi bych je vsechny za ten bordel pozabijela. :-)))
      Holky to Vas teda vsechny obdivuju! ♡
      A opravdu zavidim ten elan. :-)
      Mari... ted se mi to totiz mluvi... venku je 80°, takze studenost vubec neresim. :-))))
      Ale uz tu bezovou testuju v male koupelne, kam se ted chodilo i v botech a dost toho pobere, takze i proto je horkym favoritem. :-)

      Vymazat
  3. Já to taky potřebuju mít doma pěkné, ale jaksi to nejde... :D Děti, muž, zvířata, zahrada, větší priority... Vždycky jsem vybírala povrchy, aby na tom nebylo nic vidět, ale člověka to moc nenutí k úklidu :D Teď mám rok provizorní bílou pracovní desku a nutí mě to ji mít stále čistou, což je na druhou stranu fajn. Mít tak ale všechno, asi se zblázním :)
    S tou dlažbou jste mě překvapila, že ji chcete i do dětských pokojíčků, nedovedu si to představit... Já váhám i nad tou chodbou, u rodičů mají dlažbu skoro všude a je mi tam strašná zima od noh, papuče furt někde zapomínám... Leda s podlahovkou :D Já jdu opačným směrem a jsem momentálně nadšená z korku, i nalakovaný je tak příjemný a měkký... No ale s přestavováním nábytku nekompatibilní :D Já bych nejradši přestavovala minimálně jednou za měsíc , ale kvůli manželovi se musím hooodně krotit... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám, že jsme ženy na tom všechny dost stejně s tím přestavováním :-))) manžel když odjíždí na delší dobu na služebku, už má strach,a když se vrací, ptá se dopředu, co je kde jinak :-)))))

      Vymazat
    2. Terez, u nas to prave taky jaksi nejde... :-)))
      No prave... ja fakt nechapu, kdy to vsichni delaj? Kazdy den otrit kuchyn, vytrit dum (jenom vysavani mi zabere hodinu a pul a kde je vytirani?), umyt koupelnu... kdy jako spi a pracujou????
      :-))))
      Ja jsem totiz takova, ze nemam rada rozkouskovane povrchy v mistnostech... jako tamhle dlazba, tamhle koberec, tamhle plovoucka, kazdy jinou barvu... to je pro me silena predstava. Uplne nejvic mi vyhovuje jedna stejna vsude (v minulem dome jsem mela vsude uzasne lino s drevenym dekorem, proste uplne vsude). Takze pokud bude dlazba v obyvaku a chodbach, logicky na ni navazou i ostatni mistnosti. :-)
      Jako ted se mi to mluvi v tom vedru, ale myslim, ze tenhle dum bude pocitove teplejsi nez ta nase minula "horska chata", kde me ani nenapadlo pit neco studeneho, uplne jsem prestala jist mlecne vyrobky a ohrivala si pomalu i maslo. :-)))
      Proste to risknu. Zase konecne dostanou sanci me tolik milovane koberecky. :-))
      :-))))))) no ze jo! Staci prestavet a je to zase uplne nove a neokoukane! ♡♡♡
      Ja nevim, proc to ti chlapi nechapou! :-)))))))

      Vymazat
    3. Mari, to jsem se nasmala! :-))))))))

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

26.12.2022 - Nový začátek, nový život

 Jsem zpět! :-) Pěkné sváteční pondělí Vám přeju a hlásím se Vám po roce z nového bytu, na startu nové etapy svého života a se čtyřicítkou na krku.  Mám za sebou velmi náročné období, rozvod a několikaměsíční utrpení v podobě hledání podnájmu. Když pominu, že 99% nabízených bytů byla katastrofa a bydlet tam bylo na vypíchnutí obou očí (přesto jsem s úsměvem usilovala s celou frontou zájemců o jejich získání), tak jsem neustále ztroskotávala na tom, že strach majitelů z toho, že to sama se 3 dětma nezvládnu (jako kdyby byl někdo s 1 dítětem schopnější) převládal a po souhlasu s podnájmem na osobní schůzce následoval strohý nesouhlas po sms či mailu z výše uvedených důvodů. :-( Stres a zoufalství bylo natolik vyčerpávající, že jsem doma vždycky padla, nebyla schopná se dospat a rozhodně vůbec nic nepřipravovala na blížící se a nevyhnutelné stěhování.  Blížící se podpis kupních smluv na dům mě stresoval ještě víc, hrozilo, že většinu věcí vyhodíme, sbalíme to nejnutnější a skončíme v něja

4.7.2017 - Posezení

Od včerejška se vůbec nic nezměnilo, ale přemýšlím nad posezením. :-))))) Stále nemáme firmu na stavbu a stále nestavíme. :-))) Co důležitého si ale uvědomuji je to, že rozpočet je více než napjatý. Improvizace bude nejspíš na všech frontách. Venkovní posezení řeším už roky v našem aktuálním domě a předtím na zahrádce u bytu. Prakticky mě neuspokojuje nic kromě hnědo-šedých nebo béžovo-hnědých ručně vyplétaných pohovek z umělého ratanu pro minimálně osm lidí, k tomu sladěná minimálně čtyři lehátka, všude polštářky, plédy, ratanové lucerny, zavěšené lampiony, radost pohledět... Cenově se to ale pohybuje kolem šedesáti tisíc a výš. Trochu se to kryje s potřebným bazénem a krytinou terasy. :-/ Začala jsem se proto poohlížet po nějaké uspokojivé alternativě... Není. Po nějaké méně uspokojivé... Přece za to nedám tolik peněz, když se mi to zas tolik nelíbí... Nakonec přišly opět na přetřes palety. Při troše trpělivosti se dají najít celkem slušné inspirativní kousky.

4.1.2022 - Novy rok

 Stastny Novy rok! Jak jste prozili posledni den roku 2021? Dali jste si predsevzeti? Delate si plany? 30.12. jsme detem rekli o rozvodu a ja s nimi odjela k me sestre a vecer pak k mym rodicum. Na Silvestra jsme pak prejeli k mym pribuznym na vesnici, kde jsme trochu netradicne oslavili pulnoc mimo dum a 1.1. jsme si my dospeli lecili kocovinu vsemi dostupnymi prostredky. 😂 Nepomohlo skoro nic, chtelo to proste cas. 😂🙈 Dum plny deti a lidi byl ale skvele odreagovani a zabava a spolecne s kocovinou alespon na chvili odvedl pozornost od starosti vsednich dni. Na pamatku jsem dostala prekrasny hrnecek po babicce, ktera zemrela temer presne pred rokem a ktera nam vsem moc chybi. Tenhle hrnecek mi ji bude uz navzdy pripominat... Bavi me z nej pit uplne vsechno, a tak je porad v provozu.  Taky tu mame noveho kamarada. Podle me mu neni ani rok, je to pinďa. Je zvedavy a moc dobre vi, kam ma jit, aby dosahl sveho. Chodi nam na zbytky na kompost. A protoze jsem ho tam nacapala u futrovani s