Přeskočit na hlavní obsah

1.2.2018 - Už to lítá

Pěkný.... co je za den? Aha! ČTVRTEK! :-))

Dneska bylo turbohnusně a velký provoz k tomu. :-(

Včera bylo vysvědčení a plán byl, že si pro něj Toník půjde. Aby věděl, proč do té školy chodí. :-)) Ale ještě než zazvonil budík, zvracel na záchodě. Tak nic....

Pak dorazila mamka, že mi bude hlídat děti a já budu moct řešit stavbu. Ale ujeli mi s autem a nějak nebylo co řešit, tak jsme strávily hezký den, při kterém mamka vařila a umyla okna. :-)) Už přes ně nebylo vidět a já to pořád odkládala.... nebyl čas.

Během dvou dnů jsem teď sehnala střešní fólii s dodáním do 2 dnů a o tisícovku na roli levnější, vruty do trámů o několik korun na kusu levnější s dodáním do pátku (zítra), bojler na ohřev vody v domě, který nikde není skladem, s dodáním v pátek večer, jímku, kterou najednou nikdo nemá skladem, s dodáním v pátek, bagr, který věčně nemá čas, naběhne v sobotu ráno. Jen studnu propojí s domem až příští týden ve čtvrtek ráno. :-/

Už dva dny se v domě dělají omítky. První trénink proběhl u Jardy v šatně. Dnes se dělal Toníkovo pokoj. Byli jsme koupit dalších 12 pytlů a 10 tam máme připraveno na sobotu. Vyzvedli jsme role fólie a u Ptáčka zjistili, že podomítkové baterie a hlavové sprchy, které jsem chtěla nemají skladem a po objednání budou za 2-3 týdny. Do té doby se budeme stříkat zahradní hadicí asi. Poslali mě, ať se podívám na tu jejich výstavku baterií. Skoukla jsem jí a za minutu se vrátila, jestli mají něco, co nestojí 10 nebo 17 tisíc. Mají. Za 5,5 tisíce. Baterii. :-( Do sprcháče. Potřebuju dvě. :-(

Celé odpo jsem surfovala a hledala alternativu. Musí se mi líbit a stát normální peníze. Máme tvrdou vodu, za chvíli beztak budou hnusný. Opravdu nemá smysl kupovat něco (co se mi stejně ani nelíbí) za několikanásobek. Našla jsem moc hezký set za moc hezkou cenu. A už je včetně podomítkové části. Skvělé. Potřebuji ho zítra. :-)))
Sprchová hlavice má průměr 30 cm. To jsem přesně chtěla. :-)

Zítra tedy dorazí jímka, bojler, musím sehnat sprchovou armaturu (tuhle mají skladem na Praze 10, takže se asi projedu), rovnou naložím dalších 10 pytlů omítek a omrknu na Zličíně v novém showroomu ty moje dlaždičky. Jsem napnutá jak struna, jestli je tam mají a za kolik. Jinak budu muset do Rakovníka. :-/

O víkendu přijedou naši. Mamka bude hlídat děti a já konečně vyrazím na stavbu. S taťkou. Obložíme wc nádržky, osadíme wc mísy a uvidíme, co ještě stihneme. Budou se brousit podlahy, zapojovat a kompletovat koupelny, omítky na co nejvíc místech. Na příští týden musím splašit podlaháře, aby změřil vlhkost podlah pro položení lina.

Samozřejmě, nebyli bychom to my, kdyby se něco nepo... Ve středu (včera) měl dorazit z ČEZu pán s hodinami. Ano, byl tam. Ale nikdo o tom nevěděl, až se Jarda odpoledne šel podívat do té krabice, kde měly hodiny být. Byl tam papírek. Že tam hodiny nedají, protože... asi volně přeloženo... nedá se to tam zaplombovat nebo co. Prostě "fuck-off". :-(((

Takže následovalo zběsilé telefonování, cože to vlastně po nás sakra chtějí. Já nevím doteď. Jarda asi tuší. Musí se koupit jiná krabice a předělat to. Pak udělat novou revizi (!!!) a znovu (!!!!) zažádat o připojení (!!!). Teď mi tu chybí smajlík, co se střílí do hlavy a ten, co se chytá za hlavu. Tu krabici ale nikde v okolí nemají, zítra jí jedeme shánět po Praze. :-(((

Prostě jsme bez elektriky, takže se v domě pořád netopí, pořád to nevysychá a ještě tam další vodu dodáváme ve formě omítek. Když to všechno dobře dopadne, MOŽNÁ budeme mít připojeno v úterý.

Já se jdu na zítřek vyspat, za týden teď děláme měsíční práci a musíme si dávat velký pozor, abysme nelehli s nachlazením nebo nějakým virem, protože jsme unavení. Takže spát, kdykoliv to jde. :-)

Dobrou noc! ;-)

Komentáře

  1. Ahoj, no soucítím s vámi... Kdy musíte být přestěhovaní??

    OdpovědětVymazat
  2. ČEZ nemám slov :( baterie, sprchové dveře, vanu, WC, obklady a dlažbu, plovoučku a mnoho dalšího jsme kupovali v Polsku. Sice tam člověk musí zajet, ale kvalita a ceny jsou tam jinde, půjčili jsme si dodávku a koupili vše najednou. Takový výběr u nás ani není a občas vidím, jak se to tu prodává jako prémiové zboží a luxusní značka. Sprcha komplet 1500 Kč, krásná i po 4 letech denního používání. Také pořád někde něco scháním, nejvíc mě pak nas..., když v pátek čekám balíček, celý den číhám doma a kurýrovi se nechce zajet na poslední adresu k nám na konec světa a napíše mi, že mě nezastihl doma a nazdar...to mám pak vztek až do neděle :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, souhlas. Čechy jsou v tomhle sto let za opicema. Ať se podívám na spotřebiče (kde jinou barvu než nerez aby člověkk sháněl několik dní a pak celý šťastný našel dvě jiné barvy - kkdyž všude ve světě jsou ve všech barvách), na obklady a dlažbu (všichni víme, co se zde nabízí :-/) a právě na baterie (nerez, nerez, nerez, ošklivá, hnusná, příšerná, ááá... ošklivá,...).
      Nééé, já ty ceny vůbec neslyšííím! :-)))
      Máme teď 3 problémy:
      1) není čas
      2) nevíme, kam jet, nikdy jsme tam nebyli
      3) nemáme kkam dát děti
      Je to teď trochu na palici. :-/ Nejhorší je, že každá firma má svoje druhy podomítkových krabiček a člověk nemá šanci to pak měnit.
      Hani, k nám jezdí stejný kurýr! :-)))) Taky dnes musíme na depo. :-((
      Blbne mi "k". Vynechává a nejde dopsat. :-/ Jasně... klidně může kiksnout ještě pc... proč ne... teď napadne 5 metrů sněhu a bude -15 další dva měsíce...

      Vymazat
    2. A neplánujete třeba kuchyň objednat v Polsku nebo Německu? Jsem četla, že to snad cenově vychází líp, jen jsem to ještě nezjišťovala, protože ji nemáme kam dát...

      Vymazat
    3. Slávi, já to nezjišťovala, protože: 1) máme Ikeu 10 km a 2) nemám na to čas. :-))))))
      Asi jsme líní a prostě to koupíme tady a ještě tam asi 20x zajedeme pro všechno, co jsme zapomněli. :-)))

      Vymazat
    4. jj, rozumím. No já na to čas zatím mám, ta moje s osb desek zatím vypadá jako dost trvalá...:-)

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

26.12.2022 - Nový začátek, nový život

 Jsem zpět! :-) Pěkné sváteční pondělí Vám přeju a hlásím se Vám po roce z nového bytu, na startu nové etapy svého života a se čtyřicítkou na krku.  Mám za sebou velmi náročné období, rozvod a několikaměsíční utrpení v podobě hledání podnájmu. Když pominu, že 99% nabízených bytů byla katastrofa a bydlet tam bylo na vypíchnutí obou očí (přesto jsem s úsměvem usilovala s celou frontou zájemců o jejich získání), tak jsem neustále ztroskotávala na tom, že strach majitelů z toho, že to sama se 3 dětma nezvládnu (jako kdyby byl někdo s 1 dítětem schopnější) převládal a po souhlasu s podnájmem na osobní schůzce následoval strohý nesouhlas po sms či mailu z výše uvedených důvodů. :-( Stres a zoufalství bylo natolik vyčerpávající, že jsem doma vždycky padla, nebyla schopná se dospat a rozhodně vůbec nic nepřipravovala na blížící se a nevyhnutelné stěhování.  Blížící se podpis kupních smluv na dům mě stresoval ještě víc, hrozilo, že většinu věcí vyhodíme, sbalíme to nejnutnější a skončíme v něja

4.7.2017 - Posezení

Od včerejška se vůbec nic nezměnilo, ale přemýšlím nad posezením. :-))))) Stále nemáme firmu na stavbu a stále nestavíme. :-))) Co důležitého si ale uvědomuji je to, že rozpočet je více než napjatý. Improvizace bude nejspíš na všech frontách. Venkovní posezení řeším už roky v našem aktuálním domě a předtím na zahrádce u bytu. Prakticky mě neuspokojuje nic kromě hnědo-šedých nebo béžovo-hnědých ručně vyplétaných pohovek z umělého ratanu pro minimálně osm lidí, k tomu sladěná minimálně čtyři lehátka, všude polštářky, plédy, ratanové lucerny, zavěšené lampiony, radost pohledět... Cenově se to ale pohybuje kolem šedesáti tisíc a výš. Trochu se to kryje s potřebným bazénem a krytinou terasy. :-/ Začala jsem se proto poohlížet po nějaké uspokojivé alternativě... Není. Po nějaké méně uspokojivé... Přece za to nedám tolik peněz, když se mi to zas tolik nelíbí... Nakonec přišly opět na přetřes palety. Při troše trpělivosti se dají najít celkem slušné inspirativní kousky.

4.1.2022 - Novy rok

 Stastny Novy rok! Jak jste prozili posledni den roku 2021? Dali jste si predsevzeti? Delate si plany? 30.12. jsme detem rekli o rozvodu a ja s nimi odjela k me sestre a vecer pak k mym rodicum. Na Silvestra jsme pak prejeli k mym pribuznym na vesnici, kde jsme trochu netradicne oslavili pulnoc mimo dum a 1.1. jsme si my dospeli lecili kocovinu vsemi dostupnymi prostredky. 😂 Nepomohlo skoro nic, chtelo to proste cas. 😂🙈 Dum plny deti a lidi byl ale skvele odreagovani a zabava a spolecne s kocovinou alespon na chvili odvedl pozornost od starosti vsednich dni. Na pamatku jsem dostala prekrasny hrnecek po babicce, ktera zemrela temer presne pred rokem a ktera nam vsem moc chybi. Tenhle hrnecek mi ji bude uz navzdy pripominat... Bavi me z nej pit uplne vsechno, a tak je porad v provozu.  Taky tu mame noveho kamarada. Podle me mu neni ani rok, je to pinďa. Je zvedavy a moc dobre vi, kam ma jit, aby dosahl sveho. Chodi nam na zbytky na kompost. A protoze jsem ho tam nacapala u futrovani s